1: Met zo'n kop als de jouwe krijg je alleen dates in dierenasielsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:40 schreef Schunckelstar het volgende:
als ze naar de normale versie wilde gaan was het mijn droomvrouw geweest![]()
hoe kom je er in godsnaam bij dat ik uit kerkrade komquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:41 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1: Met zo'n kop als de jouwe krijg je alleen dates in dierenasiels
2: Je komt uit Kerkrade
Ja, Leiden is ook een verschrikkelijke stad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
ff serieus? nederlandstalige simpsons?
verlos dat mens uit haar leiden, alsjeblieft. doe het voor de mensheid, zorg ervoor dat haar genen zich niet kunnen vermengen met de gezonde mensheid.
Daar heb je helemaal gelijk in, mijn nederig excuus. Bedankt.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja, Leiden is ook een verschrikkelijke stad.
Het is trouwens uit zijn/haar lijden verlossen, strandjutter.
Ik onthoud dat altijd zo: in lijden zit de ij van pijnquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
[..]
Ja, Leiden is ook een verschrikkelijke stad.
Het is trouwens uit zijn/haar lijden verlossen, strandjutter.
Ze is net 11, TS is pedo en nee we willen geen vervolg. slotje!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef T3rr0r het volgende:
Ga je er nog mee uit, Sandstorm? Zo ja, vertel ff hoe het is gegaan!
Ow btw, Nederlandse versie? Hoe oud is ze, 12?
Sandstorm gezonde mensheid?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:52 schreef HostiMeister het volgende:
ff serieus? nederlandstalige simpsons?
verlos dat mens uit haar lijden, alsjeblieft. doe het voor de mensheid, zorg ervoor dat haar genen zich niet kunnen vermengen met de gezonde mensheid.
Nee joh, maar ik neem aan dat die loeder waarschijnlijk ooit nog eens keer genomen gaat worden door iemand die wel het IQ heeft dat groter is dan dat van een stoeptegel.quote:
Hou nou eens op! Veel mensen zijn aan sterven overledenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef enter het volgende:
STERF!STERF!STERF!STERF!STERF!STERF!STERF!STERF!STERF!STERF!
Film draait over een uurtje of wat. Ga er zo naartoe.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:53 schreef T3rr0r het volgende:
Ga je er nog mee uit, Sandstorm? Zo ja, vertel ff hoe het is gegaan!
Ow btw, Nederlandse versie? Hoe oud is ze, 12?
Yes vooral toegeven dat werkt. Succesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Film draait over een uurtje of wat. Ga er zo naartoe.
Ze is 16.
Ik denk dat ik een bocht ga missen zo![]()
Ga je schamen man, jij bent volgens je profile 23. Heb je haar binnen gelokt met een breezer?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:19 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Film draait over een uurtje of wat. Ga er zo naartoe.
Ze is 16.
Ik denk dat ik een bocht ga missen zo![]()
Alles bij deze TS is fictie. Kijk eens naar zijn andere KLB-topics.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:57 schreef Spacehamster het volgende:
Deze thread is of fictie of de TS is behoorlijk messed up om een kind te daten naar een film die hij niet wil zien.
Tja, die alto nudistenchicks van 15 zijn door hun alto-ouders van school gehaald en spreken hun talen niet of kunnen niet lezen...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:39 schreef -Sandstorm- het volgende:
En ook nog eens naar de Nederlandstalige
Ik heb nu al geen zin meer. Wat een kutwijf
knaap, jij bent 24 en je gaat uit met 16 jarigequote:
geil toch.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:01 schreef donald_dick het volgende:
[..]
knaap, jij bent 24 en je gaat uit met 16 jarige![]()
![]()
Nee, TS heeft gewoon geen leven. Tevens bagger verwijderd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:59 schreef __Saviour__ het volgende:
TS verzint weer eens wat
1: Film geen reet an.quote:
Van der vaartquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
1: Film geen reet an.
2: Dat wijf kon over niks anders lullen dan haar obsessie voor van der Vaart (ex-jood). Dus moet ik sowieso al niks van hebben.
3: Ze heeft 2 party-snacks meer dan mij gehad de hoer.
Heb je d'r nog geneukt of in ieder geval gezoend?!quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
2: Dat wijf kon over niks anders lullen dan haar obsessie voor van der Vaart (ex-jood). Dus moet ik sowieso al niks van hebben.
Mag dat welquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:22 schreef T3rr0r het volgende:
[..]
Heb je d'r nog geneukt of in ieder geval gezoend?!
Ajaxquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ben je in Echt (quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:48 schreef -Sandstorm- het volgende:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:41 schreef Alberto_Vermicelli het volgende:
Excusez-moi, tu n'est pas ce DJ?![]()
verkapt wacht op resultaat postquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:36 schreef postmortum het volgende:
ben je niet die dj?
quote:
Wat denk je...jongere mensen zijn makkelijker onder druk te zetten.Ze ligt nu het plafond boven de TS zijn bed te bestuderen omdat hij anders boos op haar wordt als ze na deze avond uit niet haar benen wijd doet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:15 schreef Tommmm het volgende:
en ik ben nu heel nieuwsgierig wat jij als 24 jarige gozer met een 16 jarige chick moet...
niet alleen goedkoper, ook veel gewilliger en erg dankbaar. omdat ze goede, ervarings-sex krijgen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:39 schreef Spacehamster het volgende:
[..]
Wat denk je...jongere mensen zijn makkelijker onder druk te zetten.Ze ligt nu het plafond boven de TS zijn bed te bestuderen omdat hij anders boos op haar wordt als ze na deze avond uit niet haar benen wijd doet.
Klassiek geval. Een jong meisje manipuleren is goedkoper dan eerlijk naar een prostituee gaan.
Ervaring?quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
niet alleen goedkoper, ook veel gewilliger en erg dankbaar. omdat ze goede, ervarings-sex krijgen.
daarnaast mag je haar de hele nacht uitrekken, voor 6 of 20 euro.
alles wat ik zeg is gebaseerd op ervaring jongeman.quote:
Dat zeggen ze alleen maar uit beleefdheid.quote:Op maandag 20 augustus 2007 02:43 schreef zoalshetis het volgende:
niet alleen goedkoper, ook veel gewilliger en erg dankbaar. omdat ze goede, ervarings-sex krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |