Huhquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Komt er ineens zo'n wijf van een jaar of 15 in de blote spleet een Mars uit een automaat trekken. WTF![]()
.
Ben blij dat ik weer thuis ben. Wat een hel was het vandaag![]()
![]()
![]()
Ontslagen bij mijn vorige baas. Of ja ontslagen: Contract niet verlengd.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:31 schreef Shadowlyse het volgende:
Wat is er met je gebeurd dat je koffiezetautomaten moet langsbrengen op nudistencampings![]()
![]()
quote:
En in dit topic ook....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:35 schreef Biogarde het volgende:
Hoop smiley's.
Wat klopt hier niet?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:27 schreef -Sandstorm- het volgende:
Komt er ineens zo'n wijf van een jaar of 15 in de blote spleet een Mars uit een automaat trekken. WTF![]()
.
....................
Ben blij dat ik weer thuis ben. Wat een hel was het vandaag![]()
![]()
![]()
Ach zolang ze rond de 16 zijn...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Achterlijke mensen die daar met jonge kinderen heen gaan...
ach als je er 2 van 8 hebt kom je ook op 16quote:
Da's inderdaad nog veel beterquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
ach als je er 2 van 8 hebt kom je ook op 16
En dan zie je altijd tranen in de ogen als je hem achter erin duwtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:59 schreef afcajos het volgende:
[..]
ach als je er 2 van 8 hebt kom je ook op 16
Waarom? Ik zie het probleem niet.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 19:55 schreef RemcoDelft het volgende:
Achterlijke mensen die daar met jonge kinderen heen gaan...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |