abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52657332
Ik heb me ook welk eens bezondigd aan naampjes voor de bewoners. lees snollie of dellie

En in het begin schreef ik ook wel eens Dennix.

Wordt ik nu verbannen naar de COS sklieko?

Maar goed, ik snap wat Liess bedoelt. IK erger me ook aan mensen die echt alleen maar die scheldwoorden gebruiken en niet anders meer kunnen.

Ik vind het wel goed dat dit juist in de COS aangekaart wordt trouwens. Dat is de manier om mensen op hun gedrag te wijzen en hen eventueel in te laten zien dat het ergerlijk is, of dat mensne zich er aan irriteren.

Heb geen idee hoe er op liess gereageerd werd maar ik kan het wel raden
pi_52657500
Melden dat dingen offtopic zijn moet niet meer in de COS zelf maar uitsluitend in FB mogen.
Want daar wordt weer op gereageerd, en daar wordt dan weer op gereageerd waarop weer gereageerd wordt

zie de eerste post van drsH in deze cos en de vorige
COS#2338 Dennis misschien wel uit de kast, maar niet erop

Wou eerst reageren wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft. Maar dacht er beter aan te doen de Cos niet nog verder te vervuilen maar er hier maar iets over te zeggen
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:08:53 #278
128220 Peter6000
pi_52657544
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 17:55 schreef APK het volgende:
en gaan Gert en Day de boel weer een beetje rechttrekken, hoewel ik betwijfel of zij de COS nog wel leuk vinden om te volgen.
Day is er al heel lang niet meer, en Gert vindt het geloof ik niet zo leuk meer.

Ik zelf op zich ook niet, door de streamlocks en de in dit topic goed beschreven problematiek.
Had ook wel mee willen discussieren, maar merkte dat andere betere en scherpere bewoordingen hadden om het fenomeen 'de imbeciele meerderheid' goed in kaart te brengen.

Wat mij betreft hobbelen 'we' niet naar het einde, maar gaan Paddy, SF en Petre als onbevangen hoofd hulpmoderators aktief aan de slag.
En ik heb al met iemand mailkontakt gehad over een DGK-user-servival-game, zodat die paar maanden dat dit subforum nog leeft in grote chaos en vertwijfeling naar het einde kan gaan.
Een beetje zoals de middenfase van DGK was.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:10:28 #279
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52657576
Ik wil ook even wat kwijt.
Ik was degene die op lies reageerde en ik heb in tegenstelling tot Liess niet gebashd ofzo
Ik heb alleen gezegt wat er nog staat
en dat ze op negeer ging omdat ik geen zin had om de cos te vervuilen (dat is weggehaald)
Ik snap trouwens niet dat als jullie je zo aan die discussies ergeren dat jullie je ze zelf opzoeken,
die link die er net ingegooit werd...jullie weten het degene die zich er aan storen die zijn er,
en toch die link erin gooien ik vind het wel uitlokken.
Anyway van mij mag de cos ook wat meer ontopic zeg maar, maar ik heb geen zin om de discussie te voeren.
Maar dat er nu bijvoorbeeld door itsme gereageerd word dat ze wel kan raden hoe ik gereageerd heb...Tja denk het niet...
Ik probeerde juist duidelijk te maken dat dat gewoon niet thuis hoort in de cos.
En er moeten ook compromissen komen dat ben ik met jullie eens.
Liess vind het niet leuk dat er bijnamen gebruikt worden kan ik mee leven
andere mensen vinden het niet leuk dat lieke lelijk genoemt word
en dat is alles wat ik mee probeerde te zeggen
en dat Liess het dan nodig vind om gelijk te schelden
Tja ik ben maar een newbie misschien maar ik vind dit nogal kinderachtig gedrag allemaal
Ik ben niet lullig sommige mensen kunnen gewoon niet tegen de waarheid!
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:13:17 #280
137949 Disana
pi_52657661
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:07 schreef Py het volgende:

Melden dat dingen offtopic zijn moet niet meer in de COS zelf maar uitsluitend in FB mogen.
Want daar wordt weer op gereageerd, en daar wordt dan weer op gereageerd waarop weer gereageerd wordt

zie de eerste post van drsH in deze cos en de vorige
COS#2338 Dennis misschien wel uit de kast, maar niet erop

Wou eerst reageren wat je zegt ben je zelf met je kop door de helft. Maar dacht er beter aan te doen de Cos niet nog verder te vervuilen maar er hier maar iets over te zeggen
Ja, er mag inderdaad helemaal niets meer in de COS. Niets mag het wezenloze registeren van de streams verstoren. Met als gevolg dat degenen die de toon zetten nog meer ruimte hebben gekregen.
  FOK!Babe vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:19:21 #281
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52657842
Hoe is het godverdomme uitlokken als ik die COSposters die hier chronisch niet reageren op een topic wijs wat over hun COS gaat!?

Ik heb het idee dat de helft van de COSsers zich niet buiten de COS wagen en dus misschien niet op de hoogte zijn van deze discussie.

Misschien dat iemand een waardevolle bijdrage heeft ofzo.
Alhoewel ik dat ten zeerste betwijfel gezien de ronduit mongolide manier van reageren op het posten van 1 fucking linkje?

Er worden 3 COSsen compleet naar de [******] geholpen met felicitatie gezeik en ik mag niet 1 link posten?

Print de COS uit, vreet 'm op en stik erin.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:22:25 #282
137949 Disana
pi_52657929
Een linkje van Ian wordt bijna vijandig ontvangen omdat het OT zou zijn. Maar ondertussen mag men weer wel uitgebreid OT gaan over Snip en Snap.

Dit zijn niet alleen incidenten, het zijn omgangsvormen die de COS voor sommige mensen onaantrekkelijk maken.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:23:11 #283
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52657947
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:19 schreef Ian_Nick het volgende:
Hoe is het godverdomme uitlokken als ik die COSposters die hier chronisch niet reageren op een topic wijs wat over hun COS gaat!?

Ik heb het idee dat de helft van de COSsers zich niet buiten de COS wagen en dus misschien niet op de hoogte zijn van deze discussie.

Misschien dat iemand een waardevolle bijdrage heeft ofzo.
Alhoewel ik dat ten zeerste betwijfel gezien de ronduit mongolide manier van reageren op het posten van 1 fucking linkje?

Er worden 3 COSsen compleet naar de [******] geholpen met felicitatie gezeik en ik mag niet 1 link posten?

Print de COS uit, vreet 'm op en stik erin.
Hey hallo ik heb niet gezegt dat het niet mag

Ik zeg alleen BQ en DRSH je weet wat hun reactie is en dan nog een link erin gooien is gewoon uitlokken dat moet je toch met me eens zijn?
Niks tegen iemand ofzo hoor ik vind jullie allemaal even lief, maar ik ben er ondertussen wel achter wie wel en niet willen discuseren in dit topic hun willen het niet...dus ga het ook niet opzoeken dan
T was verder geen verwijt ofzo

enne nee ik hou niet zo van papier
  FOK!Babe vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:25:39 #284
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52658016
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:23 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

Hey hallo ik heb niet gezegt dat het niet mag

Ik zeg alleen BQ en DRSH je weet wat hun reactie is en dan nog een link erin gooien is gewoon uitlokken dat moet je toch met me eens zijn?
Niks tegen iemand ofzo hoor ik vind jullie allemaal even lief, maar ik ben er ondertussen wel achter wie wel en niet willen discuseren in dit topic hun willen het niet...dus ga het ook niet opzoeken dan
T was verder geen verwijt ofzo

enne nee ik hou niet zo van papier
Dat was dan ook absoluut niet tegen jou bedoelt.
Daarom heb ik jouw quote er niet boven gezet.

En ik wist tot 10 minuten geleden NIET dat die 2 als een stel propjosti's reageren op een in mijn ogen misschien offtopic maar wel relevante post.
pi_52658078
Pasjesjen. Ten eerste had ik het niet perse over jou. Wist niet eens dat jij degene was die had gereageerd.
Misschien was het dan inderdaad beter geweest om de tekst te laten staan want nu gaan mensen zoals ik raden.

Maar je opmerking dat ian nick aan het uitlokken is slaat echt nergens op.

Lees waar dit topic over gaat.
Maar zij vinden het blijkbaar wel lekker zo. Dat ze heel veel mensen wegjagen kan hun niet deren.
Ja die mensen die daar zo schijnheilig continu zelf off topic gaan maar dan daarna tegen een ander zeggen en nu on topic, daart schijt ik trouwens ook op Py.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:27:59 #286
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52658083
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dat was dan ook absoluut niet tegen jou bedoelt.
Daarom heb ik jouw quote er niet boven gezet.

En ik wist tot 10 minuten geleden NIET dat die 2 als een stel propjosti's reageren op een in mijn ogen misschien offtopic maar wel relevante post.
Relevant is je post zeker en offtopic is het niet helemaal het gaat tenslotte over de cos
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:29:36 #287
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52658128
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:27 schreef itsme het volgende:
Pasjesjen. Ten eerste had ik het niet perse over jou. Wist niet eens dat jij degene was die had gereageerd.
Misschien was het dan inderdaad beter geweest om de tekst te laten staan want nu gaan mensen zoals ik raden.

Maar zij vinden het blijkbaar wel lekker zo. Dat ze heel veel mensen wegjagen kan hun niet deren.
Ja die mensen die daar zo schijnheilig continu zelf off topic gaan maar dan daarna tegen een ander zeggen en nu on topic, daart schijt ik trouwens ook op Py.
ik heb het twee post hierboven uitgelegt wat ik bedoelde
ik heb het misschien verkeerd verwoord met uitlokking
maar ik bedoelde dus dat je het kunnen weten wat voor reacties je kreeg
pi_52658163
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:27 schreef itsme het volgende:

Ben vandaag in een wat recalcitrante bui na deracties op de post van Ian. Huub en zijn aanhang kunnen het krijgen vanavond
Maar dan wel ontopic.
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:31:37 #289
137949 Disana
pi_52658179
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

Ja, en weet je wat het probleem is? Als er omgekeerd iets wat gezegd wordt van het vele OT posten, dan mag dat ook niet. De regels gelden nu voor de verkeerde mensen en ze jagen anderen weg.
pi_52658218
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:29 schreef pasjesjen het volgende:

[..]

nee ik snap je. Maar dat krijg je wel een beetje als je posts leest waar geen woord meer in staat van de poster zelf.
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:34:05 #291
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52658241
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:31 schreef Disana het volgende:

[..]

Ja, en weet je wat het probleem is? Als er omgekeerd iets wat gezegd wordt van het vele OT posten, dan mag dat ook niet. De regels gelden nu voor de verkeerde mensen en ze jagen anderen weg.
Daar heb je ook helemaal gelijk in.
Maar ik vind niet dat iemand moet wegblijven.
Ik vind het idd jammer dat deze discussie niet in de cos gevoerd kan worden, misschien als je hem daar voert dringt het wel door
Ik vind het toch knap dat degene die hier angstvallig niet reageren toch schijnen te weten wat hier over hen besproken wordt
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:35:23 #292
128220 Peter6000
pi_52658270
Misschien toch als proef een tijdelijke dubbele COS-reeks?
De huidige situatie is goed in kaart gebracht, maar onoplosbaar als er geen medewerking komt van hunnie.

Dat moet dan wel anders heten, bijvoorbeeld beginnen met:

(YYY # 1) En vast.

En dan gewoon eens een weekje kijken hoe zich dat ontwikkelt?
pi_52658290
Waarom draait iedereen zo om de hete brij heen en worden er niet gewoon namen genoemd? Als je de mensen persoonlijk noemt dan komen ze echt wel hierheen hoor! Ik heb een beetje het idee dat het hier steeds gaat om twee of drie users die de boel zitten op te fokken en nu zitten te genieten van hun "gelijk". Noem gewoon man én paard bij naam dan kan de discussie tenminste écht op gang komen.
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:36:59 #294
185792 pasjesjen
fulltime-Bitch
pi_52658307
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:35 schreef Peter6000 het volgende:
Misschien toch als proef een tijdelijke dubbele COS-reeks?
De huidige situatie is goed in kaart gebracht, maar onoplosbaar als er geen medewerking komt van hunnie.

Dat moet dan wel anders heten, bijvoorbeeld beginnen met:

(YYY # 1) En vast.

En dan gewoon eens een weekje kijken hoe zich dat ontwikkelt?
Lijkt me geen goed idee, degene die je dan probeert te weren komen dan juist bashen in dat topic denk ik
Maar wellicht is het het proberen waard
  FOK!Babe vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:39:21 #295
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52658371
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:36 schreef Mike1964 het volgende:
Waarom draait iedereen zo om de hete brij heen en worden er niet gewoon namen genoemd? Als je de mensen persoonlijk noemt dan komen ze echt wel hierheen hoor! Ik heb een beetje het idee dat het hier steeds gaat om twee of drie users die de boel zitten op te fokken en nu zitten te genieten van hun "gelijk". Noem gewoon man én paard bij naam dan kan de discussie tenminste écht op gang komen.
Bijvoorbeeld:

Ik heb een tyfushekel aan de manier waarop DrsH post.
Nietszeggend gelul over zijn zogenaamde beroep heeft volgens mij geen reet te maken met de streams.
En BeeQueen schijnt het nodig te vinden om 10 COSsen per dag vol te meppen met onzin.
En dat schijnt ze dan te rechtvaardigen door er "Oeps, offtopic " onder te zetten.
pi_52658412
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:39 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld:

Ik heb een tyfushekel aan de manier waarop DrsH post.
Nietszeggend gelul over zijn zogenaamde beroep heeft volgens mij geen reet te maken met de streams.
En BeeQueen schijnt het nodig te vinden om 10 COSsen per dag vol te meppen met onzin.
En dat schijnt ze dan te rechtvaardigen door er "Oeps, offtopic " onder te zetten.
Kijk, zo komen we tenminste ergens.....
Mijn beter ik en ik
streden erop of eronder
Mijn beter ik bezweek
Nu ben ik, goddank, zonder
  † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:43:02 #297
128220 Peter6000
pi_52658456
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:41 schreef Mike1964 het volgende:

[..]

Kijk, zo komen we tenminste ergens.....
Ik heb een hekel aan riri, vanwege de hoge hoeveelheid eenzijdige posten.

Maar dat is ongetwijfeld wederzijds.

Oeps, wel erg concreet.
pi_52658597
Ik heb een hekel aan DrH met zijn domme geblaat en aan zijn hysterische vriendin Erica.
Hun manier van posten.
Dat neerbuigende toontje naar mensen toe die niet in hun kliek zitten staat me totaal niet aan.

† In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:52:05 #299
137949 Disana
  FOK!Babe vrijdag 24 augustus 2007 @ 19:53:55 #300
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52658748
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:48 schreef itsme het volgende:
Ik heb een hekel aan DrH met zijn domme geblaat en aan zijn hysterische vriendin Erica.
Hun manier van posten.
Dat neerbuigende toontje naar mensen toe die niet in hun kliek zitten staat me totaal niet aan.

En om even te bewijzen dat Itsme niet uit haar nek kletst:
quote:
Op vrijdag 24 augustus 2007 19:51 schreef ericahysterica het volgende:

[..]

Lekkertje stuur mij maar een pm en leg het allemaal maar even aan mama uit......
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')