quote:
Vergeleken met vroegah is dit al het geval, dus weet jij wel helemaal waar je het over hebt
![]()
En dat is mijn punt helemaal niet, zoals je hebt kunnen lezen
![]()
quote:
Er is toch genoeg aan topics.
Nou nee (buiten de cos dan he
![]()
).
quote:
En nogmaals er is geen enkele manier en ook niet wenselijk dat er mensen geweerd worden in een bepaald topic.
En nogmaals DAT IS MIJN BEDOELING HELEMAAL NIET
Het is trouwens wel letterlijk onzin wat je zegt daar is namelijk wel een manier voor en het is soms heel wenselijk die toe te passen (dat ze daarbij gelijk in geen enkel topic meer kunnen posten is een minor detail en vaak een bijkomend voordeel)
Ik zag dat allerlei kliekjes elkaar in de haren zaten, dan gaat het op het laatst alleen nog maar over het gezeik op elkaar ipv over DGK (maar ik ben eigenlijk een beetje bang dat dit inherent aan het lange tijd 'op elkaars lip zitten' in combinatie met streams die niet altijd even boeiend zijn).
Daarom dacht ik aan nog een topic over de streams buiten de huidige cos, als een soort van tegengeluid, zodat iedereen die het nu in de cos niet meer zo naar zijn zin heeft en daar minder komt, het daar misschien weer over DGK kunnen hebben.
Terwijl het iedereen gewoon vrij staat om er te komen, zoeken dan hopelijk de mensen die het goed met mekaar kunnen vinden elkaar op een ongeforceerde manier op.
Zodat de kliekjes niet meer zo op elkaar zitten te letten en het weer over DGK kan gaan.
Want nu heb je zeg maar 2 partijen die elkaar verwijten dat ze de sfeer verpesten, waarom niet elk hun eigen topic?
Ik noemde als voorbeeld en meer voor de grap dat de SC daar geschikt voor zou zijn, omdat het daar een verzamelplaats leek te worden van mensen die zeggen het in de cos niet meer zo naar hun zin te hebben (dat hoor jij notabene zelf bij).
Ik hoor dat het nu weer even beter gaat, maar ik kan me niet aan de indruk onttrekken dat dit komt omdat er extra op gelet wordt, volgens mij kan je er vergif op innemen dat deze 'onderhuidse spanning', in de loop der tijd, weer in de vorm van gezeik de kop op gaat steken.
En bij een scheiding zouden die topics ook weer beter bij te houden zijn, want zoals het nu gaat gaan ze soms zo belachelijk hard dat ik het iig niet bij te houden vind.
Als er iets heftigs op de streams te zien was en je vroeg bv iemand iets, dan kon je als je weer heel ff naar de streams keek, na een F5, een stuk of 3 topics gaan doorspitten naar of je al een antwoord had
quote:
Het is
waar het topic voor staat en ik ben
nogmaals afgehaakt omdat de titel Commentaar op Streams een ondergeschoven kindje was en het belangrijker was op als een debiel een nieuwe aan te maken en dan die gene daar honderd keer kusjes en duimpjes voor krijgt
Sommigen houden er nou eenmaal van om elkaar de hemel in te prijzen, anderen hebben daar weer een bloedhekel aan..., een scheiding zou hier misschien juist een uitkomst in kunnen bieden, dus ik snap eigenlijk niet waarom je het er zo mee oneens bent
![]()
Ik vind het overigens een beetje vreemd dat je zegt dat je in de COS afhaakt omdat het minder ontopic werd en dan vervolgens naar een topic verhuist waar het HELEMAAL niet over de streams gaat
![]()
Is het misschien stiekum niet zo dat een bepaald soort humor in de SC je wel aanstaat?
En dat als die mensen uit de SC in de COS grappen (over DGK) zouden maken je COS weer veel leuker zou vinden? (dat zou mijn punt namelijk alleen maar bevestigen
![]()
)
Zelf denk ik dat ook 2 topics ook het gezeik niet helemaal zou kunnen oplossen omdat er kwaad bloed gezet is en er op elkaar gelet blijft worden, mensen zullen dan quotes uit 'elkaars' topics halen en elkaar blijven afzeiken en als dan mensen verhaal komen halen heb je voor je het weet 2 topics vol gezeik
![]()
Dat misschien maar doorverwijzen naar hooligans dan ofzo
Ik vond het zelf dus ook niet zo een bijster sluitend plan, ik probeer alleen maar mee te denken en als ik een proefballonnetje oplaat, ben ik gaarne bereid om te proberen deze met valide argumenten te onderbouwen en te verdedigen.
Volgens mij heb ik meer mensen gezien die er misschien wel wat in zien
![]()
Maar nee hoor kutnewbie Soury heeft gesproken en het schijnt dus een kutplan te zijn
![]()
Terwijl je toch met heel slappe tegenargumenten komt, hoe durf je, leer je plaats kennen kutnewbie