Quanta kosta?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb crocs gekocht. Ik ben er zelf van geschrokken.
volgens mij heb ik zelfs meer bier op dan jij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn maag werkte niet mee. Ik heb meer tijd op de plee gezeten daar dan bier gedronken..
Ik voel me oud.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij heb ik zelfs meer bier op dan jij.
met dank aan m'n neef.
nixxxquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:07 schreef nixxx het volgende:
hoihoi ik ga eens naar huis!
en zo'n heel groot feest was het niet hoor.. maar wel lekkere taart.. ook al heb ik er niets van op... maar toch.. ik krijg er nog 1 .. dus.. ik praat geen sense he.. maar maakt niet uit want twisty is ook in den haag en gezelligheid en zulks!
Doeiiiii
Op de plee kun je ook prima bier drinken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn maag werkte niet mee. Ik heb meer tijd op de plee gezeten daar dan bier gedronken..
Pisbier?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Op de plee kun je ook prima bier drinken..
Ik wel, heerlijk geslapen vannacht, vanavond nog een beetje brak naar de TV staren en morgen weer aan de bak!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Weer een beetje bijgekomen trouwens Webster?
Ja, die ben ik tegengekomen. Hele concert-tenten vol.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef dawg het volgende:
They're pushy. And hairy. Stinky.
And man, are they uuuuuuuuuuuglyyy!
Ik vanmiddag nog, in de trein en in de tram ging er eentje naast me zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, die ben ik tegengekomen. Hele concert-tenten vol.
Oeh, thnx!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:41 schreef CherryLips het volgende:
twist! bij bol.com hebben ze de eerste drie harry potter-pockets voor ¤9 of zo.
ik heb nog een kortingscode van 5 euro die het als het goed is nog doet, zal ik 'm PM-en?quote:
nee, alleen bezorgen. je kunt het ook in den haag laten bzorgen toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, ik zit alleen te bedenken dat het niet zo handig is dat ik dan niet thuisben, gezien 3 boeken in 1 pakket nooit in de brievenbus past. Met een huisgenote die nooit open doet en buren die ik absoluut niet vertrouw.
Kun je bij bol eigenlijk ook bij zo'n kiala of dhl ophaalpunt laten bezorgen?
Iedereen is blij voor je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb aftersun en zonspray van ambre solaire gekocht voor 1.40tja dat krijg je als je artikelen koopt waar 2 acties opzitten
(24euro korting
)
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, alleen bezorgen. je kunt het ook in den haag laten bzorgen toch?
Ja nu wel. Nu ik toevallig de sleutel van het postvak ook heb ontvangen van de andere kattenoppas.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, alleen bezorgen. je kunt het ook in den haag laten bzorgen toch?
ben je dronken?quote:
nee ... hihihihihiquote:
Van de liefde natuurlijk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik weet ook niet helemaal waar ie de laatste tijd last ven heeft.
Gatver!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Van de liefde natuurlijk!
quote:
Nooit aan beginnen Q.quote:
je hebt gelijk Twistyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |