We zagen jullie staan/zitten, gingen bier halen voor iedereen en bij terugkomst waren jullie weg!quote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef webspider het volgende:
[..]
We zagen jullie staan, gingen bier halen voor iedereen en bij terugkomst waren jullie weg!.
die PI verraad jequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef webspider het volgende:
[..]
We zagen jullie staan/zitten, gingen bier halen voor iedereen en bij terugkomst waren jullie weg!.
Volgend jaar maar zo doen, jaquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:15 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Had eerst hoi gezegd, ga dán bier halen en kom terug
De situatie was lichtelijk lachwekkendquote:
en bier halen kun je toch best met 1 persoon doen en dat de ander ff hoi komt zeggen? wij wilden NiN zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:18 schreef webspider het volgende:
[..]
De situatie was lichtelijk lachwekkend
shitquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:14 schreef webspider het volgende:
[..]
We zagen jullie staan, gingen bier halen voor iedereen en bij terugkomst waren jullie weg!.
beter nog, ik stond al zowat bij de Grolsch tent, ging even eten halen en dan naar NiN voor een mooi plekje, kon ik weer terug naar de ingang en vervolgens weer terug naar de Grolsch tent om ergens achteraan te staanquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en bier halen kun je toch best met 1 persoon doen en dat de ander ff hoi komt zeggen? wij wilden NiN zien
Helaas, niet gelukt. Volgend jaar beter. Ofzo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:21 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
en bier halen kun je toch best met 1 persoon doen en dat de ander ff hoi komt zeggen? wij wilden NiN zien
achja alle fokmeets falen op LL dus we hebben de traditie in stand gehoudenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:26 schreef webspider het volgende:
[..]
Helaas, niet gelukt. Volgend jaar beter. Ofzo.
Dat viel inderdaad wel opquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:24 schreef Memento-Mori het volgende:
ergens achteraan viel wel mee bij NiN we stonden tegen het voorvak aan bijna, en t werd steeds leger
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
De volgende keer loop je maar naar huis.
dan zijn er akltijd nog de pendelbussen en de trein en zorg ik gewoon dat ik dinsdag ook niet hoef te werkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:32 schreef Q. het volgende:
[..]
De volgende keer loop je maar naar huis.
Of je zorgt dat je om 11u bij de oplaadtent bent, dan is het nog niet druk.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:43 schreef CherryLips het volgende:
volgende keer neem ik 2 telefoons mee..
dat stelde ik voor maar jij wilde geen treinkaartje betalenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dan zijn er akltijd nog de pendelbussen en de trein en zorg ik gewoon dat ik dinsdag ook niet hoef te werken
omdat ik dinsdag wel moet werkenquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
dat stelde ik voor maar jij wilde geen treinkaartje betalen.
ik wilde er gistermiddag wel staan maar dat leek me niet zo'n strak plan in de zonquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zorgt dat je om 11u bij de oplaadtent bent, dan is het nog niet druk..
zondag reden er ook pendelbussen, dat bedoelde ik. dat had niks met werk te maken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:52 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
omdat ik dinsdag wel moet werken
oh tja maar dan was het sowieso de vraag voor jou of je je trein vanuit utrecht had gehaaldquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
zondag reden er ook pendelbussen, dat bedoelde ik. dat had niks met werk te maken.
Dat deden we, maar M-M's telefoon pastte niet in de opladerquote:Op maandag 20 augustus 2007 15:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Of je zorgt dat je om 11u bij de oplaadtent bent, dan is het nog niet druk..
neequote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat deden we, maar M-M's telefoon pastte niet in de oplader
Dan had je net zo'n gezond kleurtje gehad als ik nu heb, bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik wilde er gistermiddag wel staan maar dat leek me niet zo'n strak plan in de zon.
quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dat deden we, maar M-M's telefoon pastte niet in de oplader
m'n nek is paarsquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Dan had je net zo'n gezond kleurtje gehad als ik nu heb, bedoel je?.
Af en toe de sim verwisselen met mijn telefoonquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
gelukkig had ik nog een telefoon meeopgeladen en wel
Een must-have dus?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb crocs gekocht. Ik ben er zelf van geschrokken.
wtf. wat doe je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
Doet het pijn?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
In je mail.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:59 schreef Q. het volgende:
Twist! Ik heb nieuw Spinvis materiaal!
Ze hebben er vast prima bier.quote:
Het is je op lowlands ook niet gelukt.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik denk dat er iemand is die al dat bier op heeft gedronken.
Mijn maag werkte niet mee. Ik heb meer tijd op de plee gezeten daar dan bier gedronken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:11 schreef webspider het volgende:
[..]
Het is je op lowlands ook niet gelukt..
Quanta kosta?quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:43 schreef _Arual_ het volgende:
volgens mij heb ik zelfs meer bier op dan jij.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn maag werkte niet mee. Ik heb meer tijd op de plee gezeten daar dan bier gedronken..
Ik voel me oud.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
volgens mij heb ik zelfs meer bier op dan jij.
met dank aan m'n neef.
nixxxquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:07 schreef nixxx het volgende:
hoihoi ik ga eens naar huis!
en zo'n heel groot feest was het niet hoor.. maar wel lekkere taart.. ook al heb ik er niets van op... maar toch.. ik krijg er nog 1 .. dus.. ik praat geen sense he.. maar maakt niet uit want twisty is ook in den haag en gezelligheid en zulks!
Doeiiiii
Op de plee kun je ook prima bier drinken.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:13 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn maag werkte niet mee. Ik heb meer tijd op de plee gezeten daar dan bier gedronken..
Pisbier?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:13 schreef webspider het volgende:
[..]
Op de plee kun je ook prima bier drinken..
Ik wel, heerlijk geslapen vannacht, vanavond nog een beetje brak naar de TV staren en morgen weer aan de bak!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Weer een beetje bijgekomen trouwens Webster?
Ja, die ben ik tegengekomen. Hele concert-tenten vol.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:32 schreef dawg het volgende:
They're pushy. And hairy. Stinky.
And man, are they uuuuuuuuuuuglyyy!
Ik vanmiddag nog, in de trein en in de tram ging er eentje naast me zitten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, die ben ik tegengekomen. Hele concert-tenten vol.
Oeh, thnx!quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:41 schreef CherryLips het volgende:
twist! bij bol.com hebben ze de eerste drie harry potter-pockets voor ¤9 of zo.
ik heb nog een kortingscode van 5 euro die het als het goed is nog doet, zal ik 'm PM-en?quote:
nee, alleen bezorgen. je kunt het ook in den haag laten bzorgen toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:53 schreef TwistedDarling het volgende:
Ja, ik zit alleen te bedenken dat het niet zo handig is dat ik dan niet thuisben, gezien 3 boeken in 1 pakket nooit in de brievenbus past. Met een huisgenote die nooit open doet en buren die ik absoluut niet vertrouw.
Kun je bij bol eigenlijk ook bij zo'n kiala of dhl ophaalpunt laten bezorgen?
Iedereen is blij voor je.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:51 schreef Memento-Mori het volgende:
ik heb aftersun en zonspray van ambre solaire gekocht voor 1.40tja dat krijg je als je artikelen koopt waar 2 acties opzitten
(24euro korting
)
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, alleen bezorgen. je kunt het ook in den haag laten bzorgen toch?
Ja nu wel. Nu ik toevallig de sleutel van het postvak ook heb ontvangen van de andere kattenoppas.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
nee, alleen bezorgen. je kunt het ook in den haag laten bzorgen toch?
ben je dronken?quote:
nee ... hihihihihiquote:
Van de liefde natuurlijk!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik weet ook niet helemaal waar ie de laatste tijd last ven heeft.
Gatver!quote:Op maandag 20 augustus 2007 19:26 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Van de liefde natuurlijk!
quote:
Nooit aan beginnen Q.quote:
je hebt gelijk Twistyquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |