Die kans is wel redelijk groot. Alleen al omdat in Nederland technisch hockey gespeeld wordt en in de meeste andere landen veel meer fysiek. Het is voor de Nederlanders wennen dus.quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef sportfreak het volgende:
Ik hoop niet dat de scheidsrechters volgend jaar in Peking ook zo slecht zijn.
Dan is de concurrentie groter en de belangen ook enorm. Dan kun je geen fouten van scheidsrechters gebruiken die simpelweg het niveau niet aankunnen.
Echt verschrikkelijk, ik erger me dood aan hem...wat een lulkoek kan die vent de wereld inslingeren....quote:
Zolang ze maar niet die van eurosport weten. Die is nog slechterquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:31 schreef David Letterman het volgende:
Mag die commentator van de NOS pleite?
Zoals verwacht dusquote:Op donderdag 23 augustus 2007 21:00 schreef Ambrosius het volgende:
Wat een slot bij Duitsland-Engeland zeg. 2-1 en toen nog 3 strafcorners voor Engeland. Allemaal gemist en Duitsland-Nederland dus de finale.
maar zoals co adriaanse ooit zei: " een goed paard is nog geen goede ruiter" .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:07 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik vind het ook niet verkeerd. Ze heeft verstand van zaken, dat vind ik het belangrijkste.
Die geeft commentaar bij het tennisquote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:33 schreef tong80 het volgende:
Terwijl ze bij langs de lijn Theo Bakker hebben
dacht dat ie gewoon gerard de groot heettte..................maar ja, t is hockey hequote:Op donderdag 23 augustus 2007 22:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Die geeft commentaar bij het tennis
Op LdL geeft Geerhard de Grooth commentaar bij het hockey.
Bij de tijdelijke uitsluiting van Karlijn Welten had ik ook grote vraagtekens. Ze had toch in hemelsnaam niemand geraakt ofzo?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 18:24 schreef sportfreak het volgende:
Ik hoop niet dat de scheidsrechters volgend jaar in Peking ook zo slecht zijn.
Dan is de concurrentie groter en de belangen ook enorm. Dan kun je geen fouten van scheidsrechters gebruiken die simpelweg het niveau niet aankunnen.
Dat dacht ik dus eerst ook, totdat ik zijn naam een keer op de site van Studio Sport zag staanquote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:57 schreef djstoffel het volgende:
[..]
dacht dat ie gewoon gerard de groot heettte..................maar ja, t is hockey he![]()
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |