Sinds het WK van afgelopen jaar. Hij is nu eigenlijk pas weer fit.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 16:22 schreef Meike26 het volgende:
Ik kan er niets van vinden, maar ik meen me een interview te herinneren in een regioblad, dat hij anderhalf seizoen uitgeteld was ? In plaats van 3 maanden herstel ?
Ik vind het wel relaxt overkomen. Een prettige stem bovendien.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:30 schreef marcb1974 het volgende:
En weer die ************** commentator
Ik vind het ook niet verkeerd. Ze heeft verstand van zaken, dat vind ik het belangrijkste.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxt overkomen. Een prettige stem bovendien.
Ze zegt domme dingen, kan een keer gebeuren, maar niet zo regelmatig als bij haarquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:04 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Ik vind het wel relaxt overkomen. Een prettige stem bovendien.
Je moet ergens beginnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 19:57 schreef Meike26 het volgende:
Nou, of ik zelf hockey speel, valt ook nog te betwijfelen.. vandaag even op het veld een uurtje staan meppen...
leek helemaal nergens op
Begin van het seizoen, natuurlijk is het gevoel dan minderquote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:27 schreef Meike26 het volgende:
Dat is het erge, ik ben dus al begonnen... vrijdag beginnen de trainingen weer van het trimhockey. Even een paar weken niet geweest... en foetsie is het gevoel. Duidelijk vakantie gehad dus :p
Iemand die het met me eens isquote:Op donderdag 23 augustus 2007 17:17 schreef djstoffel het volgende:
wat een hemeltergend commentaar van die teeuwen.............zeker geen familie van hans. Tsjonge wat slaapverwekkend. Past wel bij eurosport, met frank kramer voorop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |