Erg goede speler ja, al zegt een goal tegen DG niet zoveel natuurlijk. Jammer van z'n vervelende gedrag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez heeft z'n eerste goaltje alweer.
Dit gaat um worden komend seizoen.
Idd en tenminste wat goals!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben niet te klagen.
Eerst zelfvertrouwen tanken, op elkaar ingespeeld raken en hopen dat het langzaam beter wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Suarez is uitstekend ja, maar verder is het drama natuurlijk.
Zo ontevreden ben ik er ook niet mee hoor, Suarez en Klaas vinden elkaar wel aardig dat is wel positiefquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Eerst zelfvertrouwen tanken, op elkaar ingespeeld raken en hopen dat het langzaam beter wordt.
Totaal mee eens inderdaad, Kennedy heeft zo'n zieke trap maar het wil nog niet, en hij moet idd achter de spitsenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar - Suarez blijkt nu al een superduo. Eerst assist van Suarez waarna Huntelaar scoort, daarna andersom in een prachtige aanval.
Verder is de score wel erg geflatteerd, tot de goal van Huntelaar had Ajax nog geen kans gehad en was De Graafschap ondanks het vele balbezit van Ajax dreigender. Schilder speelt vrij aardig maar Colin is weer een regelrechte ramp, wat is die gast slecht zeg. Verkeerde passes en weer een paar grote fouten.
Hoewel we deze wedstrijd wel gaan winnen zie ik dit seizoen somber in zo. Kennedy bakt er ook totaal niks van op rechts, zet hem lekker op de positie van Sneijder en dan Rommedahl buiten. Ook Emanuelson is weer zwak. Met dit team worden we never-nooit kampioen zonder nog 2 goede aankopen, dat kan ik na anderhalve wedstrijd wel stellen.
Bruins?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef Fides het volgende:
[..]
Op dat lijstje zullen wel allemaal namen als Defour, Boussoufa, Aissati, Bruins hebben gestaan vermoed ik. Die waren in mei nog haalbaar waarschijnlijk, maar nu dus niet meer
Als je zo gaat beginnen, zo ken ik een ventje bij jouw club, die ik graag es zou willen afrossen, ene rioolbuis is zijn naam.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Erg goede speler ja, al zegt een goal tegen DG niet zoveel natuurlijk. Jammer van z'n vervelende gedrag.
Inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Jasza het volgende:
En wat Colin daar nog doet, Vd Wiel is echt veel beter en ook nog eigen jeugd
Kerel,quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Noax het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen, zo ken ik een ventje bij jouw club, die ik graag es zou willen afrossen, ene rioolbuis is zijn naam.
erg slimquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Urby en Robbert van positie wisselen en Sarpong ipv Heitinga graag. Mooie goals maar het spel is bagger.
Wat is er mis mee dan?quote:
Precies, dit team heeft zeker nog versterkingen nodig, want dit gaan we niet een seizoen volhouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar - Suarez blijkt nu al een superduo. Eerst assist van Suarez waarna Huntelaar scoort, daarna andersom in een prachtige aanval.
Verder is de score wel erg geflatteerd, tot de goal van Huntelaar had Ajax nog geen kans gehad en was De Graafschap ondanks het vele balbezit van Ajax dreigender. Schilder speelt vrij aardig maar Colin is weer een regelrechte ramp, wat is die gast slecht zeg. Verkeerde passes en weer een paar grote fouten.
Hoewel we deze wedstrijd wel gaan winnen zie ik dit seizoen somber in zo. Kennedy bakt er ook totaal niks van op rechts, zet hem lekker op de positie van Sneijder en dan Rommedahl buiten. Ook Emanuelson is weer zwak. Met dit team worden we never-nooit kampioen zonder nog 2 goede aankopen, dat kan ik na anderhalve wedstrijd wel stellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |