abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52497905
Suarez is goed.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52497907
Suarez is uitstekend ja, maar verder is het drama natuurlijk.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:20:51 #203
161288 Malibu-06
FEYENOORD ROTTERDAM
pi_52497910
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez heeft z'n eerste goaltje alweer .
Dit gaat um worden komend seizoen.
Erg goede speler ja, al zegt een goal tegen DG niet zoveel natuurlijk. Jammer van z'n vervelende gedrag.
pi_52497915
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben niet te klagen.
Idd en tenminste wat goals!
pi_52497927
Suarez assist + goal
Huntelaar assist + goal

AFC AJAX
pi_52497937
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Suarez is uitstekend ja, maar verder is het drama natuurlijk.
Eerst zelfvertrouwen tanken, op elkaar ingespeeld raken en hopen dat het langzaam beter wordt.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52497951
Ideaal dat juist KJH en Suarez gescoord hebben. Samen moeten ze deze competitie toch wel op een doelpuntje of 50 kunnen komen, mits ze fit blijven
pi_52497958
Huntelaar - Suarez blijkt nu al een superduo. Eerst assist van Suarez waarna Huntelaar scoort, daarna andersom in een prachtige aanval.

Verder is de score wel erg geflatteerd, tot de goal van Huntelaar had Ajax nog geen kans gehad en was De Graafschap ondanks het vele balbezit van Ajax dreigender. Schilder speelt vrij aardig maar Colin is weer een regelrechte ramp, wat is die gast slecht zeg. Verkeerde passes en weer een paar grote fouten.

Hoewel we deze wedstrijd wel gaan winnen zie ik dit seizoen somber in zo. Kennedy bakt er ook totaal niks van op rechts, zet hem lekker op de positie van Sneijder en dan Rommedahl buiten. Ook Emanuelson is weer zwak. Met dit team worden we never-nooit kampioen zonder nog 2 goede aankopen, dat kan ik na anderhalve wedstrijd wel stellen.
pi_52497968
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef Aanvoerder het volgende:

[..]

Eerst zelfvertrouwen tanken, op elkaar ingespeeld raken en hopen dat het langzaam beter wordt.
Zo ontevreden ben ik er ook niet mee hoor, Suarez en Klaas vinden elkaar wel aardig dat is wel positief
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:22:59 #210
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52497971
Urby en Robbert van positie wisselen en Sarpong ipv Heitinga graag. Mooie goals maar het spel is bagger.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52497984
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar - Suarez blijkt nu al een superduo. Eerst assist van Suarez waarna Huntelaar scoort, daarna andersom in een prachtige aanval.

Verder is de score wel erg geflatteerd, tot de goal van Huntelaar had Ajax nog geen kans gehad en was De Graafschap ondanks het vele balbezit van Ajax dreigender. Schilder speelt vrij aardig maar Colin is weer een regelrechte ramp, wat is die gast slecht zeg. Verkeerde passes en weer een paar grote fouten.

Hoewel we deze wedstrijd wel gaan winnen zie ik dit seizoen somber in zo. Kennedy bakt er ook totaal niks van op rechts, zet hem lekker op de positie van Sneijder en dan Rommedahl buiten. Ook Emanuelson is weer zwak. Met dit team worden we never-nooit kampioen zonder nog 2 goede aankopen, dat kan ik na anderhalve wedstrijd wel stellen.
Totaal mee eens inderdaad, Kennedy heeft zo'n zieke trap maar het wil nog niet, en hij moet idd achter de spitsen
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:23:51 #212
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52497990
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef Fides het volgende:

[..]

Op dat lijstje zullen wel allemaal namen als Defour, Boussoufa, Aissati, Bruins hebben gestaan vermoed ik. Die waren in mei nog haalbaar waarschijnlijk, maar nu dus niet meer
Bruins?
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:24:02 #213
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_52497998
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Malibu-06 het volgende:

[..]

Erg goede speler ja, al zegt een goal tegen DG niet zoveel natuurlijk. Jammer van z'n vervelende gedrag.
Als je zo gaat beginnen, zo ken ik een ventje bij jouw club, die ik graag es zou willen afrossen, ene rioolbuis is zijn naam.
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_52498010
En wat Colin daar nog doet, Vd Wiel is echt veel beter en ook nog eigen jeugd
pi_52498061
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Jasza het volgende:
En wat Colin daar nog doet, Vd Wiel is echt veel beter en ook nog eigen jeugd
Inderdaad.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52498064
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:23 schreef TC03 het volgende:

[..]

Bruins?
Waarom niet, is ook een 10.
pi_52498072
Ik vind Colin net als Roger veeeeeel te goed voor Ajax. Daarom dus ook niet meer opstellen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52498083
Het lijkt wel alsof Emanuelson alle plezier in het voetbal kwijt is, loopt echt totaal ongeinspireerd rond, dat terwijl hij zo goed kan voetballen. Prima passeeractie, goede trap. Die jongen mag op zich ook wel eens een vormdipje hebben, zo lang het maar niet te lang duurt. Hij gaat nog erg belangrijk worden denk ik dit seizoen.
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:27:14 #219
82589 S-Two
barba macacu
pi_52498097
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Noax het volgende:

[..]

Als je zo gaat beginnen, zo ken ik een ventje bij jouw club, die ik graag es zou willen afrossen, ene rioolbuis is zijn naam.
Kerel,
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52498098
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Urby en Robbert van positie wisselen en Sarpong ipv Heitinga graag. Mooie goals maar het spel is bagger.
erg slim
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:27:48 #221
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_52498113
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:26 schreef Chivu het volgende:

[..]

Waarom niet, is ook een 10.
Die had toen al getekend bij Feyenoord.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 19 augustus 2007 @ 13:28:25 #222
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52498123
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:27 schreef masterforlive het volgende:

[..]

erg slim
Wat is er mis mee dan?
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
pi_52498138
Blij wezen dat het er eindelijk op gaat lijken dat we een sterk koppel voorin krijgen met Suarez en Huntelaar. Afgelopen woensdag lukte het nog niet maar ik denk dat het samenwerken steeds betere vormen gaat krijgen.
pi_52498163
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:

Precies, dit team heeft zeker nog versterkingen nodig, want dit gaan we niet een seizoen volhouden.
pi_52498176
Hopelijk komt opa er vandaag ook nog even in. Misschien kan hij ook nog een doelpuntje mee pikken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')