Erg goede speler ja, al zegt een goal tegen DG niet zoveel natuurlijk. Jammer van z'n vervelende gedrag.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:17 schreef Dr.Daggla het volgende:
Suarez heeft z'n eerste goaltje alweer.
Dit gaat um worden komend seizoen.
Idd en tenminste wat goals!quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Da_Sandman het volgende:
We hebben niet te klagen.
Eerst zelfvertrouwen tanken, op elkaar ingespeeld raken en hopen dat het langzaam beter wordt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Jasza het volgende:
Suarez is uitstekend ja, maar verder is het drama natuurlijk.
Zo ontevreden ben ik er ook niet mee hoor, Suarez en Klaas vinden elkaar wel aardig dat is wel positiefquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Eerst zelfvertrouwen tanken, op elkaar ingespeeld raken en hopen dat het langzaam beter wordt.
Totaal mee eens inderdaad, Kennedy heeft zo'n zieke trap maar het wil nog niet, en hij moet idd achter de spitsenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar - Suarez blijkt nu al een superduo. Eerst assist van Suarez waarna Huntelaar scoort, daarna andersom in een prachtige aanval.
Verder is de score wel erg geflatteerd, tot de goal van Huntelaar had Ajax nog geen kans gehad en was De Graafschap ondanks het vele balbezit van Ajax dreigender. Schilder speelt vrij aardig maar Colin is weer een regelrechte ramp, wat is die gast slecht zeg. Verkeerde passes en weer een paar grote fouten.
Hoewel we deze wedstrijd wel gaan winnen zie ik dit seizoen somber in zo. Kennedy bakt er ook totaal niks van op rechts, zet hem lekker op de positie van Sneijder en dan Rommedahl buiten. Ook Emanuelson is weer zwak. Met dit team worden we never-nooit kampioen zonder nog 2 goede aankopen, dat kan ik na anderhalve wedstrijd wel stellen.
Bruins?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:53 schreef Fides het volgende:
[..]
Op dat lijstje zullen wel allemaal namen als Defour, Boussoufa, Aissati, Bruins hebben gestaan vermoed ik. Die waren in mei nog haalbaar waarschijnlijk, maar nu dus niet meer
Als je zo gaat beginnen, zo ken ik een ventje bij jouw club, die ik graag es zou willen afrossen, ene rioolbuis is zijn naam.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:20 schreef Malibu-06 het volgende:
[..]
Erg goede speler ja, al zegt een goal tegen DG niet zoveel natuurlijk. Jammer van z'n vervelende gedrag.
Inderdaad.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Jasza het volgende:
En wat Colin daar nog doet, Vd Wiel is echt veel beter en ook nog eigen jeugd
Kerel,quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:24 schreef Noax het volgende:
[..]
Als je zo gaat beginnen, zo ken ik een ventje bij jouw club, die ik graag es zou willen afrossen, ene rioolbuis is zijn naam.
erg slimquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Urby en Robbert van positie wisselen en Sarpong ipv Heitinga graag. Mooie goals maar het spel is bagger.
Wat is er mis mee dan?quote:
Precies, dit team heeft zeker nog versterkingen nodig, want dit gaan we niet een seizoen volhouden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:22 schreef devv05 het volgende:
Huntelaar - Suarez blijkt nu al een superduo. Eerst assist van Suarez waarna Huntelaar scoort, daarna andersom in een prachtige aanval.
Verder is de score wel erg geflatteerd, tot de goal van Huntelaar had Ajax nog geen kans gehad en was De Graafschap ondanks het vele balbezit van Ajax dreigender. Schilder speelt vrij aardig maar Colin is weer een regelrechte ramp, wat is die gast slecht zeg. Verkeerde passes en weer een paar grote fouten.
Hoewel we deze wedstrijd wel gaan winnen zie ik dit seizoen somber in zo. Kennedy bakt er ook totaal niks van op rechts, zet hem lekker op de positie van Sneijder en dan Rommedahl buiten. Ook Emanuelson is weer zwak. Met dit team worden we never-nooit kampioen zonder nog 2 goede aankopen, dat kan ik na anderhalve wedstrijd wel stellen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:30 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hopelijk komt opa er vandaag ook nog even in. Misschien kan hij ook nog een doelpuntje mee pikken
Dat boeit niet zo veel in het hedendaagse voetbal. Er werd toch ook al interesse getoond in Slory o.i.d.? En zie bijvoorbeeld Ayala met de situatie transfervrij van Valencia naar Villarreal, die hem zonder een wedstrijd te verspelen doorverkocht aan Zaragoza.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Die had toen al getekend bij Feyenoord.
En dat het voor de rest voor geen meter staat vergeten we gewoonquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:29 schreef amsterdammertje113 het volgende:
Blij wezen dat het er eindelijk op gaat lijken dat we een sterk koppel voorin krijgen met Suarez en Huntelaar. Afgelopen woensdag lukte het nog niet maar ik denk dat het samenwerken steeds betere vormen gaat krijgen.
Bruins kostte een paar ton, en verkopen voor 8 miljoen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:31 schreef Chivu het volgende:
[..]
Zou niet slecht zijn voor Feyenoord, Bruins kopen voor pakweg 2 miljoen? En verkopen voor 8.
Schilder is verdedigend beter en durft ook wel hard erin te gaan, heb hem liever daar als Urby.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef w00h00 het volgende:
Schilder speelt top. Waardige stand-in van Emanuelson.
zekerquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Schilder is verdedigend beter en durft ook wel hard erin te gaan, heb hem liever daar als Urby.
Dit is niet bepaald een hoog niveau. Met sarpong heb je meer creativiteit.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef masterforlive het volgende:
[..]
sarpong ipv heitinga?Sarpong kan het hoge niveau toch nooit aan....
Ajax heeft geld, en is in paniek. Een kat in het nauw maakt rare sprongenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Bruins kostte een paar ton, en verkopen voor 8 miljoen? [afbeelding]
Ik begrijp je devv, maar wees blij dat het eerste stuk alvast begint te werken. Het begin is altijd moeilijk.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:31 schreef devv05 het volgende:
[..]
En dat het voor de rest voor geen meter staat vergeten we gewoon
Voor 8 miljoen zou ik er een strik omheen doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef Chivu het volgende:
[..]
Ajax heeft geld, en is in paniek. Een kat in het nauw maakt rare sprongen
Ten Cate ziet het anders, maduro erinquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:32 schreef Jasza het volgende:
[..]
Schilder is verdedigend beter en durft ook wel hard erin te gaan, heb hem liever daar als Urby.
Je reageert triest, maar laat maar.quote:
als ze de champions leaugue wel halen dan zal hij zijn zogenaamde creativiteit echt niet kunnen tonen op dat niveau. En zijn invalbeurten waren nou ook neit geweldig afgelopen seizoenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:34 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dit is niet bepaald een hoog niveau. Met sarpong heb je meer creativiteit.
Nee klopt, want die had hij niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:37 schreef masterforlive het volgende:
[..]
als ze de champions leaugue wel halen dan zal hij zijn zogenaamde creativiteit echt niet kunnen tonen op dat niveau. En zijn invalbeurten waren nou ook neit geweldig afgelopen seizoen
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef TornadoDK het volgende:
Huntelaar en Suarez kunnen elkaar wel goed vinden. Dit gaat echt een top duo worden.
ja het wordt wel eens tijd dat er nou echt eens definitief een redelijke vervanger van sneijder wordt aangetrokken. Anders kan de graafschap het hun ook nog wel moeilijk makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef andre347 het volgende:
Er moeten 2 nieuwe spelers komenMaar wie o wie moet er komen?
Geen idee, ik denk dat ze wachten tot de winterstop.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef andre347 het volgende:
Er moeten 2 nieuwe spelers komenMaar wie o wie moet er komen?
ja gebleseerd, toch ook wel een belangrijke speler vind ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef Mindstate het volgende:
Wat is er eigenlijk met Ogararu aan de hand? Geblesseerd of gewoon gepasseerd?
Voordat een 010-er een speler va n mijn club afzeikt, zou hij eerst es naar de selectie van zijn club moeten kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je reageert triest, maar laat maar.
Valt me tot nu toe mee hoe Suarez het doet. Het is maar De Graafschap, maar hij scoort toch en levert een assist af.
Daarom speelt Colin ook, dus waarom iedereen zit te miepen dat hij geen backup is snap ik ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef masterforlive het volgende:
[..]
ja gebleseerd, toch ook wel een belangrijke speler vind ik
Maar het staat nu 0-5quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hmm.. volgens mij riep ik gisteren 0-4!
!!!
Ja, was te verwachten dat we nu weer kampioen zouden worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit ziet er veelbelovend uit, hopelijk nog een goede nummer 10 aantrekken en ik zie niet in waarom we dit jaar niet kampioen kunnen worden![]()
JODUH JODUH JODUH JODUH
hoo .. hoo.. t is maar de graafschap hequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit ziet er veelbelovend uit, hopelijk nog een goede nummer 10 aantrekken en ik zie niet in waarom we dit jaar niet kampioen kunnen worden![]()
JODUH JODUH JODUH JODUH
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Idd, het is fijn maar beetje dimmen met de kampioensroepers zeg.
Alsof de Graafschap beter is dan Slaviaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef Nashje het volgende:
Ja woensdag was het kut en nu worden we weer kampioen, winnen we de CL, etc.
Inderdaad.. magoed.. de successupportersgarde moet ook door sommige in leven gehouden worden he..quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Idd, het is fijn maar beetje dimmen met de kampioensroepers zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |