Geen idee, ik denk dat ze wachten tot de winterstop.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef andre347 het volgende:
Er moeten 2 nieuwe spelers komenMaar wie o wie moet er komen?
ja gebleseerd, toch ook wel een belangrijke speler vind ikquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:41 schreef Mindstate het volgende:
Wat is er eigenlijk met Ogararu aan de hand? Geblesseerd of gewoon gepasseerd?
Voordat een 010-er een speler va n mijn club afzeikt, zou hij eerst es naar de selectie van zijn club moeten kijken.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:36 schreef S-Two het volgende:
[..]
Je reageert triest, maar laat maar.
Valt me tot nu toe mee hoe Suarez het doet. Het is maar De Graafschap, maar hij scoort toch en levert een assist af.
Daarom speelt Colin ook, dus waarom iedereen zit te miepen dat hij geen backup is snap ik ook niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:42 schreef masterforlive het volgende:
[..]
ja gebleseerd, toch ook wel een belangrijke speler vind ik
Maar het staat nu 0-5quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
hmm.. volgens mij riep ik gisteren 0-4!
!!!
Ja, was te verwachten dat we nu weer kampioen zouden worden.quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit ziet er veelbelovend uit, hopelijk nog een goede nummer 10 aantrekken en ik zie niet in waarom we dit jaar niet kampioen kunnen worden![]()
JODUH JODUH JODUH JODUH
hoo .. hoo.. t is maar de graafschap hequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:53 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dit ziet er veelbelovend uit, hopelijk nog een goede nummer 10 aantrekken en ik zie niet in waarom we dit jaar niet kampioen kunnen worden![]()
JODUH JODUH JODUH JODUH
quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Idd, het is fijn maar beetje dimmen met de kampioensroepers zeg.
Alsof de Graafschap beter is dan Slaviaquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef Nashje het volgende:
Ja woensdag was het kut en nu worden we weer kampioen, winnen we de CL, etc.
Inderdaad.. magoed.. de successupportersgarde moet ook door sommige in leven gehouden worden he..quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:56 schreef HeatWave het volgende:
Idd, het is fijn maar beetje dimmen met de kampioensroepers zeg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |