Het zal wel weer als vanouds worden. Ajax staat weer te slapen...komt op een gegeven moment op een achterstand en gaan vanaf dat moment pas voetballen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:48 schreef Malibu-06 het volgende:
Toch maar even kijken straks hoe jullie het doen
Volgens ajax.nl werd het 1-8.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:54 schreef Fides het volgende:
Ik herinner me wel een 0-8 met een penalty van vdSar.
Als Ajax zicht plaatst voor de CL dan gaan ze pas iemand halen.............eerder nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 01:11 schreef Madine het volgende:
Op 20 juli kondigde Sneijder aan dat hij niet zou vertrekken, voor die tijd stonden de kranten bol van de geruchten en leek het een uitgemaakte zaak. Wat hebben ze voor die tijd gedaan? Er moet toen toch ook al aan een vervanger voor hem zijn gedacht? Waren die lijstjes (en contacten?) allemaal al zo outdated en nutteloos op het moment dat Sneijder toch vertrok?
Ik denk eerder aan een saaie wedstrijd waarin Ajax in de 2e helft er wel 2 inlegt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Het zal wel weer als vanouds worden. Ajax staat weer te slapen...komt op een gegeven moment op een achterstand en gaan vanaf dat moment pas voetballen.
Dan halen ze dus niemand, want in 2 dagen kun je alleen een paniekaankoop doen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef Ninedarts het volgende:
Als Ajax zicht plaatst voor de CL dan gaan ze pas iemand halen.............eerder niet
Speelt Schilder ja? Opvallend.quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:58 schreef dantes_inferno86 het volgende:
stekelenburg
colin-stam-vermaelen-schilder
gabri-heitinga-emanuelson
kennedy-huntelaar-suarez
Jammer van Colin.
'Ik vertrek bij Ajax en ik neem mee..."quote:Op zondag 19 augustus 2007 09:55 schreef Gijsbrecht2 het volgende:
Als we vandaag niet van de superboeren winnen, dan is het misschien wel einde TC.
Wel verstandig opzich.quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:04 schreef koningdavid het volgende:
Ik denk dat Ten Cate het zat is Urby als linksback op te stellen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:05 schreef xFriendx het volgende:
[..]
'Ik vertrek bij Ajax en ik neem mee..."
- 5 pakken Ajax-koffie.
- Jurgen Colin
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |