Voor het Nederlande voetbal niet. Er vertrekken te veel goede jonge spelers naar het buitenlandquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:03 schreef borisz het volgende:
als Farfan vertrekt is dat niet zo fijn nee, voor psv dan
Have fun.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:50 schreef tong80 het volgende:
Houdoe. Ben maar het voetballen NIVO-Sparta - Geldrop. Even het cluppie van Bos klop geven
Laters.
geen idee, ben haar nog nooit tegen gekomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:36 schreef pascalheister het volgende:
hoi
van die hoer dat wisten we toch al
Een kut zender dus.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:14 schreef Aanvoerder het volgende:
RTL8 een vrouwenzender.... En ze hebben al NET5. Ga toch weg met die onzin!
Dat doe je goed, dat je in Praag zelfs de scores doorkrijgt van de wedstrijd NIVO-Sparta - Geldrop!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:28 schreef Aanvoerder het volgende:
He bah. Sparta maakt 1-1 met nog 23 min. te gaan.
Ben je niet voor Sparta dan ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:41 schreef Aanvoerder het volgende:
2-1 voor Sparta en nog 8 minuten te gaan. Godverdomme.
Daar gaat de club van Bosquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:41 schreef Aanvoerder het volgende:
2-1 voor Sparta en nog 8 minuten te gaan. Godverdomme.
dan moet ie nog een keer de tent schoonmakenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:41 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Laat Appeldinnetje het maar niet horen dat je die woorden gebruikt, dan krijg je billenkoek![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:43 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Daar gaat de club van BosHup Geldrop!!
![]()
Jij speelt met vuur tegen deze Don Juan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:42 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ben je niet voor Sparta dan ?
Okeequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
Sorry Bos. Jullie waren in het eerste half uur stukken beter kwamen dan ook op 0-1. Daarna was het alleen NIVO
Aanvoerder hield ons vanuit Praag op de hoogte van NIVO Sparta tegen Geldropquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:10 schreef tong80 het volgende:
Sorry Bos. Jullie waren in het eerste half uur stukken beter kwamen dan ook op 0-1. Daarna was het alleen NIVO
ik geef geen uitslagen of wat dan ook, dus is het geen spoiler. Misschien had hij wel zin om pizza te bakken. Of hij wil graag op lichtknopjes drukkenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:31 schreef tong80 het volgende:
Ok maar dat is toch een spoiler ? Ik heb zelf Langs de Lijn aan hoor daar niet van.
op z'n minst een recensiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:41 schreef golfer het volgende:
Culinaire hoogtepunt van het jaar weer overleefd: Van der Valk in Vianen.
Nope.quote:
heb bij de chinees ook lekkere garnalen gegetenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van de garnalenpellers aldaar
ff oploaden
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:52 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb wel een foto van de garnalenpellers aldaar
(golfer en ons schoondochtertje)
[afbeelding]
Die pul ziet er zeker lekker uit.quote:
speciaal voor Bosquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:56 schreef Bluezz het volgende:
Van die pul heb ik nog een betere foto, met bloesekind + dinnetje erop.
[afbeelding]
![]()
maar ik wil alleen die pul zien.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Neuh, hoeft niet, ze willen wel op fok.
Oh enneh dat merk bier is wat minder... dat wel
Ja dat is wel een beetje minder.. hadden ze niks beters ?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:58 schreef Bluezz het volgende:
Neuh, hoeft niet, ze willen wel op fok.
Oh enneh dat merk bier is wat minder... dat wel
Ik neem aan dat gezien je keuze alle Macs in de omgeving dicht waren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:54 schreef appelsientje het volgende:
Een goede avond iedereen
Gisteren op de terug weg hebben Appeldinnetje en ik ook nog gegeten bij vd valk... (tja je moet toch wat)
Mmmm lust best wel een lekkere mac of zoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:01 schreef DIGGER het volgende:
Ik neem aan dat gezien je keuze alle Macs in de omgeving dicht waren?
Ik houd van goedkope vrouwenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:03 schreef Bluezz het volgende:
Heb bijna niks gegeten, alleen maar zitten kletsen![]()
Nou ik eet liever bij een vd valk toko dan bij de Mac... (de spare ribs waren nog best lekker namelijkquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:01 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik neem aan dat gezien je keuze alle Macs in de omgeving dicht waren?
Golfer mag dus morgen naar HaarlemCS om nog inkopen te doenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:03 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Mmmm lust best wel een lekkere mac of zo
Heb bijna niks gegeten, alleen maar zitten kletsen![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Dat is zo, maar ik geloof dat het hier om het bier ging toch?
Kan ook. Ik vind een pul net iets te veel van het goede. Geef mij maar gewoon een kleiner glas dan zo'n groot ding. Daar gaat het bier veel te snel dood in (bij mij dan).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
En Match of the Day op BBC dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:26 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen. Dan maar naar Lowlands kijken en luisteren
Niet alleen hier.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:16 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Napoli - Pisa 3-1, 3 keer Lavezzi.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:26 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen. Dan maar naar Lowlands kijken en luisteren
Football focus vanmorgen over Man City - Man Utd. morgen.quote:
Je bent inmiddels al goed voor een paar procent van het Zuid Afrikaanse BBP?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:19 schreef Bluezz het volgende:
Die pullen gingen dan ook weer bijna vol terug naar de keuken
De wijnflessen niet trouwens..........
Ik kom bij beiden eigenlijk nooit. Ben te verwend met goed eten mede dankzij vrouw en schoonfamilie dat ik liever veel later eet dan bij zo'n tent te stoppen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:05 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nou ik eet liever bij een vd valk toko dan bij de Mac... (de spare ribs waren nog best lekker namelijk)
Ookal doe ik zo mijn best. De modjes trappen er niet inquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:38 schreef DIGGER het volgende:
Is iedereen ineens geband of zo?
Ze is intussen overgestapt op het sponsoren van Australië's economie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:36 schreef DIGGER het volgende:
Je bent inmiddels al goed voor een paar procent van het Zuid Afrikaanse BBP?
Je bent beboet voor de hard rijden in Noordwijk dus?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:45 schreef RayMania het volgende:
Bij het er naar toe rijden zag ik volgens mij ook nog flitsen van een amateurclub uit Noordwijk.
Flitsen van het voetbal, oen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Je bent beboet voor de hard rijden in Noordwijk dus?
Ik wist niet dat Zuid Afrika een kernbom op Mururoa neergeflikker heeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:40 schreef golfer het volgende:
[..]
Ze is intussen overgestapt op het sponsoren van Australië's economie.
Ik vond "Amateurclub uit Noordwijk" anders best netjes geformuleerd voor de flitsbridage uit die gemeente.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef RayMania het volgende:
[..]
Flitsen van het voetbal, oen!
.
Hehehequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:48 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik vond "Amateurclub uit Noordwijk" anders best netjes geformuleerd voor de flitsbridage uit die gemeente.
Ik heb alleen de ZA verwisseld voor AUSSIES heurquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:47 schreef DIGGER het volgende:
Ik wist niet dat Zuid Afrika een kernbom op Mururoa neergeflikker heeft.
Dat kan beterquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dit zijn pas bierpullen waaruit gedronken wordt
[afbeelding]
Bier was over het algemeen wel goed in Berlijn, Berliner Pilsner smaakte ook goedquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:57 schreef DIGGER het volgende:
Lowenbrau, lekkah.
Daarvan heb ik er ooit één uit Tsjechië meegejatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:55 schreef pascalheister het volgende:
[..]
Dit zijn pas bierpullen waaruit gedronken wordt
[afbeelding]
Oh ja, Lowlands.quote:
dat is gewoon dom gelul, heb geen last van dood bier gehad toenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:59 schreef tong80 het volgende:
Waarom uit een pul drinken als het na drie minuten al smaakt naar lauwe zeik. Stoerdoenerij om niks.
Jij zuipt te snelquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef pascalheister het volgende:
[..]
dat is gewoon dom gelul, heb geen last van dood bier gehad toen![]()
quote:
Ademhalen tussen de slokken door is zo 2004. Een kind van 13 weet tegenwoordig al beter.quote:
dan dit bier ook lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:02 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Vanuit een veel lagere positie geschoten plus half leeg.
Ehhhhhhhquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:00 schreef borisz het volgende:
Ik moet nu trakteren![]()
[afbeelding]
en voor anderen
[afbeelding]
De wijn is voor bloes de rest moet aan het bierquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:03 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ehhhhhhh
de verhouding klopt niet helemaal?
Da´s dan ook weer lekkerquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:03 schreef borisz het volgende:
[..]
De wijn is voor bloes de rest moet aan het bier![]()
Lego, heb ik eigenlijk nooit veel mee gehadquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:05 schreef pascalheister het volgende:
van harte kleine Borisz
voor jou een doosje [afbeelding]
Vanaf 6 jaar, schat deze pappa?quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:05 schreef pascalheister het volgende:
van harte kleine Borisz
voor jou schenk ik nog even inquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:06 schreef lookinforyou het volgende:
[..]
Da´s dan ook weer lekker![]()
Maar goed, evenwel van harte dan maar Borisz![]()
Geen ideequote:Op zondag 19 augustus 2007 00:09 schreef pascalheister het volgende:
wordt dat voetbal nog herhaalt van vanavond?
Jij mag dat boek boven je post ook eens lezenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:09 schreef pascalheister het volgende:
wordt dat voetbal nog herhaalt van vanavond?
Ik raad die linker aan lookingforyou.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
voor jou schenk ik nog even in![]()
[afbeelding]
Lego uit de jaren '80 was echt het beste. Gelukkig heb ik er nog heel veel van.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:05 schreef pascalheister het volgende:
van harte kleine Borisz
oh ben maar een simpele boer hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:13 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jij mag dat boek boven je post ook eens lezen.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:08 schreef borisz het volgende:
[..]
voor jou schenk ik nog even in![]()
[afbeelding]
Ik houd hem in gedachtenquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:14 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Ik raad die linker aan lookingforyou.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:48 schreef DIGGER het volgende:
Hij denkt dat onze (vet uitgeruste dus wel zeer rap ogende) Mazda6 een Ferrari is
![]()
(en ik laat hem in die waan)
Is ook best wel heftig om zoiets te zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:56 schreef RayMania het volgende:
Tien minuten geleden het filmpje van de dood van Feher gezien. Ik heb nog kippenvel.
geschaakt ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:12 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Zo, dat was een gezellige verjaardag.
Dat vergeet ik nooit meer.quote:Op zondag 19 augustus 2007 00:56 schreef RayMania het volgende:
Tien minuten geleden het filmpje van de dood van Feher gezien. Ik heb nog kippenvel.
Wel levensweg gespeeld.quote:
Boooooooeiend. Zou Hans Teeuwen zeggenquote:
Gefeliciteerd met je verjaardagquote:Op zondag 19 augustus 2007 10:33 schreef borisz het volgende:
dank dank
Vandaag is het vrij rustig alleen met opa en oma komen zo en smiddags blijft mijn andere oma eten
Later vier ik het uitgebreider, maar vanavond ben ik Amsterdam want morgen begint de introductieweek en heb bij iemand een slaapplaats voor de komende week geregeld![]()
Hey nog gefeliciteerd met de kleinequote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag
Beetje een leuke locatie die slaapplek?
Stilte voor de storm!quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het is rustig in VBL...
Jij bent er vroeg bij voor de middagquote:
Ik heb m'n wekker moeten zettenquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:40 schreef dndiek het volgende:
[..]
Jij bent er vroeg bij voor de middag
Je mag nog blij zijn dat je een puntje meeneemt uit Nijmegen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:47 schreef DarkShine het volgende:
Moggûh
Zelden zo'n laf voetbal gezien als NEC, in Italië word nog aanvallender gespeeld!
Amsterdam ZUid, vlak bij OS stadion, straat weet ik niet precies. Dus ook vlak bij de VUquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met je verjaardag
Beetje een leuke locatie die slaapplek?
Uiteindelijk wel ja, maar we hadden het in het eerste half uur al moeten beslissen! Maar geen enkele aanvaller bij ons is 100% fitquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:50 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Je mag nog blij zijn dat je een puntje meeneemt uit Nijmegen...
Zal er eens inzetten dat deze week mijn seizoenskaart hopelijk gehaald wordquote:Op zondag 19 augustus 2007 12:05 schreef Eilanden het volgende:
Volgens mij moet je je planning bijwerken Darkshine ... tenzij die 03-08 KV Mechelen - Anderlecht voor 2008 is
Hup inderdaadquote:
dankquote:Op zondag 19 augustus 2007 13:44 schreef Dylan Dog het volgende:
Kampioenen!
Hij weet het nog niet, hij kijkt een film.quote:
HALLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:18 schreef hello_moto1992 het volgende:
Het is rustig in VBL...
Gedaan met de rustquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:42 schreef Bluezz het volgende:
[..]
HALLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO![]()
![]()
nee hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:31 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij weet het nog niet, hij kijkt een film.
Telstar 1-0 gewonnen, dus de Haarlemmers moeten goed afgevoerd wordenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:35 schreef pascalheister het volgende:
die komen voor je verjaardag borisz
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:47 schreef appelsientje het volgende:
Mooi de eerste wedstrijd gewonnen....
Ik zeg, dit jaar gewoon weer de schaal in Eindhoven
Haarlem Noord Gestoord!quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:36 schreef borisz het volgende:
[..]
Telstar 1-0 gewonnen, dus de Haarlemmers moeten goed afgevoerd worden![]()
quote:Op zondag 19 augustus 2007 16:47 schreef appelsientje het volgende:
Mooi de eerste wedstrijd gewonnen....
Ik zeg, dit jaar gewoon weer de schaal in Eindhoven
Gelukkig is er de ESC toets, want anders zou je echt gek worden van die ADHD-dingenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]Bluezz is in tha house[afbeelding]
ja dat was niet te missenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:57 schreef Bluezz het volgende:
[..]
[afbeelding]Bluezz is in tha house[afbeelding]
Doe ik ook met topics trouwens als die vreselijke avaters knipperen..quote:Op zondag 19 augustus 2007 17:02 schreef Bos81 het volgende:
Gelukkig is er de ESC toets, want anders zou je echt gek worden van die ADHD-dingen
goed hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:26 schreef Bluezz het volgende:
Shit, ontdekt
Hoe was je opa/oma aandachtdag Borissie?
Hey dat wist ik nietquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:02 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Gelukkig is er de ESC toets, want anders zou je echt gek worden van die ADHD-dingen
Had jij geen ICT opleiding gedaanquote:Op zondag 19 augustus 2007 17:47 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey dat wist ik niet
Bedankt voor de tip!!
Een goed begin is het halve werkquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Het voetballen begon 5 minuten na 19.00 uur. Eerst reclame
Jaquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:18 schreef tong80 het volgende:
Het voetballen begon 5 minuten na 19.00 uur. Eerst reclame
http://forum.fok.nl/topic/1065630quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:29 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Jahopelijk dat nu niet na iedere wedstrijd reclame komt..
* Bluezz sluipt zachtjes de keuken in....quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
* Mike zegt even hoi tijdens een klein momentje vrije tijd.
WIJ ZIJN DE JONGENS VAN DE LANDBOUWHOGESCHOOL
WIJ WILLEN ZAAIEN WIJ WILLEN ZAAIEN
WIJ WILLEN ZAAIEN ALS DAT KAN
Biercantus gehad gister
Ik dacht dat jij op de WUR zat ?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
* Mike zegt even hoi tijdens een klein momentje vrije tijd.
WIJ WILLEN ZAAIEN WIJ WILLEN ZAAIEN
WIJ WILLEN ZAAIEN ALS DAT KAN
Biercantus gehad gister
Het liedje is best oud volgens mij.quote:
Zo heb ik de mijne niet beleefdquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:37 schreef Suijk het volgende:
LIESJE, HEB JIJ JE VLIESJE NOG??
JA PA, IK HEB M'N VLIESJE NOG!!
DIE WIL IK HOUWE, TOT NA M'N TROUWEN!
EN DAARNA MAG DIE VOOR MIJN PART KAPOT!
Geweldig, die introductie's.![]()
Poehquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
Pff, hetis me het weekje wel weer hoor.
Eerst collega overleden, dan weer pa in het ziekenhuis.
Zal niet veel op fok zijn de komende dagen.![]()
Duhquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:03 schreef Grulez het volgende:
Bier?
Welterusten en succes morgen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef pascalheister het volgende:
ik ga slapen, morgen bij de nieuwe baas beginnen
Succes Pascalquote:Op zondag 19 augustus 2007 22:54 schreef pascalheister het volgende:
ik ga slapen, morgen bij de nieuwe baas beginnen
Prima locatie dusquote:Op zondag 19 augustus 2007 11:52 schreef borisz het volgende:
[..]
Amsterdam ZUid, vlak bij OS stadion, straat weet ik niet precies. Dus ook vlak bij de VU![]()
ohja
[afbeelding]
Heel veel sterkte, hou je taai!quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:57 schreef sjimz het volgende:
Pff, hetis me het weekje wel weer hoor.
Eerst collega overleden, dan weer pa in het ziekenhuis.
Zal niet veel op fok zijn de komende dagen.![]()
quote:
Die liggen nog te slapenquote:Op maandag 20 augustus 2007 07:32 schreef Bluezz het volgende:
Pasc. succes
Hoest met Marc en mama, AZ?
Nee, sinds ik terug ben in NL, maar het begint door te zettenquote:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:00 schreef dndiek het volgende:
SLAVIA SLAVIA SLAVIA
En Champions League het niet haalbare woordquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:52 schreef RayMania het volgende:
Slavia is hier het verboden woord.
Vervelend, snel een kuurtje halen maar.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:00 schreef dndiek het volgende:
[..]
Nee, sinds ik terug ben in NL, maar het begint door te zetten
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:04 schreef Bjoro het volgende:
Het is groen, het zit in een hokje en het piept ...... een Slavia
Ouderwets maar oerdegelijk idd.quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:32 schreef -Vaduz- het volgende:
Dat gekut ook altijd met die draadloze dingen, hier zit er gelukkig nog een lijntje aan vast.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |