Ik ervaar hetzelfde. Mensen beginnen al snel te roepen, zoiets als "hey Jort Kelderquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:45 schreef draaijer het volgende:
Helemaal te gek.. Ik draag zo nu en dan bretels.
Ook met zakelijke aangelegenheden. Ik merk wel dat een aantal mensen er toch aan moeten wennen. Je hebt snel een stempel op je hoofd. Maar goed, dat maakt mij niet warm of koud
Mijn FoBo is inderdaad niet actiefquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:45 schreef draaijer het volgende:
By the way Floris. Ik zit net te replyen op je FoBo post in mijn FoBo. Erg sterk
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:51 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Ik ervaar hetzelfde. Mensen beginnen al snel te roepen, zoiets als "hey Jort Kelder". Tenminste, dat heb ik al een aantal keer aan moeten horen. Alsof Jort Kelder het basismodel is voor de bretels
. Maar goed, het is begrijpelijk, dus ik vergeef het ze. Ik heb er verder ook lak aan. Ik vind het mooi en het is net even wat sjieker dan alleen een overhemd.
[..]
Mijn FoBo is inderdaad niet actief. En deze topic is overigens door jouw foto waarop je bretels draagt geïnspireerd
.
Op een spijkerbroek zou het mijns inziens nog kunnen, mits het een nette spijkerbroek is (donkerblauw klassiek), maar anders op een donkere pantalon met vouw.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:52 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ze vorige week nog gedragen. Maar zonder pak draag ik ze nooit ( niet op een spijkerbroek oid ).
Van jou begrijp ik het ook helemaal. Bretels staan niet op trainingspakken. En met bretels kom je de ski hut niet in..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:50 schreef beelz het volgende:
Ik haat bretels en mensen die bretels dragen. Gister nog iemand uitgelachen omdat ze bretels aan de broek had hangen.
Oh nee! Iemand is het niet eens met je elitaire kutsmaak. Snel beledig hem door te zeggen dat hij trainingspakken draagt!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:57 schreef draaijer het volgende:
[..]
Van jou begrijp ik het ook helemaal. Bretels staan niet op trainingspakken. En met bretels kom je de ski hut niet in..![]()
Grappig dat bretels bij sommige al zoveel emotie kunnen opleveren.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:02 schreef beelz het volgende:
[..]
Oh nee! Iemand is het niet eens met je elitaire kutsmaak. Snel beledig hem door te zeggen dat hij trainingspakken draagt!
Damn jij benteen kansloze kakker, ga toch hockey spelen lutser.
En aan hele oude mannenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Bretels doet me denken aan Johnny Knoxville of Youp Van't Hek
Ik zie duidelijk verschil tussen de bretels en broeken van Jort Kelder en die van oude, vieze, Nederlandse mannetjes.quote:
Je moet je inleven in die gasten. Want wij zien geen verschillen tussen verschillende trainingspakken. Voor mij zijn ze allemaal ordinair en lelijk.. Lang leve de bretelsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:11 schreef Rutgerr het volgende:
[..]
Ik zie duidelijk verschil tussen de bretels en broeken van Jort Kelder en die van oude, vieze, Nederlandse mannetjes.
Quote : Bretels zijn voor mannen wiens ruggegraat ondersteuning behoeft.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:24 schreef SHE het volgende:
Bretels zijn voor mannen wiens ruggegraat ondersteuning behoeft.
Ik kan er persoonlijk niet warm van worden; maar moet toegeven dat het sommige lieden wel een grappige air geeft. Je moet er zeker het type voor zijn.
Ik heb zelf ook liever leertjes. Dat vind ik wat verfijnder dan clips.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:56 schreef draaijer het volgende:
Ik heb het ook vaak onder mijn jasje van mijn pak aan. Als het warm is, dan doe ik het uit. Ik vind het ook een stuk sjieker dan zonder. Gebruik je ook vaak bretels met leertjes of met clips?
Ik vind leertjes veel en veel mooier, maar is soms wat lastiger.
Als ik iemand zie lopen in kleren die ik niet zou kiezen, horen ze het ook niet van me. Blijkbaar mag het met bretels wel. Heel maf![]()
Ik zou eerder zeggen dat een riem meer ondersteuning geeft aan de rug. Bretels ondersteunen de rug geenzins.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:24 schreef SHE het volgende:
Bretels zijn voor mannen wiens ruggegraat ondersteuning behoeft.
Ik kan er persoonlijk niet warm van worden; maar moet toegeven dat het sommige lieden wel een grappige air geeft. Je moet er zeker het type voor zijn.
Een broek op de navelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, de riem is toch een arbeidersaccessoire en dat kan je overal aan merken. Ze zien er meestal niet mooi uit en bovenal dragen ze verschrikkelijk, een broek hoort niet vastgebonden te worden op je heupen door een geupgrade touw. Een broek valt het fijnste op de navel, mooi hoog getailleerd. ''Clothes should hang from the shoulder, not the waist.'' Binnenkort nog een aantal bretels kopen (Albert Thurston en Breuer) plus nog wat hoog getailleerde broeken en ik hoef nooit meer met een riem rond te lopen. Daarnaast is het ook beter voor je rug.
Ruggegraat kan ook figuurlijk uitgelegd worden, mijn beste.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:25 schreef draaijer het volgende:
[..]
Quote : Bretels zijn voor mannen wiens ruggegraat ondersteuning behoeft.
Dit begrijp ik niet. Letterlijk genomen belast je je rug meer?!![]()
Ja, zo hoort dat eigenlijk. Dat velen dat tegenwoordig niet meer weten komt door een gebrek aan kennis van de etiquette.quote:
Goed, leg het dan eens figuurlijk uit? Want tegenwoordig moet je juist een figuurlijke ruggegraat bezitten om bretels te dragen... je krijgt namelijk behoorlijk wat over je heen door de geëmancipeerde proletariërs.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ruggegraat kan ook figuurlijk uitgelegd worden, mijn beste.
Dat begrijp ik schat, maar ik zie de link nog steeds niet!?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:40 schreef SHE het volgende:
[..]
Ruggegraat kan ook figuurlijk uitgelegd worden, mijn beste.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |