abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52478574
Wanneer je enkel een overhemd draagt, dan kun je het geheel opleuken met bretels. Ik persoonlijk vind dat prachtig en draag dan ze dan ook wel eens. Wat vinden anderen van bretels?
pi_52478611
Helemaal te gek.. Ik draag zo nu en dan bretels.
Ook met zakelijke aangelegenheden. Ik merk wel dat een aantal mensen er toch aan moeten wennen. Je hebt snel een stempel op je hoofd. Maar goed, dat maakt mij niet warm of koud

By the way Floris. Ik zit net te replyen op je FoBo post in mijn FoBo. Erg sterk
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:50:06 #3
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_52478693
Ik haat bretels en mensen die bretels dragen. Gister nog iemand uitgelachen omdat ze bretels aan de broek had hangen.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_52478720
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:45 schreef draaijer het volgende:
Helemaal te gek.. Ik draag zo nu en dan bretels.
Ook met zakelijke aangelegenheden. Ik merk wel dat een aantal mensen er toch aan moeten wennen. Je hebt snel een stempel op je hoofd. Maar goed, dat maakt mij niet warm of koud
Ik ervaar hetzelfde. Mensen beginnen al snel te roepen, zoiets als "hey Jort Kelder ". Tenminste, dat heb ik al een aantal keer aan moeten horen. Alsof Jort Kelder het basismodel is voor de bretels . Maar goed, het is begrijpelijk, dus ik vergeef het ze. Ik heb er verder ook lak aan. Ik vind het mooi en het is net even wat sjieker dan alleen een overhemd.
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:45 schreef draaijer het volgende:
By the way Floris. Ik zit net te replyen op je FoBo post in mijn FoBo. Erg sterk
Mijn FoBo is inderdaad niet actief . En deze topic is overigens door jouw foto waarop je bretels draagt geïnspireerd .
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 15:52:01 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52478727
Ik heb ze vorige week nog gedragen. Maar zonder pak draag ik ze nooit ( niet op een spijkerbroek oid ).
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52478812
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:51 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ik ervaar hetzelfde. Mensen beginnen al snel te roepen, zoiets als "hey Jort Kelder ". Tenminste, dat heb ik al een aantal keer aan moeten horen. Alsof Jort Kelder het basismodel is voor de bretels . Maar goed, het is begrijpelijk, dus ik vergeef het ze. Ik heb er verder ook lak aan. Ik vind het mooi en het is net even wat sjieker dan alleen een overhemd.
[..]

Mijn FoBo is inderdaad niet actief . En deze topic is overigens door jouw foto waarop je bretels draagt geïnspireerd .
WAT?! Een topic op mij geïnspireerd ?

Jort Kelder gedoe komt me bekend voor. Hij is mijn achterneef ha ha ha Hij is wel; de enige die het consequent altijd draagt.

Ik heb het ook vaak onder mijn jasje van mijn pak aan. Als het warm is, dan doe ik het uit. Ik vind het ook een stuk sjieker dan zonder. Gebruik je ook vaak bretels met leertjes of met clips?
Ik vind leertjes veel en veel mooier, maar is soms wat lastiger.
Als ik iemand zie lopen in kleren die ik niet zou kiezen, horen ze het ook niet van me. Blijkbaar mag het met bretels wel. Heel maf
pi_52478837
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:52 schreef jpg97 het volgende:
Ik heb ze vorige week nog gedragen. Maar zonder pak draag ik ze nooit ( niet op een spijkerbroek oid ).
Op een spijkerbroek zou het mijns inziens nog kunnen, mits het een nette spijkerbroek is (donkerblauw klassiek), maar anders op een donkere pantalon met vouw.
pi_52478840
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:50 schreef beelz het volgende:
Ik haat bretels en mensen die bretels dragen. Gister nog iemand uitgelachen omdat ze bretels aan de broek had hangen.
Van jou begrijp ik het ook helemaal. Bretels staan niet op trainingspakken. En met bretels kom je de ski hut niet in..
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:02:12 #9
44649 beelz
Maar dat is het punt niet
pi_52478941
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:57 schreef draaijer het volgende:

[..]

Van jou begrijp ik het ook helemaal. Bretels staan niet op trainingspakken. En met bretels kom je de ski hut niet in..
Oh nee! Iemand is het niet eens met je elitaire kutsmaak. Snel beledig hem door te zeggen dat hij trainingspakken draagt!
Damn jij benteen kansloze kakker, ga toch hockey spelen lutser.
Besef Regulier!
Trouble spelling diarrhoea? There's always the Ronseal standby of 'dire-rear'.
pi_52478983
Bretels doet me denken aan Johnny Knoxville of Youp Van't Hek
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
pi_52479018
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:02 schreef beelz het volgende:

[..]

Oh nee! Iemand is het niet eens met je elitaire kutsmaak. Snel beledig hem door te zeggen dat hij trainingspakken draagt!
Damn jij benteen kansloze kakker, ga toch hockey spelen lutser.
Grappig dat bretels bij sommige al zoveel emotie kunnen opleveren.

btw woensdag is er voor het eerst weer hockey training
pi_52479085
Ja, de riem is toch een arbeidersaccessoire en dat kan je overal aan merken. Ze zien er meestal niet mooi uit en bovenal dragen ze verschrikkelijk, een broek hoort niet vastgebonden te worden op je heupen door een geupgrade touw. Een broek valt het fijnste op de navel, mooi hoog getailleerd. ''Clothes should hang from the shoulder, not the waist.'' Binnenkort nog een aantal bretels kopen (Albert Thurston en Breuer) plus nog wat hoog getailleerde broeken en ik hoef nooit meer met een riem rond te lopen. Daarnaast is het ook beter voor je rug.
Kinderbijslag op door de coffeeshop nigga.
pi_52479091
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:04 schreef sitting_elfling het volgende:
Bretels doet me denken aan Johnny Knoxville of Youp Van't Hek
En aan hele oude mannen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_52479125
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef bijdehand het volgende:

[..]

En aan hele oude mannen
Ik zie duidelijk verschil tussen de bretels en broeken van Jort Kelder en die van oude, vieze, Nederlandse mannetjes.
pi_52479377
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:11 schreef Rutgerr het volgende:

[..]

Ik zie duidelijk verschil tussen de bretels en broeken van Jort Kelder en die van oude, vieze, Nederlandse mannetjes.
Je moet je inleven in die gasten. Want wij zien geen verschillen tussen verschillende trainingspakken. Voor mij zijn ze allemaal ordinair en lelijk.. Lang leve de bretels
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:24:17 #16
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_52479417
Bretels zijn voor mannen wiens ruggegraat ondersteuning behoeft.
Ik kan er persoonlijk niet warm van worden; maar moet toegeven dat het sommige lieden wel een grappige air geeft. Je moet er zeker het type voor zijn.
pi_52479457
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:24 schreef SHE het volgende:
Ik kan er persoonlijk niet warm van worden; maar moet toegeven dat het sommige lieden wel een grappige air geeft. Je moet er zeker het type voor zijn.
Quote : Bretels zijn voor mannen wiens ruggegraat ondersteuning behoeft.

Dit begrijp ik niet. Letterlijk genomen belast je je rug meer?!
pi_52479715
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:56 schreef draaijer het volgende:
Ik heb het ook vaak onder mijn jasje van mijn pak aan. Als het warm is, dan doe ik het uit. Ik vind het ook een stuk sjieker dan zonder. Gebruik je ook vaak bretels met leertjes of met clips?
Ik vind leertjes veel en veel mooier, maar is soms wat lastiger.
Als ik iemand zie lopen in kleren die ik niet zou kiezen, horen ze het ook niet van me. Blijkbaar mag het met bretels wel. Heel maf
Ik heb zelf ook liever leertjes. Dat vind ik wat verfijnder dan clips.

Het is inderdaad erg merkwaardig hoe sommige mensen reageren op bepaalde kledingstukken. Echt heel merkwaardig.
pi_52479735
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:24 schreef SHE het volgende:
Ik zou eerder zeggen dat een riem meer ondersteuning geeft aan de rug. Bretels ondersteunen de rug geenzins.
pi_52479751
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:09 schreef Rutgerr het volgende:
Ja, de riem is toch een arbeidersaccessoire en dat kan je overal aan merken. Ze zien er meestal niet mooi uit en bovenal dragen ze verschrikkelijk, een broek hoort niet vastgebonden te worden op je heupen door een geupgrade touw. Een broek valt het fijnste op de navel, mooi hoog getailleerd. ''Clothes should hang from the shoulder, not the waist.'' Binnenkort nog een aantal bretels kopen (Albert Thurston en Breuer) plus nog wat hoog getailleerde broeken en ik hoef nooit meer met een riem rond te lopen. Daarnaast is het ook beter voor je rug.
Een broek op de navel

sorry hoor
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:40:46 #21
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_52479773
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:25 schreef draaijer het volgende:

[..]

Quote : Bretels zijn voor mannen wiens ruggegraat ondersteuning behoeft.

Dit begrijp ik niet. Letterlijk genomen belast je je rug meer?!
Ruggegraat kan ook figuurlijk uitgelegd worden, mijn beste.
pi_52479824
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:39 schreef Repeat het volgende:

[..]

Een broek op de navel

sorry hoor
Ja, zo hoort dat eigenlijk. Dat velen dat tegenwoordig niet meer weten komt door een gebrek aan kennis van de etiquette.
pi_52479846
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Goed, leg het dan eens figuurlijk uit? Want tegenwoordig moet je juist een figuurlijke ruggegraat bezitten om bretels te dragen... je krijgt namelijk behoorlijk wat over je heen door de geëmancipeerde proletariërs.
pi_52479867
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:40 schreef SHE het volgende:

[..]

Dat begrijp ik schat, maar ik zie de link nog steeds niet!?

Waarschijnlijk maak je de bretels dragers buitengewoon belachelijk.
Dat zou me zo vreselijk onzeker maken

pi_52479874
Ja, ik ga geen broeken die niet hoog getailleerd zijn dragen met bretels, want heupbroeken zijn nou eenmaal niet gemaakt om met bretels te dragen, draagt ook wat minder fijn. Ach, uiteindelijk moet je het ook allemaal zelf weten hoor, maar dat is hoe ik erover denk florix.exe, wellicht heb je er wat aan.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 16:51:27 #26
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_52479985
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:44 schreef draaijer het volgende:

[..]

Dat begrijp ik schat, maar ik zie de link nog steeds niet!?

Waarschijnlijk maak je de bretels dragers buitengewoon belachelijk.
Dat zou me zo vreselijk onzeker maken

Absoluut niet. Wie die ondingen met bravoure draagt krijgt van mij sowieso bonuspunten.
pi_52480026
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:51 schreef SHE het volgende:

[..]

Absoluut niet. Wie die ondingen met bravoure draagt krijgt van mij sowieso bonuspunten.

Dan moet je vanavond even naar Blaricum komen, dan ga je het meemaken

pi_52480326
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 16:43 schreef floris.exe het volgende:

[..]

Ja, zo hoort dat eigenlijk. Dat velen dat tegenwoordig niet meer weten komt door een gebrek aan kennis van de etiquette.
Ken jij de betekenis van etiquette? Heeft iig niks met het dragen van je broek te maken. Ziet er iig niet uit, zo hoog, als je dan je hemd in je broek hebt heb je net een dwergentorso.
pi_52480436
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:09 schreef Repeat het volgende:

[..]

Ken jij de betekenis van etiquette? Heeft iig niks met het dragen van je broek te maken. Ziet er iig niet uit, zo hoog, als je dan je hemd in je broek hebt heb je net een dwergentorso.
Je hebt ook een etiquette ten aanzien van kleding hoor. Dat jij daar nooit van gehoord hebt, verbaast mij dan ook niets, wanneer je een dergelijke opmerking maakt.

Dwergentorso?
pi_52480797
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 17:09 schreef Repeat het volgende:

[..]

Zucht.. er is wel degelijk een etiquette wat betreft kleding. Een dwergtorso valt wel mee. ha ha ik ben 1,94 meter en dus genoeg lijf om dat niet op te laten vallen.
pi_52484827
Bretels
pi_52487221
Ergens heeft het toch wel wat, mits met stijl gedragen door de juiste personen
I had a signature once. It was awful.
pi_52566729
kick
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 20:06:49 #34
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_52569776
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 18:25 schreef draaijer het volgende:
kick
omdat?
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_52569919
Bretels, prachtig! Pik naar voren!
Maar niet zoals ik het bij TS voorstel; pauperbretels aan een versleten, bruine corduroy broek waar zich een pamper in bevindt vanwege zijn incontinentie/leeftijd.
pi_52570599
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef OldJeller het volgende:
Bretels, prachtig! Pik naar voren!
Maar niet zoals ik het bij TS voorstel; pauperbretels aan een versleten, bruine corduroy broek waar zich een pamper in bevindt vanwege zijn incontinentie/leeftijd.
?! wat is jou probleem? Heeft TS je onzeker gemaakt?
pi_52571461
bretels zijn tof, maar wel die met van die smalle bandjes
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:42:58 #38
162670 DoimeN
Nee, het boeit me niets!
pi_52577267

Gordon Gekko
--------------------------------------------------------------------------------------------
Als je gewoon je bek dicht houdt, is er niets aan de hand!
  dinsdag 21 augustus 2007 @ 23:50:14 #39
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52577487
Soms, heel soms, wanneer een kerel gevoel voor mode en stijl heeft, kan het leuk staan..
My mama didn't raise no fool
pi_52577594
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 20:28 schreef draaijer het volgende:

[..]

?! wat is jou probleem? Heeft TS je onzeker gemaakt?
Over wat precies, het ging dacht ik over bretels.. dat is het enig nuttige waar ik TS ooit over heb gehoord.
Kom je uit Blaricum?
pi_52577716
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:50 schreef La_Vita het volgende:
Soms, heel soms, wanneer een kerel gevoel voor mode en stijl heeft, kan het leuk staan..
Gevoel voor mode lijkt me juist hetgeen wat moet ontbreken om er goed uit te zien met bretels, om eerlijk te zijn. Al kom je al snel met dunne clipgevallen op de proppen, wat heden ten dage super in schijnt te zijn.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:04:28 #42
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52577915
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 23:58 schreef Rutgerr het volgende:

[..]

Gevoel voor mode lijkt me juist hetgeen wat moet ontbreken om er goed uit te zien met bretels, om eerlijk te zijn. Al kom je al snel met dunne clipgevallen op de proppen, wat heden ten dage super in schijnt te zijn.
Bretels bij types als draaijer (no offence) vind ik juist helemaal niets Doet me meteen denken aan Jort Kelder ed.
Bij gevoel voor mode en stijl doel ik niet op semi-hippe types die dénken het te hebben.
pi_52578024
Heb je er een voorbeeld (foto) van?
pi_52578148
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:04 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Bretels bij types als draaijer (no offence) vind ik juist helemaal niets Doet me meteen denken aan Jort Kelder ed.
Bij gevoel voor mode en stijl doel ik niet op semi-hippe types die dénken het te hebben.
Types als.. kan je nog meer generaliseren?
Supermooi man, bretels!
pi_52578243
Nee, dat is dan weer zo'n marginale modehomo.
Je moet ferme bretels hebben.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:18:12 #47
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52578274
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:13 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Types als.. kan je nog meer generaliseren?
Supermooi man, bretels!
Generaliseren is niets mis mee, mensen die daar altijd over lopen te zeiken
pi_52578331
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:16 schreef OldJeller het volgende:
Nee, dat is dan weer zo'n marginale modehomo.
Je moet ferme bretels hebben.

zoals deze? nee dan liever de dunne bretels voor mij
pi_52578358
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:18 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Generaliseren is niets mis mee, mensen die daar altijd over lopen te zeiken
Houd dan wijselijk je mondje met 'bretels bij ... helemaal niks'.
pi_52578407
Vertoningen zoals hierboven zie ik als een indirecte, maar daarom niet minder grove, belediging jegens mannen als Albert Thurston en Breuer welke sinds jaar en dag ervoor zorgen dat het dragen van bretels heden ten dage nog mogelijk is zoals het bedoeld is. Mooie, dikke zijde bretels ,welke vastgezet worden d.m.v. knopen aan de broeksband, die daadwerkelijk steun verlenen aan de gebruiker. 9/10 keer gaan de bretels toch verscholen achter een jasje, maar nu wordt het gedegradeerd tot mode-item.
Is overigens geen verwijt jegens de aanhangers van bovenstaande vertoningen.
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:37:20 #51
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52578744
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:21 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Houd dan wijselijk je mondje met 'bretels bij ... helemaal niks'.
Waarom ?
Generaliseren is heerlijk. Mensen zijn vaak goed te generaliseren, bovendien weet vaak iedereen precies waar je het over hebt
Maak me eens wijs dat je me niet begreep
pi_52578805
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:37 schreef La_Vita het volgende:

[..]

Waarom ?
Generaliseren is heerlijk. Mensen zijn vaak goed te generaliseren, bovendien weet vaak iedereen precies waar je het over hebt
Maak me eens wijs dat je me niet begreep
Heerlijk fout, neuken?
  woensdag 22 augustus 2007 @ 00:50:28 #53
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_52579006
quote:
Op woensdag 22 augustus 2007 00:40 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Heerlijk fout, neuken?
Ik dacht dat je het nooit zou vragen