Hmm zou zonde zijn maarjaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik kan er vrij weinig over zeggen. t gesprek ging niet echt optimaal nee.
Je bent 1 sec op je werk en je zit alweer achter de pc daarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:01 schreef ericajax het volgende:
en weer op het werk
kusje voor lis...
Mbark ookal maar ook 1 of andere aap van die anderequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:25 schreef ericajax het volgende:
Haha nu al jood![]()
jezus, kben me echt kapot aan het werkenkzweer er zelfs van
![]()
zeker. maar dan zou ik het altijd bij mij huis kunnen vierenquote:
fiets?quote:
liefjeeequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
zeker. maar dan zou ik het altijd bij mij huis kunnen vieren
Tis dus nog niet weer helemaal okee tussen jou en je moederquote:
Mja ok maar beetje vol huis dan denk?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:35 schreef liiszle het volgende:
[..]
zeker. maar dan zou ik het altijd bij mij huis kunnen vieren
WAT PRAAT JE DUITSquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:37 schreef ericajax het volgende:
[..]
liefjeeeweet je al of je nog nach gouda kommt heuteabend?
![]()
kusjeeee![]()
Not at all nee..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Tis dus nog niet weer helemaal okee tussen jou en je moeder![]()
![]()
![]()
ik heb ook een tuin!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:41 schreef Jasza het volgende:
[..]
Mja ok maar beetje vol huis dan denk?![]()
Het is een reservemofffquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
WAT PRAAT JE DUITS![]()
en om eerlijk te zijn, denk ik niet dat ik echt in the mood ben voor voetbal enzo
voetbal is maar tot 10 uur schatquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:42 schreef liiszle het volgende:
[..]
WAT PRAAT JE DUITS![]()
en om eerlijk te zijn, denk ik niet dat ik echt in the mood ben voor voetbal enzo
ja, maar daar heb ik al helemaal geen zin inquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:48 schreef ericajax het volgende:
[..]
voetbal is maar tot 10 uur schat![]()
daarna Hippen met o.a Frank en hopelijk ook KKB![]()
oh, oke...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:49 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, maar daar heb ik al helemaal geen zin in
Ja, dream onquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:20 schreef ericajax het volgende:
Je mag toch gewoon praten over dingen hier,als het je niet interesseert reageer je er toch gewoon niet op
njha, dat heb ik een stuk liever jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:51 schreef Jasza het volgende:
Eric ze wil in je armen in bed liggen
Trouwens zo de tering, beter komt die blonde chick net bij NAC op de tribune vanavond nog ff in de samenvatting
ja, niet dat ik niet bij jou wil zijn..quote:
Was ook geen geintje hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:14 schreef liiszle het volgende:
[..]
njha, dat heb ik een stuk liever ja..
ja, en ik zeg dat ik t dr mee eens benquote:
Haha, dan hoef ik die iig niet te kopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja, en ik zeg dat ik t dr mee eens ben
tevens heb ik vabndaag een fles nivea creme sooi gewonnen
jawelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:17 schreef Jasza het volgende:
[..]
Haha, dan hoef ik die iig niet te kopen![]()
gewonnen?quote:
3 keer gewonnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:43 schreef liiszle het volgende:
[..]
gewonnen?
nog vrouwelijk schoon ?
ooeehhh!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:45 schreef mstr het volgende:
[..]
3 keer gewonnen.
Niet echt
Wel een aantal.
Jij hebt één van de briljantere usernames, welkom.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:53 schreef Kenkerkees het volgende:
morgen vertrek ik voor 10 dagen naar![]()
![]()
MARBELLA!!!! Clubben jeweetz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |