En piraten nep-all stars ookquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:26 schreef Dark_Angelus het volgende:
Piraten zijn stoer.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:01 schreef liiszle het volgende:
JEELELLELELELELEEEE AJAX AMSTERDAAAMMM
was ik nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:07 schreef ericajax het volgende:
WTF @ liiszle?
kussieeee vanaf mn werk!![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:56 schreef Afzuigkap het volgende:
I WALK ON WATER JUST TO BE WITH YOU (Jasza)
Afz. Angie![]()
Mijn bets gaan weer geniaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:07 schreef ericajax het volgende:
WTF @ liiszle?
kussieeee vanaf mn werk!![]()
tottenham -1.5, Bayern, wat nog meer? sms het evenquote:
jeeejquote:
Tottenham -1.5, Portsmouth had ik(3-1 winst) en combo Bayern+Schalke 1-0 en 2-0 en Spurs 3-0, verder vanavond nog RSCA wss en nog wel wat shit zoals azquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:24 schreef ericajax het volgende:
[..]
tottenham -1.5, Bayern, wat nog meer? sms het even+ tussenstand erbij
Ik ben geilquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:25 schreef ericajax het volgende:
[..]
jeeej![]()
![]()
en ang, wrm ga je vreemd met jasza![]()
![]()
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:26 schreef Jasza het volgende:
[..]
Tottenham -1.5, Portsmouth had ik(3-1 winst) en combo Bayern+Schalke 1-0 en 2-0 en Spurs 3-0, verder vanavond nog RSCA wss en nog wel wat shit zoals az![]()
LUCAAAAAAAAAAAAA TONIIIIIIIIIIIIquote:
Het blijft een smerige spaghetti vreter met ze Sterchele handjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:42 schreef ericajax het volgende:
[..]
LUCAAAAAAAAAAAAA TONIIIIIIIIIIIIWat een speler he
kzei toch Bayern huge odd![]()
Nou, hier mag dat ook niet, dus ga maar PM-en ofso, dat is niet voor niks uitgevondenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:58 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daar mag je het er niet over hebben dus nee![]()
![]()
En geen zin om via sms te doen, kost weer geld![]()
Het gaat over wedden niet over voetbal speciaalquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nou, hier mag dat ook niet, dus ga maar PM-en ofso, dat is niet voor niks uitgevonden
Het gaat wel over voetbal speciaal, voor wedden heb je zat topics, dus dat hoeft niet hier lijkt mequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:00 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het gaat over wedden niet over voetbal speciaal![]()
Dan kunnen ze alles wel verbieden als andere mensen het niks vinden![]()
Beetje jammer![]()
Het gaat er nog altijd om dat ik gewoon met iemand wil bespreken en het is toch een SC dus waarom zou dat niet mogen, en ja voor wedden wel maar ik ga daar toch niet naar Eric zeggen wat ik bet enzo?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:07 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Het gaat wel over voetbal speciaal, voor wedden heb je zat topics, dus dat hoeft niet hier lijkt me
Ja, dat is leuk en aardig, maar als wedden alleen jullie boeit en de rest helemaal niks, hoort het dus niet in een algemen SC. Ik zie nog steeds niet wat er mis is met PM.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:09 schreef Jasza het volgende:
[..]
Het gaat er nog altijd om dat ik gewoon met iemand wil bespreken en het is toch een SC dus waarom zou dat niet mogen, en ja voor wedden wel maar ik ga daar toch niet naar Eric zeggen wat ik bet enzo?![]()
Daar gaat het me meer om, over voetbal zal ik het hier niet hebben verder hoor.
PM kost me weer moeitequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat is leuk en aardig, maar als wedden alleen jullie boeit en de rest helemaal niks, hoort het dus niet in een algemen SC. Ik zie nog steeds niet wat er mis is met PM.
Maargoed, ik ben weg, koken
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:59 schreef nijnja het volgende:
Laat me vrij, zodat ik geluk misschien nog vind
ik kan er vrij weinig over zeggen. t gesprek ging niet echt optimaal nee.quote:
graagquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:01 schreef ericajax het volgende:
en weer op het werk
kusje voor lis...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |