abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52488419
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef R_B het volgende:
inderdaad..ik zou geen ipod nemen...al dat gekloot met een ander programma om mp3tjes op je mp3speler te krijgen...juk...

Dan maar een zen...meer geheugen voor minder geld!
Plus tv-out...op de zen...das wel makkelijk ivm foto's kijken...of films...
Die tv-out zit ook op de iPod trouwens.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_52490599
Ben ik de enige die de Zen's juist zo gruwelijk lelijk vindt? Ben verder wel anti-iPod (iTunes, geen Mass Storage, enz) maar ze zien er gewoon wel veel strakker uit. Als Apple nou Mass Storage als optie erbij had gedaan had ik er allang een. Maar vastzitten aan een bepaald stuk software staat me niet aan.
url
pi_52492844
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 15:16 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

ik draai windows * 2000 lekker oud * stabieler dan XP ben alternatief ^^ en geen registratie dingen aan me hoofd
zit je nog lekker onder je steen

anyway ontopic:
waarom wil je perse een ZEN of een IPOD.?
omdat ze hip zijn? voor het design?
van beide apparaten ben ik zelf niet onder de indruk en beide vind ik passen bij alle andere no-name (en VEEL goedkopere) mp3 spelers...
pi_52501178
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 02:46 schreef mschol het volgende:

[..]

zit je nog lekker onder je steen

anyway ontopic:
waarom wil je perse een ZEN of een IPOD.?
omdat ze hip zijn? voor het design?
van beide apparaten ben ik zelf niet onder de indruk en beide vind ik passen bij alle andere no-name (en VEEL goedkopere) mp3 spelers...
als jij vind dat het flutte apparaatjes zijn wil ik je beredenatie wel eens horen.
En daarnaast een beter alternatief. wat je ongv rond dat bedrag kunt kopen
de reden van de aankoop is dat ik volgend jaar dagelijks als forenz naar school moet gaan en ik wil me vermaken met wat filmpjes + mp3 ik ben anime fan dus ik heb nog wat filmpjes af te kijken ^^ hetgeen ik dagelijks vaak doe

daarom ook een film functie op mn mp3 speler ^^
Redacted
pi_52504487
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Voor DVD's gebruik ik Fairusewizard en Pocketdivx encoder. Beide zijn gratis, kwaliteit is bij de eerstgenoemde wel stukken beter maar is omzetten duurt wel een stuk langer. Voor korte filmpjes gebruik ik Zen vision M video converter, Kawaiirriver en SUPER, allen zijn gratis te downloaden na wat simpel googlewerk.
Over super heb ik goede dingen gehoord, alleen kon ik die download niet vinden, maar ik heb nu beter gezocht en heb het toch gevonden. Toch bedankt voor de info
pi_52506373
btw iemand een idee of hetmogelijk is een extra battery voor de zen bij te kopen ? just in case ?
Redacted
  zondag 19 augustus 2007 @ 19:31:17 #58
136730 PiRANiA
All thinking men are atheists.
pi_52507763
Zijn er mp3 spelers met meer dan 250GB ruimte?
pi_52508709
Ik heb deze al een jaar of 4, en er past een standaard 2.5" laptopschijf in, 320 GB is probleemloos met dit model getest.

Wegens gebrek aan leuke 8 GB flash spelertjes nog niet vervangen
url
  Boks-Chick zondag 19 augustus 2007 @ 20:11:52 #60
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_52508846
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:21 schreef cablegunmaster het volgende:
btw iemand een idee of hetmogelijk is een extra battery voor de zen bij te kopen;)? just in case:)?
ja dat kan voor de zen.
lolwut
pi_52508885
IPOD is echt weer zo;n josti product..... iedereen heeft er 1, ik heb nog nooit een ipod gebruikt. maar ik doe niet mee aan de hypes enzo. dus creative is gewoon beter. ook beter qua geluid enzo. Ipod geluid is gewoon kut wat ik van de mensen hoor. dus dan is de conclusie snel getrokken, Creative.

Ipod is over een paar jaar toch niet meer hip. en de looks van ipod is toch gewoon gejat,,, apple ...

Ook zo iets zit er bij de ipod geneens een lader. en je video kabeltjes moet je appart kopen. Mensen die ipod MP3 spelerts noemen kansloos.... ipod is een prut apparaat waar alleen rijke mensen mee kunnen lopen.
--- O, zo!
Wie word mijn held van fok! Croupouque Croupouque Croupouque Croupouque (l)
  zondag 19 augustus 2007 @ 22:17:12 #63
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_52512971
Even een (misschien) belangrijk punt: Je hebt een lastfm pagina, en voor ipods kan je iets downloaden die je geluisterde liedjes onthoudt, en ze naar de lastfm site scrobbelt wanneer je je ipod weer aansluit. Voor de zen is het niet mogelijk ivm met de firmware (lastfm gebruikers vragen Creative wel om de firmware te unlocken (OFZO))
When all else fails, you always have delusion.
pi_52524845
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Glennz het volgende:

[..]

Over super heb ik goede dingen gehoord, alleen kon ik die download niet vinden, maar ik heb nu beter gezocht en heb het toch gevonden. Toch bedankt voor de info
Mag ik vragen waar jij de download link hebt gevonden? Ik heb namelijk een oude, onstabiele versie en op de site kan ik hem ook niet vinden (dan klik ik op Start downloading now, wordt ik doorgelinkt naar een andere pagina, klik ik vervolgens op 'Download and use' en dan kom ik weer op de eerste ).
pi_52525186
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 18:21 schreef cablegunmaster het volgende:
btw iemand een idee of hetmogelijk is een extra battery voor de zen bij te kopen ? just in case ?
Dit is er eentje, nog goedkoper te vinden op eBay
quote:
Even een (misschien) belangrijk punt: Je hebt een lastfm pagina, en voor ipods kan je iets downloaden die je geluisterde liedjes onthoudt, en ze naar de lastfm site scrobbelt wanneer je je ipod weer aansluit. Voor de zen is het niet mogelijk ivm met de firmware (lastfm gebruikers vragen Creative wel om de firmware te unlocken (OFZO))
Dit kan wel met een onofficiëel programma, Zenses heet dat, kun je tevens afspeellijsten mee beheren en nog wat dingen.
pi_52541474
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik heb deze al een jaar of 4, en er past een standaard 2.5" laptopschijf in, 320 GB is probleemloos met dit model getest.

[afbeelding]

Wegens gebrek aan leuke 8 GB flash spelertjes nog niet vervangen
lees het topic svp ikzocht er 1 met mogelijkheid tot video afspelen liefst zonder converteren avi zou handig zijn ^_^ dusver is de zen vision W mn keuze tot iemand een leuker idee heeft

geweldig alle reacties en ik hoop dat iedereen in dit topic ook vind en medekan delen wat hij mede te delen heeft

Btw bestaat er ook zoiets als een usb oplader? voor goedkope mp3 spelers?

of een zonne oplader voor AA batterijen ? * isff op gadget tour *
Redacted
pi_52543151
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef MaatjeTho het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar jij de download link hebt gevonden? Ik heb namelijk een oude, onstabiele versie en op de site kan ik hem ook niet vinden (dan klik ik op Start downloading now, wordt ik doorgelinkt naar een andere pagina, klik ik vervolgens op 'Download and use' en dan kom ik weer op de eerste ).
Het is moeilijk om te vinden idd, maar als je download en use doet kom je niet op de eerste.
Je moet dus dan helemaal naar onderen gaan en dan SUPER © setup file aanklikken (maakt niet uit welke).
pi_52555337
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 00:52 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ben ik de enige die de Zen's juist zo gruwelijk lelijk vindt? Ben verder wel anti-iPod (iTunes, geen Mass Storage, enz) maar ze zien er gewoon wel veel strakker uit. Als Apple nou Mass Storage als optie erbij had gedaan had ik er allang een. Maar vastzitten aan een bepaald stuk software staat me niet aan.
Kijk eens op http://www.rockbox.org
Andere software voor je Ipod en nog meer MP3 spelers. Voor de ipod betekent dit dat je hem gewoon kunt benaderen als externe schijf en zo er mp3's of andere data kunt opzetten
pi_52628378
quote:
Op dinsdag 21 augustus 2007 12:01 schreef _jero_ het volgende:

[..]

Kijk eens op http://www.rockbox.org
Andere software voor je Ipod en nog meer MP3 spelers. Voor de ipod betekent dit dat je hem gewoon kunt benaderen als externe schijf en zo er mp3's of andere data kunt opzetten
het programma ziet er leuk uit beetje functies verkennnen

hier zullen ipod users wat aan hebben
Redacted
pi_52628502

alles van Apple is gemaakt voor mensen die TE noob zijn om mp3's, pc's e.d ooit te kunnen begrijpen.
T is gewoon voor mensen die fakking onhandig en dom zijn

Eigenlijk ook een wijvenmerk, check die pc van Mac, plat scherm, 3 draadjes.. ZO MOOI EN OPGERUIMD, kabelhaterz Haten is verlaten
[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
pi_52631062
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef --- het volgende:
IPOD is echt weer zo;n josti product..... iedereen heeft er 1, ik heb nog nooit een ipod gebruikt. maar ik doe niet mee aan de hypes enzo. dus creative is gewoon beter. ook beter qua geluid enzo. Ipod geluid is gewoon kut wat ik van de mensen hoor. dus dan is de conclusie snel getrokken, Creative.

Ipod is over een paar jaar toch niet meer hip. en de looks van ipod is toch gewoon gejat,,, apple ...

Ook zo iets zit er bij de ipod geneens een lader. en je video kabeltjes moet je appart kopen. Mensen die ipod MP3 spelerts noemen kansloos.... ipod is een prut apparaat waar alleen rijke mensen mee kunnen lopen.
Megeul. .
  donderdag 23 augustus 2007 @ 20:36:26 #72
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_52631218
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit toch te denken aan de W omdat het scherm zo lekker groot is
De kwaliteit is ook veel beter (ik heb een ZV:M) en dat schermpje heeft al veel meer kleuren dan de I-Pod. Ik gebruik mijn zen voor muziek en de video draai ik op 640 bij480 af op mijn tv. Werkt perfect.
quote:
maar dan zou ik een backup batterij erbij willen hebben iemand enigzins idee of dat bestaat voor de zen vision (A) een extra batterijtje ?
De Vision M heeft een vaste batterij, denk dat dat voor de W niet anders is.

V.
Ja inderdaad, V. ja.
pi_52657589
quote:
Op donderdag 23 augustus 2007 20:31 schreef zovty het volgende:

[..]

Megeul. .
niet echt je denkt er niet helder over na hij heeft een goed standpunt ipods zijn nu eenmaal een status symbool. maar dat terzijde.( het staat in de top merken van de jeugd )

Creative is een gigantisch goed merk ipod ook maar toch , tis maar net je style of jevan egaal wit houd of van iets ingewikkelders ( ik HAAT itunes , was denk ik mss ook een grote reden om dit topic te beginnen )

om alternatieve te zoeken voor ipods, Creative Zen Vision W kwam tevoorschijn bij het KSC topic waar ik deze vraag als eerst stelde ,

ik zocht een mp3 speler met video Functie. gewoon iets simpels, zodat ik in de trein mn anime kon bekijken. Voornamelijk AVI bestanden , daarop is de creative Zen Vision W uitgekomen.

Deze heb ik nu besteld bij www.mp3shop.nl
hij is al betaald ,Via IDEAL.
postbank is vet om deze functie ook nog te hebben

Quota van Tuna :
"
Daarnaast HELAAS IPOD je merk zuigt * moest ik van een vriend van me neertypen * Genaamd Tuna the fish "
Redacted
pi_52673263
schopje
Redacted
pi_52673476
De Zen Vision all the way. Ik bezit nu een Zen Vision:M en ben totaal tevreden, geen gedoe met iTunes en installers die geregeld ge-update moeten worden. Machtig scherm en een goede video support. FM radio en voice + fm recorder, functies die de iPod niet heeft. Customizable EQ in plaats van enkele preset EQ zoals het geval is bij de iPod en ten slotte een robuuste uiterlijk waar ik bij de iPod het gevoel hebt dat het ieder moment uit elkaar kan vallen of breken.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
pi_52674362
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
De Zen Vision all the way. Ik bezit nu een Zen Vision:M en ben totaal tevreden, geen gedoe met iTunes en installers die geregeld ge-update moeten worden. Machtig scherm en een goede video support. FM radio en voice + fm recorder, functies die de iPod niet heeft. Customizable EQ in plaats van enkele preset EQ zoals het geval is bij de iPod en ten slotte een robuuste uiterlijk waar ik bij de iPod het gevoel hebt dat het ieder moment uit elkaar kan vallen of breken.
ik heb net 10 sec mn Zen Vision W binnen * ff kijken
Redacted
pi_52678339
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn iPod heeft minstens 15 EQ presets. Dus niet zo lullen gast.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_52678582
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

En het kan op dat vlak alsnog niet tippen aan de Zen Vision.
Is God willing to prevent evil, but not able? Then he is not omnipotent.
Is he able, but not willing? Then he is malevolent.
Is he both able and willing? Then whence cometh evil?
Is he neither able nor willing? Then why call him God?
  zaterdag 25 augustus 2007 @ 17:50:47 #79
189571 ihugster
The journey is the reward
pi_52678848
TS, koop gewoon een iPod en laat die Zen/Zune( ZUCKED toch allemaal) lekker links liggen.
En als je toch bezig bent, koop gelijk een Mac
"People say that life is the thing, but I prefer reading "
pi_52678889
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:50 schreef ihugster het volgende:
TS, koop gewoon een iPod en laat die Zen/Zune( ZUCKED toch allemaal) lekker links liggen.
En als je toch bezig bent, koop gelijk een Mac
Lees je wel?
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef cablegunmaster het volgende:

[..]

ik heb net 10 sec mn Zen Vision W binnen * ff kijken
pi_52678901
quote:
Op zaterdag 25 augustus 2007 17:28 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

welke allemaal even kut zijn............

Maar verder ipod+winamp
"Those unforgettable days, for them I live"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')