Die tv-out zit ook op de iPod trouwens.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:10 schreef R_B het volgende:
inderdaad..ik zou geen ipod nemen...al dat gekloot met een ander programma om mp3tjes op je mp3speler te krijgen...juk...
Dan maar een zen...meer geheugen voor minder geld!
Plus tv-out...op de zen...das wel makkelijk ivm foto's kijken...of films...
zit je nog lekker onder je steenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik draai windows* 2000 lekker oud
* stabieler dan XP ben alternatief ^^ en geen registratie dingen aan me hoofd
![]()
als jij vind dat het flutte apparaatjes zijn wil ik je beredenatie wel eens horen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 02:46 schreef mschol het volgende:
[..]
zit je nog lekker onder je steen
anyway ontopic:
waarom wil je perse een ZEN of een IPOD.?
omdat ze hip zijn? voor het design?
van beide apparaten ben ik zelf niet onder de indruk en beide vind ik passen bij alle andere no-name (en VEEL goedkopere) mp3 spelers...
Over super heb ik goede dingen gehoord, alleen kon ik die download niet vinden, maar ik heb nu beter gezocht en heb het toch gevonden. Toch bedankt voor de infoquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:19 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Voor DVD's gebruik ik Fairusewizard en Pocketdivx encoder. Beide zijn gratis, kwaliteit is bij de eerstgenoemde wel stukken beter maar is omzetten duurt wel een stuk langer. Voor korte filmpjes gebruik ik Zen vision M video converter, Kawaiirriver en SUPER, allen zijn gratis te downloaden na wat simpel googlewerk.
ja dat kan voor de zen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:21 schreef cablegunmaster het volgende:
btw iemand een idee of hetmogelijk is een extra battery voor de zen bij te kopen;)? just in case:)?
Mag ik vragen waar jij de download link hebt gevonden? Ik heb namelijk een oude, onstabiele versie en op de site kan ik hem ook niet vinden (dan klik ik op Start downloading now, wordt ik doorgelinkt naar een andere pagina, klik ik vervolgens op 'Download and use' en dan kom ik weer op de eerstequote:Op zondag 19 augustus 2007 17:05 schreef Glennz het volgende:
[..]
Over super heb ik goede dingen gehoord, alleen kon ik die download niet vinden, maar ik heb nu beter gezocht en heb het toch gevonden. Toch bedankt voor de info![]()
Dit is er eentje, nog goedkoper te vinden op eBayquote:Op zondag 19 augustus 2007 18:21 schreef cablegunmaster het volgende:
btw iemand een idee of hetmogelijk is een extra battery voor de zen bij te kopen? just in case
?
Dit kan wel met een onofficiëel programma, Zenses heet dat, kun je tevens afspeellijsten mee beheren en nog wat dingen.quote:Even een (misschien) belangrijk punt: Je hebt een lastfm pagina, en voor ipods kan je iets downloaden die je geluisterde liedjes onthoudt, en ze naar de lastfm site scrobbelt wanneer je je ipod weer aansluit. Voor de zen is het niet mogelijk ivm met de firmware (lastfm gebruikers vragen Creative wel om de firmware te unlocken (OFZO))
lees het topic svpquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ik heb deze al een jaar of 4, en er past een standaard 2.5" laptopschijf in, 320 GB is probleemloos met dit model getest.
[afbeelding]
Wegens gebrek aan leuke 8 GB flash spelertjes nog niet vervangen
Het is moeilijk om te vinden idd, maar als je download en use doet kom je niet op de eerste.quote:Op maandag 20 augustus 2007 12:21 schreef MaatjeTho het volgende:
[..]
Mag ik vragen waar jij de download link hebt gevonden? Ik heb namelijk een oude, onstabiele versie en op de site kan ik hem ook niet vinden (dan klik ik op Start downloading now, wordt ik doorgelinkt naar een andere pagina, klik ik vervolgens op 'Download and use' en dan kom ik weer op de eerste).
Kijk eens op http://www.rockbox.orgquote:Op zondag 19 augustus 2007 00:52 schreef Drommelsch85 het volgende:
Ben ik de enige die de Zen's juist zo gruwelijk lelijk vindt? Ben verder wel anti-iPod (iTunes, geen Mass Storage, enz) maar ze zien er gewoon wel veel strakker uit. Als Apple nou Mass Storage als optie erbij had gedaan had ik er allang een. Maar vastzitten aan een bepaald stuk software staat me niet aan.
het programma ziet er leuk uitquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:01 schreef _jero_ het volgende:
[..]
Kijk eens op http://www.rockbox.org
Andere software voor je Ipod en nog meer MP3 spelers. Voor de ipod betekent dit dat je hem gewoon kunt benaderen als externe schijf en zo er mp3's of andere data kunt opzetten
Megeul.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:13 schreef --- het volgende:
IPOD is echt weer zo;n josti product..... iedereen heeft er 1, ik heb nog nooit een ipod gebruikt. maar ik doe niet mee aan de hypes enzo. dus creative is gewoon beter. ook beter qua geluid enzo. Ipod geluid is gewoon kut wat ik van de mensen hoor. dus dan is de conclusie snel getrokken, Creative.
Ipod is over een paar jaar toch niet meer hip. en de looks van ipod is toch gewoon gejat,,, apple...
Ook zo iets zit er bij de ipod geneens een lader. en je video kabeltjes moet je appart kopen. Mensen die ipod MP3 spelerts noemenkansloos.... ipod is een prut apparaat waar alleen rijke mensen mee kunnen lopen.
De kwaliteit is ook veel beter (ik heb een ZV:M) en dat schermpje heeft al veel meer kleuren dan de I-Pod. Ik gebruik mijn zen voor muziek en de video draai ik op 640 bij480 af op mijn tv. Werkt perfect.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:50 schreef cablegunmaster het volgende:
ik zit toch te denken aan de W omdat het scherm zo lekker groot is![]()
De Vision M heeft een vaste batterij, denk dat dat voor de W niet anders is.quote:maar dan zou ik een backup batterij erbij willen hebbeniemand enigzins idee of dat bestaat
voor de zen vision (A) een extra batterijtje ?
![]()
niet echt je denkt er niet helder over na hij heeft een goed standpunt ipods zijn nu eenmaal een status symbool. maar dat terzijde.( het staat in de top merken van de jeugd )quote:
ik heb net 10 sec mn Zen Vision W binnenquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
De Zen Vision all the way. Ik bezit nu een Zen Vision:M en ben totaal tevreden, geen gedoe met iTunes en installers die geregeld ge-update moeten worden. Machtig scherm en een goede video support. FM radio en voice + fm recorder, functies die de iPod niet heeft. Customizable EQ in plaats van enkele preset EQ zoals het geval is bij de iPod en ten slotte een robuuste uiterlijk waar ik bij de iPod het gevoel hebt dat het ieder moment uit elkaar kan vallen of breken.
Mijn iPod heeft minstens 15 EQ presets. Dus niet zo lullen gast.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 13:14 schreef Asskicker14 het volgende:
De Zen Vision all the way. Ik bezit nu een Zen Vision:M en ben totaal tevreden, geen gedoe met iTunes en installers die geregeld ge-update moeten worden. Machtig scherm en een goede video support. FM radio en voice + fm recorder, functies die de iPod niet heeft. Customizable EQ in plaats van enkele preset EQ zoals het geval is bij de iPod en ten slotte een robuuste uiterlijk waar ik bij de iPod het gevoel hebt dat het ieder moment uit elkaar kan vallen of breken.
En het kan op dat vlak alsnog niet tippen aan de Zen Vision.quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn iPod heeft minstens 15 EQ presets. Dus niet zo lullen gast.
Lees je wel?quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:50 schreef ihugster het volgende:
TS, koop gewoon een iPod en laat die Zen/Zune( ZUCKED toch allemaal) lekker links liggen.
En als je toch bezig bent, koop gelijk een Mac![]()
![]()
quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 14:03 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ik heb net 10 sec mn Zen Vision W binnen* ff kijken
![]()
welke allemaal even kut zijn............quote:Op zaterdag 25 augustus 2007 17:28 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Mijn iPod heeft minstens 15 EQ presets. Dus niet zo lullen gast.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |