Dat doet ze zeker, spreekt Suarez trouwens nog steeds geen nederlands?quote:
T was volgens mij ook een dochter van , O ja de dochter van Evert ten Napel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
Wie is die meid. Die is een klasse beter dan Babs Barend
Foto's, anders geloof ik het niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef tong80 het volgende:
geweldige Schwalbe. Ik probeerde het ook vak
Ja, en Derksen in een mooi jurkje smsjohanna leten spelenquote:
Ik ben er wel goed inquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef tong80 het volgende:
geweldige Schwalbe. Ik probeerde het ook vak
Niks meer dan Tien deed. Ze kunnen nu alleen nog wat meer interviewtjes laten zien en wat lullen er omheen. Dat gaat niet meer als ze er 6 moeten laten zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:12 schreef Zyggie het volgende:
Leuk dat de volgorde anders is. Ze nemen wel veel tijd voor een wedstrijd trouwens, tussen iedere wedstrijd reclame.![]()
Hij is dan ook een held.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kufootje pwnt die ballen er ook weer even met een speels gemak er in zeg.
Ja precies.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks meer dan Tien deed. Ze kunnen nu alleen nog wat meer interviewtjes laten zien en wat lullen er omheen. Dat gaat niet meer als ze er 6 moeten laten zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |