Wat zeur je nou?quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:56 schreef maril het volgende:
[..]
Smeets deed het al lang niet meer , Tom Egberts deed het al 3 jaar voordat Talpa net de rechten ging ballen, ik snap niet dat deze zin (Dat van Smeets) elke keer als iets niet bevalt terug komt temeer omdat hij het allang niet meer deed.![]()

quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:47 schreef golfer het volgende:
Na de reclame gaat het eindelijk beginnen nadat we wat subtoppers eerst hebben gehad.

Met scoren duur nog wel evenquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:58 schreef Dos37 het volgende:
Zeg even als Ajax is afgelopen.

Hij zou alleen niet zo zielig moeten praten , of is dat de toon die hij altijd praat, lijkt wel of hij bij een begrafenis aanwezig is.quote:Op zondag 19 augustus 2007 19:59 schreef DrDentz het volgende:
Henk ten Cate is echt retegoed

Duh zo praat een Don altijdquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:03 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zou alleen niet zo zielig moeten praten , of is dat de toon die hij altijd praat, lijkt wel of hij bij een begrafenis aanwezig is.

Hij kijkt ook altijd zó zieligquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:03 schreef maril het volgende:
[..]
Hij zou alleen niet zo zielig moeten praten , of is dat de toon die hij altijd praat, lijkt wel of hij bij een begrafenis aanwezig is.

Dat doet ze zeker, spreekt Suarez trouwens nog steeds geen nederlands?quote:

T was volgens mij ook een dochter van , O ja de dochter van Evert ten Napel?quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:06 schreef tong80 het volgende:
Wie is die meid. Die is een klasse beter dan Babs Barend

Foto's, anders geloof ik het niet.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef tong80 het volgende:
geweldige Schwalbe. Ik probeerde het ook vak

Ja, en Derksen in een mooi jurkje smsjohanna leten spelenquote:

Ik ben er wel goed inquote:Op zondag 19 augustus 2007 20:07 schreef tong80 het volgende:
geweldige Schwalbe. Ik probeerde het ook vak

Niks meer dan Tien deed. Ze kunnen nu alleen nog wat meer interviewtjes laten zien en wat lullen er omheen. Dat gaat niet meer als ze er 6 moeten laten zien.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:12 schreef Zyggie het volgende:
Leuk dat de volgorde anders is. Ze nemen wel veel tijd voor een wedstrijd trouwens, tussen iedere wedstrijd reclame.![]()

Hij is dan ook een held.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:12 schreef hello_moto1992 het volgende:
Kufootje pwnt die ballen er ook weer even met een speels gemak er in zeg.

Ja precies.quote:Op zondag 19 augustus 2007 20:16 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Niks meer dan Tien deed. Ze kunnen nu alleen nog wat meer interviewtjes laten zien en wat lullen er omheen. Dat gaat niet meer als ze er 6 moeten laten zien.

Om hier even op terug te komen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:59 schreef El_Liberaliste het volgende:
Lijkt me leuk als ze de wedstrijden in volgorde van belangrijkheid uitzenden, maar dat zal wel niet...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |