Bij lang voel ik me ook gewoon aangesproken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:34 schreef Veulen het volgende:
[..]
Er stond lang maar was de g vergeten![]()
ja, ook eensquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:25 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik vind dat dat soort posts moeten blijven staan.
Zodat iedereen kan zien wat een ontzettende klapjosti iemand is.
Zeker niet, ik vraag me vaak af of je een oude ziel hebtquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:41 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
See, zo debiel ben ik nou ook weer niet.
Disanaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een helder verhaal zet je hier neer, mijn complimenten.
Iemand van hier schreef eens dat ik opval en irriteer omdat ik goed uit mijn woorden kan komen... dat zou bij sommige mensen hautain overkomen. Tja, daar kan ik weinig aan veranderen, of je zou moeten zeggen dat men hier maar tot een bepaalde taalvaardigheidshoogte mag posten.
Ik vind het lief dat je me hebt willen waarschuwen... waarschijnlijk zat ik er toen al te diep in om het te herkennen. Het ging destijds ook zomaar mis, ik ben niet zo goed in het signaleren en beheersen (bijbuigen) van die dingen, en de anderen hebben daar natuurlijk geen belang bij dus die doen het ook niet.
Als jij 'scheldt' (je eigen omschrijving), vind ik je op je duidelijkst. Je kusjestaal is voor mij heel slecht herkenbaar; maar zal wel anders overkomen na deze uitwisselingIk heb ook in het algemeen het idee steeds gehad dat je voor mij te onduidelijk (cryptisch, indirect) was. De luiken open gooien nu en dan is prima als je de lucht ermee klaart, maar ik vermoed zomaar dat jij best heel duidelijk kunt zijn zonder te 'schelden'.
ff serieus KZ zijn die opmerkingen in je onderschrift echt gepost over jou ?????quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:44 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zeker niet, ik vraag me vaak af of je een oude ziel hebt![]()
jadoeiquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup, ik ga m weer nokken voor vandaag, straks nog ff op de Wii Resident Evil spelen en wat aanrommelen![]()
jaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:50 schreef petraa het volgende:
[..]
ff serieus KZ zijn die opmerkingen in je onderschrift echt gepost over jou ?????![]()
Jeetje dat heb ik dus geheel en al gemist en vind ik niet normaal!!!
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:48 schreef BONG4002 het volgende:
Tjup, ik ga m weer nokken voor vandaag, straks nog ff op de Wii Resident Evil spelen en wat aanrommelen![]()
Weet ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:35 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als ik zeg dat APK een klootzak kan zijn bedoel ik dat positief.
En volgens mij weet die oude zeikerd dat ook wel.
Ik verbaasde me erover, me dochter heeft een vriendje die is dislectisch en ik probeerde je daarmee te vergelijken en dat lukte niet!!! Ik weet dat er diverse gradaties in zijn, maar ik vind jou echt taalkundig goed overkomen.!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:50 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Disana
Geen dank
Ik ben schriftelijk niet zo vaardig en heb moeite met spelling en snel lezen. Zeker van lange posten. Dat is wat Veulen ook heeft ( dat spellen dus). Petraa geloofde dat niet, maar het is echt zo. Mn kracht is mondelinge communicatie. Mensen met wie ik contact heb, zoals Peter, weten dat.
Dus als ik niet meteen of lang op je reageer ligt dat niet aan jou maar aan mijn gebrek.
Tevens ben ik IRL al wijs genoeg en wil soms lekker rellen en gek doen op FOK. Ik snap wat je zegt. Zal er eens over na gaan denken, zonder mezelf te kort te doen. Soms wil ik gewoon niet lang posten en slechts smileys neerzetten omdat ik prive al genoeg lappen moet produceren, die ik haat![]()
Heet dat een leven ?
Nee, dat is een must om te overleven, anders kan ik mn huur niet betalen![]()
kus en laten we elkaar nemen zoals we zijn. En lekker elkaar afkatten mocht het nodig zijn ( qua postings gedrag)![]()
Trieste mensen zijn er tochquote:
Dat doe ik bij Gert en Peterquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik word zeer weinig gepm'd om heel eerlijk te zijn.
En áls ik al gepm'd word gaat dat 99% van de tijd over privé zaken die geen fuck met het forum te maken hebben.
Het enige dat ik af en toe via PM doe is doodsverwensingen voor iemand naar Leandra sturen zodat zij me kan kalmeren.
Ze zijn alle 2 van Dhr H en ik ben geen heilig boontje, heb hem ook uitgemaakt voor aardappelzak neukerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:53 schreef petraa het volgende:
[..]
Trieste mensen zijn er toch![]()
Ik let eigenlijk nooit op onderschrift, maar door jou opmerking zag ik ze!![]()
Mensen met die afwijking zijn vaak heel slim, ik heb er een boek over gelezen. Wat ik vreemd vind trouwens omdat je zoiets beter op DVD kan uitbrengenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:52 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik verbaasde me erover, me dochter heeft een vriendje die is dislectisch en ik probeerde je daarmee te vergelijken en dat lukte niet!!! Ik weet dat er diverse gradaties in zijn, maar ik vind jou echt taalkundig goed overkomen.!!
}quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 19:56 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ze zijn alle 2 van Dhr H en ik ben geen heilig boontje, heb hem ook uitgemaakt voor aardappelzak neuker![]()
Dat was toch de dokter doctor, he? Dat ik me mijn schrik niet verkeerd herinner, en het idee dat zo iemand zomaar een patient zwaar kan schaden als de patient niet vol verering is.quote:
Niet echt iets om over te juichen dusquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:02 schreef kleinzusje het volgende:
Petraa en Disana: het is hem![]()
Ik heb moeten kiezen tussen het aantal uitspraken, maar ik heb gekozen voor deze![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |