quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:27 schreef Disana het volgende:[..]
Wat een helder verhaal zet je hier neer, mijn complimenten.
Iemand van hier schreef eens dat ik opval en irriteer omdat ik goed uit mijn woorden kan komen... dat zou bij sommige mensen hautain overkomen. Tja, daar kan ik weinig aan veranderen, of je zou moeten zeggen dat men hier maar tot een bepaalde taalvaardigheidshoogte mag posten.
Ik vind het lief dat je me hebt willen waarschuwen... waarschijnlijk zat ik er toen al te diep in om het te herkennen. Het ging destijds ook zomaar mis, ik ben niet zo goed in het signaleren en beheersen (bijbuigen) van die dingen, en de anderen hebben daar natuurlijk geen belang bij dus die doen het ook niet.
Als jij 'scheldt' (je eigen omschrijving), vind ik je op je duidelijkst. Je kusjestaal is voor mij heel slecht herkenbaar; maar zal wel anders overkomen na deze uitwisseling
![]()
Ik heb ook in het algemeen het idee steeds gehad dat je voor mij te onduidelijk (cryptisch, indirect) was. De luiken open gooien nu en dan is prima als je de lucht ermee klaart, maar ik vermoed zomaar dat jij best heel duidelijk kunt zijn zonder te 'schelden'.
Disana
Geen dank
Ik ben schriftelijk niet zo vaardig en heb moeite met spelling en snel lezen. Zeker van lange posten. Dat is wat Veulen ook heeft ( dat spellen dus). Petraa geloofde dat niet, maar het is echt zo. Mn kracht is mondelinge communicatie. Mensen met wie ik contact heb, zoals Peter, weten dat.
Dus als ik niet meteen of lang op je reageer ligt dat niet aan jou maar aan mijn gebrek.
Tevens ben ik IRL al wijs genoeg en wil soms lekker rellen en gek doen op FOK. Ik snap wat je zegt. Zal er eens over na gaan denken, zonder mezelf te kort te doen. Soms wil ik gewoon niet lang posten en slechts smileys neerzetten omdat ik prive al genoeg lappen moet produceren, die ik haat
Heet dat een leven ?
Nee, dat is een must om te overleven, anders kan ik mn huur niet betalen
kus en laten we elkaar nemen zoals we zijn. En lekker elkaar afkatten mocht het nodig zijn ( qua postings gedrag)