abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52482831
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Dankjewel. Probeer je eens in te denken hoe het voor mij de eerste maanden was, meteen misverstanden en toestanden en zelfs een ban. Ik weet niet hoe dat voor jou is, maar het is bijna onvermijdelijk dat je je daarop in gaat stellen en dus anders overkomt.
Ik heb me heel vaak in je ingeleefd en je ook willen waarschuwen. Je bent geen kleurloze poster, maar iemand die opvalt. Die men mag of niet mag. Dat waardeer ik. Tevens weet ik hoe het werkt en zag de bui al hangen. Wat jij te horen kreeg over gezeik, kreeg ik op mn dak over schelden.

Ik kies ervoor om soms uit de band te springen en niet netjes te zijn, anders ben ik niet mezelf. Maar om gehoord te worden is aanpassing aan de forum regels een must. Die zijn vaak ongeschreven.

Ik waardeer je lef om terug te keren en humor in te zetten. Ik waardeer je lef om open te gooien dat je bepaalde normen en waarden hanteert die postafhankelijk zijn en niets met voorkeur te maken hebben. Ik waardeer ook je manier van opkomen voor onrecht en misstanden.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:15:43 #227
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52482854
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef kleinzusje het volgende:
thx
En volgens mij heb jij wel eens gezegd dat mensen hier een spiegel zijn vanzichzelf. Nou dat klopt. Ook schreef je over heldervoelend ( geloof ik ?) en dat ben ik. Heel vreemd misschien, maar dat ben ik. Ik geloof er in dat de mensen die je het meeste trickeren, vaak je eigen allergie zijn en je eigen leerpunten weergeven.

Discussie via schrift vind ik moeilijk en ik heb ook mn rare humor + mn para anonimiteit.
Allemaal heel waar. Discussiëren blijft ook altijd moeilijk. Ja kan het pas doen als je open staat voor andere, maar niet zo open dat je automatisch hun mening over neemt. Sta altijd kritisch tegenover dingen zelfs al worden ze gezegd door je beste vriend.

Je hebt als persoon nogal veel kracht in je. Dat voel ik aan je, dat straal je ook uit in elke posting. Maar soms moet je energie niet te veel richten op dingen die je irriteren. Dan word namelijk alles in je leven negatief en word het lastig een positief en leuk punt te vinden.

Probeer niet te posten uit venijn. Maar post wat je denkt. Probeer het zo duidelijk en helder mogelijk te omschrijven. Ik weet dat jij lange postings vervelend vind. Maar andere mensen kunnen niet bevatten wat jij bedoeld als je alleen maar 10 zinnen post zonder aan te geven waar je op reageert, waarom. En vooral belangrijk zonder positief punt.
Een heel wijs persoon zei ooit tegen mij: "zeg nooit iets negatiefs zonder daar ook iets positiefs tegenover te zetten". Hij had gelijk, het heeft mij altijd alleen maar verder gebracht en heeft me veel vrienden opgeleverd. Ze zijn me onvoorwaardelijk trouw, maar wel openlijk kritisch.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  FOK!Babe zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:17:12 #228
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52482891
Ik voel mij verplicht te melden dat ik de posts van KleinZusje over het algemeen erg sterk en verfrissend vind.
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:17:13 #229
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_52482893
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Genau.
Daarom bemoei ik me er slechts lichtelijk tegenaan.
Het volgende topic mag maar over 3 dingen gaan.

Maak jij even een POLL aan?

Iets als

-Vis met pasta
-De gouden kooi
-Tuin gereedschap
-Kaaswinkels die op zondag gesloten zijn, maar wel kaas hebben die men zoekt.
-Klavertje4blaadjes die nooit aan elkaar willen plakken.
-Brillen waar de glazen spontaan uit springen.
-Uitgeharde lenzen
-Onenightstands
-Twonighthandstands
-Kip2night
-Gebraden gehakt, alleen dan zonder de vieze nasmaak van patat met frietsaus.
-PMS.

Kthxbai.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:17:23 #230
60586 Veulen
pi_52482896
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen. Maar ik heb het gevoel dat ik moeite zat te doen voor niets in de FB, nota bene twee reacties ook direkt op 'hogerhand' maar geen respons.

Misschien heb ik het meeste hier ook al genoeg gezegd, ik zie wel.
Je zegt nooit iets genoeg als je niet gehoord word. Het enige wat je dan kan doen is het herformuleren en nog eens proberen.
pi_52482907
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Ik voel mij verplicht te melden dat ik de posts van KleinZusje over het algemeen erg sterk en verfrissend vind.
Daar ben ik het geheel mee eens, al komt ze soms ook wel als een anders uit een hoek en dat gecombineerd met smiley's maakt dat ze soms ook wel een krengetje is
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  FOK!Babe zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:21:00 #232
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52482957
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:18 schreef petraa het volgende:

[..]

Daar ben ik het geheel mee eens, al komt ze soms ook wel als een anders uit een hoek en dat gecombineerd met smiley's maakt dat ze soms ook wel een krengetje is
Dus?
APK kan een klootzak zijn.
Maar wel precies de klootzak die we nodig hebben om de bende wakker te schudden.
pi_52482972
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:21 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dus?
Maar wel precies de klootzak die we nodig hebben om de bende wakker te schudden.
Dus niks!!!! Maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die zich dat aantrekken en daar ben ik er GEEN van!!!
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:22:15 #234
128015 BONG4002
Account gesloten.
pi_52482982
quote:

[..]

Ach ik blijf KZ altijd wel lief vinden ondanks dat ze soms een beetje ondeugend is
Dit account heb ik opgeheven en ga verder onder een andere naam.
pi_52482988
quote:

[..]

Dus?
APK is een prima vent!!!!
pi_52482997
Om een voorbeeld te noemen:
Ik heb Mootie nooit aangevallen. Peter heeft iets gepost over BQ en Mootie. Ik ben Peter niet. Maar wel zijn vriend. Als ik BQ op een normale manier in de SC uitnodig om haar wat vragen te stellen, dan reageert Mootie op mij, alsof ik hetzelfde denk als Peter en BQ reageert niet op mn vragen. Wat moet ik dan ?
Meegaan in een PM discussie groepje ? Terwijl ik het er publiekelijk over wil hebben ?

Ik wil geen aanval, ik wil een discussie. Ik heb geen achtervang via msn of PM en doe het alleen. Maar dat kan niet. Tevens hoor ik dat het ook niet mag ? Terwijl ik iemand persoonlijk netjes wat vraag.

Ook worden er uitspraken niet ge- edit, die heel kwetsend zijn naar mij toe, zie sig.

Ik kan er niet tegen als iemand zich voordoet als Psych en uitspraken doet die imo nog lager zijn dan enige DGK bewoner ook. Ik val BQ niet persoonlijk aan, maar vraag haar om haar post gedrag te motiveren. Ik mis mensen die wegblijven in de COS. Dat kutwijf gescheld was een uitspatting, maar was kort/ krachtig/ dom en daarna weer weg.
pi_52483006
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

Ach ik blijf KZ altijd wel lief vinden ondanks dat ze soms een beetje ondeugend is
.3

Ik ook, kan haar prima hebben, vind haar een leuke poster!!!!
pi_52483053
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:15 schreef Veulen het volgende:

[..]

Allemaal heel waar. Discussiëren blijft ook altijd moeilijk. Ja kan het pas doen als je open staat voor andere, maar niet zo open dat je automatisch hun mening over neemt. Sta altijd kritisch tegenover dingen zelfs al worden ze gezegd door je beste vriend.

Je hebt als persoon nogal veel kracht in je. Dat voel ik aan je, dat straal je ook uit in elke posting. Maar soms moet je energie niet te veel richten op dingen die je irriteren. Dan word namelijk alles in je leven negatief en word het lastig een positief en leuk punt te vinden.

Probeer niet te posten uit venijn. Maar post wat je denkt. Probeer het zo duidelijk en helder mogelijk te omschrijven. Ik weet dat jij lange postings vervelend vind. Maar andere mensen kunnen niet bevatten wat jij bedoeld als je alleen maar 10 zinnen post zonder aan te geven waar je op reageert, waarom. En vooral belangrijk zonder positief punt.
Een heel wijs persoon zei ooit tegen mij: "zeg nooit iets negatiefs zonder daar ook iets positiefs tegenover te zetten". Hij had gelijk, het heeft mij altijd alleen maar verder gebracht en heeft me veel vrienden opgeleverd. Ze zijn me onvoorwaardelijk trouw, maar wel openlijk kritisch.
Dat ben ik met je eens. Ook hou ik van kort en raar posten. Maar ik zal in kritiek beter mn best doen. Dat doe ik in RL ook en kan ik op het forum soms vergeten. thx.
  FOK!Babe zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:25:47 #239
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52483055
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef kleinzusje het volgende:

Ook worden er uitspraken niet ge- edit, die heel kwetsend zijn naar mij toe, zie sig.
Ik vind dat dat soort posts moeten blijven staan.
Zodat iedereen kan zien wat een ontzettende klapjosti iemand is.
pi_52483084
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:17 schreef Ian_Nick het volgende:
Dank je Ian
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:27:38 #241
137949 Disana
pi_52483090
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:14 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Ik heb me heel vaak in je ingeleefd en je ook willen waarschuwen. Je bent geen kleurloze poster, maar iemand die opvalt. Die men mag of niet mag. Dat waardeer ik. Tevens weet ik hoe het werkt en zag de bui al hangen. Wat jij te horen kreeg over gezeik, kreeg ik op mn dak over schelden.

Ik kies ervoor om soms uit de band te springen en niet netjes te zijn, anders ben ik niet mezelf. Maar om gehoord te worden is aanpassing aan de forum regels een must. Die zijn vaak ongeschreven.

Ik waardeer je lef om terug te keren en humor in te zetten. Ik waardeer je lef om open te gooien dat je bepaalde normen en waarden hanteert die postafhankelijk zijn en niets met voorkeur te maken hebben. Ik waardeer ook je manier van opkomen voor onrecht en misstanden.
Wat een helder verhaal zet je hier neer, mijn complimenten.

Iemand van hier schreef eens dat ik opval en irriteer omdat ik goed uit mijn woorden kan komen... dat zou bij sommige mensen hautain overkomen. Tja, daar kan ik weinig aan veranderen, of je zou moeten zeggen dat men hier maar tot een bepaalde taalvaardigheidshoogte mag posten.

Ik vind het lief dat je me hebt willen waarschuwen... waarschijnlijk zat ik er toen al te diep in om het te herkennen. Het ging destijds ook zomaar mis, ik ben niet zo goed in het signaleren en beheersen (bijbuigen) van die dingen, en de anderen hebben daar natuurlijk geen belang bij dus die doen het ook niet.

Als jij 'scheldt' (je eigen omschrijving), vind ik je op je duidelijkst. Je kusjestaal is voor mij heel slecht herkenbaar; maar zal wel anders overkomen na deze uitwisseling Ik heb ook in het algemeen het idee steeds gehad dat je voor mij te onduidelijk (cryptisch, indirect) was. De luiken open gooien nu en dan is prima als je de lucht ermee klaart, maar ik vermoed zomaar dat jij best heel duidelijk kunt zijn zonder te 'schelden'.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:29:48 #242
60586 Veulen
pi_52483136
quote:
Ik heb Mootie nooit aangevallen. Peter heeft iets gepost over BQ en Mootie. Ik ben Peter niet. Maar wel zijn vriend. Als ik BQ op een normale manier in de SC uitnodig om haar wat vragen te stellen, dan reageert Mootie op mij, alsof ik hetzelfde denk als Peter en BQ reageert niet op mn vragen. Wat moet ik dan ?
Meegaan in een PM discussie groepje ? Terwijl ik het er publiekelijk over wil hebben ?

Ik wil geen aanval, ik wil een discussie. Ik heb geen achtervang via msn of PM en doe het alleen. Maar dat kan niet. Tevens hoor ik dat het ook niet mag ? Terwijl ik iemand persoonlijk netjes wat vraag.

Ik kan er niet tegen als iemand zich voordoet als Psych en uitspraken doet die imo nog lager zijn dan enige DGK bewoner ook. Ik val BQ niet persoonlijk aan, maar vraag haar om haar post gedrag te motiveren. Ik mis mensen die wegblijven in de COS. Dat kutwijf gescheld was een uitspatting, maar was kort/ krachtig/ dom en daarna weer weg.
Kliekjes gevoel en daardoor kliekjes gedrag. Het lijkt soms wel heel erg alsof mensen hier te veel 1 mening hebben. Mensen vermoeden dan al snel een opzetje en worden daardoor geïrriteerd. Dat werkt dus 2 kanten op KZ. Wat jij voelt voelt een ander vaak ook.
Ook word er lang niet zoveel gepm'd als jij denkt.

Het helpt trouwens beter als je een mod even attendeerde op de pijnlijke uitspraak die je gekwetst heeft. Die kan hem even wegfilteren. Desnoods leg je het even uit.
pi_52483173
quote:

[..]

Ben ik ook
Maar ik leer en probeer die 2 kanten te combineren.
In het sportforum waar ik post heb ik door hier geleerd op een vriendelijke manier iemand duidelijk te maken dat hij moest stoppen met iets wat me dwars zat. Niet alleen om mij, maar ook om hem te beschermen. Ik had met de botte bijl kunnen hakken, maar heb het netjes gedaan. Vond ik heel eng en lastig, maar het is daar een andere sfeer. Dus inegrasssssiieee ( zoals Jappie het noemt) is echt nodig als je nieuw ergens binnen komt vind ik.
  FOK!Babe zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:33:02 #244
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52483203
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:29 schreef Veulen het volgende:

Ook word er lan niet zoveel gepm'd als jij denkt.
Ik word zeer weinig gepm'd om heel eerlijk te zijn.
En áls ik al gepm'd word gaat dat 99% van de tijd over privé zaken die geen fuck met het forum te maken hebben.

Het enige dat ik af en toe via PM doe is doodsverwensingen voor iemand naar Leandra sturen zodat zij me kan kalmeren.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:33:43 #245
60586 Veulen
pi_52483220
Ik ben even een hapje eten. Later meer mij
pi_52483233
quote:

[..]

Dus?
APK is geen klootzak, maar kent de forum regels en kent zn eigen stijl. Hij weet wat hij wel en niet kan maken. Hij is een icoon, die ook op de vingers getikt wordt maar ook heel lief en betrokken kan posten. Hij past zich niet aan qua meelopen, maar wel qua forum beperkingen en mogelijkheden. imo.
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:34:28 #247
137949 Disana
pi_52483241
quote:
Dat is een bekend menselijk verschijnsel waaraan je helemaal niets kunt doen. Je hebt iets met één persoon en dan komen de mensen die die persoon omringen als een cordon jouw woorden opvangen. Daardoor kan de geadresseerde gemakkelijk weglopen.

Ik ben in mijn geval precies daar de fout ingegaan, door dat hele cordon op m'n hooivork te nemen. Maar ook als je dat niet doet, kun je het verschijnsel niet tegenhouden.
quote:

Wat jij deed zag ik als een uitnodiging tot een discussie. Als mensen zich daardoor aangevallen voelen, betekent dat vaak dat ze een of andere bui zien hangen. Maar met je uitnodiging was niets mis.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:34:38 #248
60586 Veulen
pi_52483248
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:33 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik word zeer weinig gepm'd om heel eerlijk te zijn.
En áls ik al gepm'd word gaat dat 99% van de tijd over privé zaken die geen fuck met het forum te maken hebben.

Het enige dat ik af en toe via PM doe is doodsverwensingen voor iemand naar Leandra sturen zodat zij me kan kalmeren.
Er stond lang maar was de g vergeten
pi_52483262
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:22 schreef BONG4002 het volgende:

[..]

en een lief kutwijf
  FOK!Babe zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:35:35 #250
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52483271
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:34 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

APK is geen klootzak, maar kent de forum regels en kent zn eigen stijl. Hij weet wat hij wel en niet kan maken. Hij is een icoon, die ook op de vingers getikt wordt maar ook heel lief en betrokken kan posten. Hij past zich niet aan qua meelopen, maar wel qua forum beperkingen en mogelijkheden. imo.
Als ik zeg dat APK een klootzak kan zijn bedoel ik dat positief.
En volgens mij weet die oude zeikerd dat ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')