abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52482741
Mag ik zeggen dat ik het *gezeik* nu lang genoeg vind hebben geduurd!!!! En veulen je verwoordt het allemaal prima, ik ben het helemaal met je eens!!!

Kz Dikke kus van mij, je bent een schat alhoewel soms ook een kreng. Ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

[ Bericht 13% gewijzigd door petraa op 18-08-2007 19:15:40 ]
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:11:22 #222
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_52482765
Wel grappig, 2 a 3 week terug hadden jullie precies dezelfde verhitte disscusies.
  FOK!Babe zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:12:14 #223
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52482781
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:11 schreef Sebasser het volgende:
Wel grappig, 2 a 3 week terug hadden jullie precies dezelfde verhitte disscusies.
Gezellig hè?
pi_52482806
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:12 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Gezellig hè?
Ik vind er geen moer aan!
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  FOK!Babe zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:14:18 #225
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52482828
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:13 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik vind er geen moer aan!
Genau.
Daarom bemoei ik me er slechts lichtelijk tegenaan.
pi_52482831
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:09 schreef Disana het volgende:

[..]

Dankjewel. Probeer je eens in te denken hoe het voor mij de eerste maanden was, meteen misverstanden en toestanden en zelfs een ban. Ik weet niet hoe dat voor jou is, maar het is bijna onvermijdelijk dat je je daarop in gaat stellen en dus anders overkomt.
Ik heb me heel vaak in je ingeleefd en je ook willen waarschuwen. Je bent geen kleurloze poster, maar iemand die opvalt. Die men mag of niet mag. Dat waardeer ik. Tevens weet ik hoe het werkt en zag de bui al hangen. Wat jij te horen kreeg over gezeik, kreeg ik op mn dak over schelden.

Ik kies ervoor om soms uit de band te springen en niet netjes te zijn, anders ben ik niet mezelf. Maar om gehoord te worden is aanpassing aan de forum regels een must. Die zijn vaak ongeschreven.

Ik waardeer je lef om terug te keren en humor in te zetten. Ik waardeer je lef om open te gooien dat je bepaalde normen en waarden hanteert die postafhankelijk zijn en niets met voorkeur te maken hebben. Ik waardeer ook je manier van opkomen voor onrecht en misstanden.
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:15:43 #227
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52482854
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:04 schreef kleinzusje het volgende:
thx
En volgens mij heb jij wel eens gezegd dat mensen hier een spiegel zijn vanzichzelf. Nou dat klopt. Ook schreef je over heldervoelend ( geloof ik ?) en dat ben ik. Heel vreemd misschien, maar dat ben ik. Ik geloof er in dat de mensen die je het meeste trickeren, vaak je eigen allergie zijn en je eigen leerpunten weergeven.

Discussie via schrift vind ik moeilijk en ik heb ook mn rare humor + mn para anonimiteit.
Allemaal heel waar. Discussiëren blijft ook altijd moeilijk. Ja kan het pas doen als je open staat voor andere, maar niet zo open dat je automatisch hun mening over neemt. Sta altijd kritisch tegenover dingen zelfs al worden ze gezegd door je beste vriend.

Je hebt als persoon nogal veel kracht in je. Dat voel ik aan je, dat straal je ook uit in elke posting. Maar soms moet je energie niet te veel richten op dingen die je irriteren. Dan word namelijk alles in je leven negatief en word het lastig een positief en leuk punt te vinden.

Probeer niet te posten uit venijn. Maar post wat je denkt. Probeer het zo duidelijk en helder mogelijk te omschrijven. Ik weet dat jij lange postings vervelend vind. Maar andere mensen kunnen niet bevatten wat jij bedoeld als je alleen maar 10 zinnen post zonder aan te geven waar je op reageert, waarom. En vooral belangrijk zonder positief punt.
Een heel wijs persoon zei ooit tegen mij: "zeg nooit iets negatiefs zonder daar ook iets positiefs tegenover te zetten". Hij had gelijk, het heeft mij altijd alleen maar verder gebracht en heeft me veel vrienden opgeleverd. Ze zijn me onvoorwaardelijk trouw, maar wel openlijk kritisch.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
  FOK!Babe zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:17:12 #228
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_52482891
Ik voel mij verplicht te melden dat ik de posts van KleinZusje over het algemeen erg sterk en verfrissend vind.
  † In Memoriam † zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:17:13 #229
138647 Sebasser
Sugar coated sweetness.
pi_52482893
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:14 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Genau.
Daarom bemoei ik me er slechts lichtelijk tegenaan.
Het volgende topic mag maar over 3 dingen gaan.

Maak jij even een POLL aan?

Iets als

-Vis met pasta
-De gouden kooi
-Tuin gereedschap
-Kaaswinkels die op zondag gesloten zijn, maar wel kaas hebben die men zoekt.
-Klavertje4blaadjes die nooit aan elkaar willen plakken.
-Brillen waar de glazen spontaan uit springen.
-Uitgeharde lenzen
-Onenightstands
-Twonighthandstands
-Kip2night
-Gebraden gehakt, alleen dan zonder de vieze nasmaak van patat met frietsaus.
-PMS.

Kthxbai.
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 19:17:23 #230
60586 Veulen
Vlinder zonnestraal met vrij
pi_52482896
quote:
Op zaterdag 18 augustus 2007 19:08 schreef Disana het volgende:
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen. Maar ik heb het gevoel dat ik moeite zat te doen voor niets in de FB, nota bene twee reacties ook direkt op 'hogerhand' maar geen respons.

Misschien heb ik het meeste hier ook al genoeg gezegd, ik zie wel.
Je zegt nooit iets genoeg als je niet gehoord word. Het enige wat je dan kan doen is het herformuleren en nog eens proberen.
I put the sexy in dyslexia
Voor paardrijles aan huis
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')