ik ken toch aardig wat psychiaters vanuit de hele wereld en kan me niet van de indruk ontrekken dat het hier om integere welgeleerde mensen gaat die hart voor de zaak hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:24 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Naja goed, misschien had ik me iets genuanceerder moeten uitdrukken, heel veel (de meeste) spychiaters zijn zo. Niet allemaal natuurlijk.
Maar in het algemeen heb ik gewoon een hekel aan die mensen.
nah meer alle buitenlanders...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:25 schreef KonnieKipke het volgende:
Dit is net als zeggen dat alle Marokkanen criminelen zijn.
Wat bedoel je precies met overdrijven?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:16 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Dan was de eerste psychiater slecht en de tweede goed. Simpel toch?
Ik vind dat Mitch nu wel een beetje overdrijft btw.
En ik zei niet dat álle psychelaters zo zijn, maar het overgrote meerendeel wel degelijk. Je hebt geluk gehad![]()
diabetes is in total 100 keer aantegoond in patienten, Tardive dyskinesia zit in hetzelfde aantal... get your facts straightquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met overdrijven?
Voorbeeld: Zyprexa zorgt binnen 10 dagen normale dosis voor Diabetes (suikerziekte), een ongeneeslijke ziekte.
Alle antipsychoticums, ook de nieuwe Atypische varianten zorgen voor een ongeneeslijke hersenaandoening genaamd Tardieve Dyskinesie.
LOOOL! Iemand moet ff een lollig onderschrift bij die plaatjes zetten en dan in ONZ postenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Voorbeeld: Zyprexa zorgt binnen 10 dagen normale dosis voor Diabetes (suikerziekte), een ongeneeslijke ziekte.
Alle antipsychoticums, ook de nieuwe Atypische varianten zorgen voor een ongeneeslijke hersenaandoening genaamd Tardieve Dyskinesie.
Wel eens iemand met Tardieve Dyskinesie gezien? Dat ziet er zo uit:
[afbeelding]
[afbeelding]
Let op: dit komt door de psychiatrische drugs. Net als met roken, niet iedereen zal er direct last van krijgen maar om maar even aan te geven hoe schadelijk en slecht de drugs werkelijk voor je zijn.
Sorry vriend, maar door veroudering alleen al kan je tardieve diskinesie krijgen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Let op: dit komt door de psychiatrische drugs. Net als met roken, niet iedereen zal er direct last van krijgen maar om maar even aan te geven hoe schadelijk en slecht de drugs werkelijk voor je zijn.
Inderdaad, stoppen met AP of een switch kan TD in veel gevallen verminderen, of helemaal laten verdwijnen. Bovendien vergeet men hier dat deze patienten vele malen meer zouden lijden zonder AP. Overigens hebben sommige patienten helemaal geen last als ze TD hebben.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:44 schreef Re het volgende:
en TD is niet ongeneeselijk
Volgens die Wikipedia site kan Tardieve Dyskinesie ook veroorzaakt worden door anti-hoest- en -braakmiddelen. Gelijk ook maar hoestdrank en wagenziektenpilletjes verbieden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:33 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
[afbeelding]
[afbeelding]
Een psycholoog en psychiater zijn wel geheel verschillende professies. Van deze 2 is alleen de psychiater een arts en daarmee bevoegd om medicijnen voor te schrijven. Een psycholoog is niet bevoegd om medicijnen voor te schrijven.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:36 schreef Chr0nicle het volgende:
Alsof iedereen naar de psycholoog gaat met een of andere zware stoornis
Point taken, ik gooi die benamingen wel vaker door elkaar. Maar je snapt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een psycholoog en psychiater zijn wel geheel verschillende professies. Van deze 2 is alleen de psychiater een arts en daarmee bevoegd om medicijnen voor te schrijven. Een psycholoog is niet bevoegd om medicijnen voor te schrijven.
Valse propaganda van de psychiatrie. Het komt veel vaker voor dan wordt verteld. Zyprexa veroorzaakt binnen 10 dagen diabetes.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:38 schreef Re het volgende:
[..]
diabetes is in total 100 keer aantegoond in patienten, Tardive dyskinesia zit in hetzelfde aantal... get your facts straight
Psychologie is een echte wetenschap, psychiatrie is een pseudowetenschap.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:42 schreef Alicey het volgende:
[..]
Een psycholoog en psychiater zijn wel geheel verschillende professies. Van deze 2 is alleen de psychiater een arts en daarmee bevoegd om medicijnen voor te schrijven. Een psycholoog is niet bevoegd om medicijnen voor te schrijven.
nee en neequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:24 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Valse propaganda van de psychiatrie. Het komt veel vaker voor dan wordt verteld. Zyprexa veroorzaakt binnen 10 dagen diabetes.
Japan heeft de drugs inmiddels verbannen evenals tal van andere landen.
http://www.zyprexa-victims.com/quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:31 schreef Re het volgende:
[..]
nee en nee
er is idd aangetoond dat er een lichte stijging van new onset diabetes is gevonden on patienten die al at risk zijn (obese etc.)
en kom met een bron voor japan... anders stop met blaten
zuig toch een end op met je pseudowetenschap... je kopieert ook maar wat geneuzel van anti sites zonder je te verdiepen in wat ze zeggen, je komt met vage kutbronnen die binnen 1 seconde zijn te weerleggen en je bazeld maar door...quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:26 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
Psychologie is een echte wetenschap, psychiatrie is een pseudowetenschap.
ja dus?... er zijn inderdaad enkele gevallen bekend en dat wordt ook niet ontkend... denk je dat als geheel Amerika wat ooit zypreza heeft geslikt diabetes heeft ze ongeveer 750 miljard dollar kwijt zouden zijn aan claimsquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:32 schreef MitchPlat het volgende:
[..]
http://www.zyprexa-victims.com/
kutsite met kutbronnenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:34 schreef MitchPlat het volgende:
http://www.psychiatrie.nu/zyprexa.html
Psychotherapie is juist zo'n beetje het kutste wat er is. Allemaal duidelijke shit gaan proberen te verklaren aan de hand van allerlei onbewuste ingewikkelde dingen, zonder naar het geval zelf te kijken, alleen maar omdat die Freud dat een keer gezegd had. In wetenschappelijke kringen vindt men overigens ook dat psychotherapie achterhaald is, als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:28 schreef MitchPlat het volgende:
btw, ik moet bekennen dat niet alles dat voortkomt uit de psychiatrie slecht en kwaadaardig is, Sigmund Freud bijvoorbeeld is de grondlegger van de huidige psychotherapie (zonder drugs) wat nu voornamelijk door psychologen maar ook door psychiaters wordt toegepast om mensen te helpen met psychische problemen.
neequote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:05 schreef Waris7 het volgende:
[..]
Psychotherapie is juist zo'n beetje het kutste wat er is. Allemaal duidelijke shit gaan proberen te verklaren aan de hand van allerlei onbewuste ingewikkelde dingen, zonder naar het geval zelf te kijken, alleen maar omdat die Freud dat een keer gezegd had. In wetenschappelijke kringen vindt men overigens ook dat psychotherapie achterhaald is, als ik me niet vergis.
oquote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |