dat is een experiment uit 1972 waar ze naar refererenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:42 schreef vero-legata het volgende:
Of de nieuwere serie van Adam Curtis. The trap, what happened to our dreams of freedom laat mooi zien hoe goed de psychiatrie het met de mensen voor heeft. Waarin 6 studenten zichzelf vrijwillig laten opnemen maar niet zo heel vlot weer weg komen...
Doet verder niets af aan de andere feiten, en met dat het 2 jaar oud is bedoel ik vooral dat er ondertussen vast ook weer medicijnen verschenen en verdwenen zijn.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:46 schreef Re het volgende:
[..]
mja 2 jaar oud maakt niet echt uit het staat nou eenmaal in de label... dat moet van de FDA
er komt genoeg nieuws aan jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:49 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Doet verder niets af aan de andere feiten, en met dat het 2 jaar oud is bedoel ik vooral dat er ondertussen vast ook weer medicijnen verschenen en verdwenen zijn.
Ik weet niet zo goed wat je er niet aan snapt ritalin en adhd medicatie is qua chemische werking gelijk aan veel anti deprasiva... beide zorgen ervoor dat dopamine minder snel wordt opgenomen en langer in de synapsspleet blijft hangen. Dus anti adhd medicatie is wel degelijk uit dezelfde familie. Daarbij komt dat mensen die het niet nemen niet aan zelfmoorddachten. Maar als jij het goed vind dat 6 mensen opeens zelfmoord gaan overwegen geen bezwaar vind prima. Een onderzoek van 2 jaar oud is heeeel nieuw in de medicijnwereld gezien het gemiddelde ontwikkelingstraject van een medicijn gemiddelt 15 tot 20 jaar is.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:44 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Hey grapjas, reageer hier eens op, of baal je van je eigen falen;
http://www.cbg-meb.nl/nl/docs/nieuws/dd-strattera.pdf
6 van de 1357 hadden er last van
Daarnaast betreffen het geen anti depressiva maar anti adhd pillen, get your facts straight.
Dan zou je ook nog kunnen zeggen dat er veel meer pillen te krijgen zijn dan alleen deze, en dan komt er ook nog eens bij dat het artikel 2 jaar oud is![]()
Ik heb geen medicatie nodig, ik los mijn problemen zelf opquote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef vero-legata het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je er niet aan snapt ritalin en adhd medicatie is qua chemische werking gelijk aan veel anti deprasiva... beide zorgen ervoor dat dopamine minder snel wordt opgenomen en langer in de synapsspleet blijft hangen. Dus anti adhd medicatie is wel degelijk uit dezelfde familie. Daarbij komt dat mensen die het niet nemen niet aan zelfmoorddachten. Maar als jij het goed vind dat 6 mensen opeens zelfmoord gaan overwegen geen bezwaar vind prima. Een onderzoek van 2 jaar oud is heeeel nieuw in de medicijnwereld gezien het gemiddelde ontwikkelingstraject van een medicijn gemiddelt 15 tot 20 jaar is.
maar hier nog een paar die aantonen dat anti deprasiva zelfmoord verhoogd, wat ook uit de nova uitzending blijkt.
http://www.medicalfacts.n(...)t-kans-op-zelfmoord/
http://www.refdag.nl/artikel/95360/
en een overzicht op
http://www.antidepressantsfacts.com/
maar neem ze vooral zou ik zeggen! je betaald mijn onderzoek er namelijk mee. maar kom niet bij mij klagen als het misgaat oke, zullen we die afspraak hier maken?
ahhh de heerlijke objectieve bronnenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:01 schreef vero-legata het volgende:
En eentje over adhd
http://www.ritalindeath.com/Doping-Kids.htm
Serieus mensen psychatrische medicatie is gevaarlijk, als je denkt dat je leven kut is dan heb je dat zelf zo gemaakt en dat kun je zelf ook veranderen. Een pil gaat je problemen niet oplossen. Het spijt me. Ik wou dat het zo makkelijk was. En dat de psychatrie daar niet helemaal eerlijk over is, mwah ik kan ze geen ongelijk geven. Ze leven er goed van en mensen zoeken vaak liever een makkelijke oplossing buiten zichzelf dan dat ze verantwoordelijkheid gaan nemen voor hun eigen leven. Het hele probleem is niet zo heel moeilijk.![]()
Ik zal het mijn schizofrene neefje morgen gaan zeggen , hij is al 15 jaar opgenomen en zwaar ziek. Maar ik zal hem de openbaring geven dat hij het kan veranderenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:01 schreef vero-legata het volgende:
En eentje over adhd
http://www.ritalindeath.com/Doping-Kids.htm
Serieus mensen psychatrische medicatie is gevaarlijk, als je denkt dat je leven kut is dan heb je dat zelf zo gemaakt en dat kun je zelf ook veranderen.
Dat lijkt me idd de goede weg, en ik hoop dat iedereen dat op een dag kan of dat ze in ieder geval hulp krijgen van instanties die de problemen oplossen en niet het probleem maskeren.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:59 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Ik heb geen medicatie nodig, ik los mijn problemen zelf op![]()
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef vero-legata het volgende:
blijkbaar helpt zijn medicatie ook niet zo goed als ie al 15 jaar is opgenomen. Maar ondertussen verkopen ze al 15 jaar medicijnen aan hem. Het spijt me heel erg voor je neefje maar het lijkt erop dat de psychiatrie hem iig ook niet zo heel goed helpt.
En als je wilt ontkennen dat mensen de eigen creators van hun leven en hun geluk zijn prima. Maar dan ben ik het op dat punt ontzettend met je oneens. www.tipsvoorsucces.nl Kun je beginnen met je eigen doelen stellen en wat van je leven maken als je wilt.
Zodra jij je geluk en je verantwoordelijkheid daarvoor in andersmans handen legt geef je hun daarbij automatisch de controle daarover. Dat mag maar dan ben je daarna wel voor altijd van die persoon afhankelijk.
De jongen is zwaar ziek en wordt nooit meer beter, je kan niet eens een gesprek met hem aangaan . laat staan dat hij in staat is om doelen te stellen .quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:10 schreef vero-legata het volgende:
blijkbaar helpt zijn medicatie ook niet zo goed als ie al 15 jaar is opgenomen. Maar ondertussen verkopen ze al 15 jaar medicijnen aan hem. Het spijt me heel erg voor je neefje maar het lijkt erop dat de psychiatrie hem iig ook niet zo heel goed helpt.
En als je wilt ontkennen dat mensen de eigen creators van hun leven en hun geluk zijn prima. Maar dan ben ik het op dat punt ontzettend met je oneens. www.tipsvoorsucces.nl Kun je beginnen met je eigen doelen stellen en wat van je leven maken als je wilt.
Zodra jij je geluk en je verantwoordelijkheid daarvoor in andersmans handen legt geef je hun daarbij automatisch de controle daarover. Dat mag maar dan ben je daarna wel voor altijd van die persoon afhankelijk.
Ik ken zijn situatie idd niet maar als ik jou begrijp is hij niet een doornsee persoon. Het enige wat ik in mijn betoog probeer duidelijk te maken is dat mensen zoals jij en ik die zich eens down voelen niet moeten beginnen met anti-depresiva omdat het simpelweg gevaarlijke medicijnen zijn. Maar we gaan al een hele tijd of topic. Het begon over psychiaters die meer macht willen hebben.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:44 schreef N.icka het volgende:
je wil niet weten hoe die jongen in angst heeft geleefd en dan wil jij het hebben over geluk en eigen veratwoordelijkheid?
psychiatrie is meer dan alleen depressie hoorquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:27 schreef vero-legata het volgende:
[..]
Ik ken zijn situatie idd niet maar als ik jou begrijp is hij niet een doornsee persoon. Het enige wat ik in mijn betoog probeer duidelijk te maken is dat mensen zoals jij en ik die zich eens down voelen niet moeten beginnen met anti-depresiva omdat het simpelweg gevaarlijke medicijnen zijn. Maar we gaan al een hele tijd of topic. Het begon over psychiaters die meer macht willen hebben.
Oh eindelijk iemand die de waarheid ook kentquote:psychiatrie is meer dan alleen depressie hoor , en ja die psychiaters hebben wereldwijd elke maand een geheime meeting waarbij ze met besminkte gezichten al hoeladansend beslissen dat ze de absolute macht en heerschappij willen over ons domme psychiatrische patientjes :
[..]
Ik bedoel als we het toch over psychiaters hebben die macht willen, hier is het originele masterplan.quote:Een toespraak van lavreti pavlovitsj béria (linkerhand van Stalin en oprichter KGB)
de historie en de definitie van psychopolitiek
de samenstelling en anatomie van de mens als een bestuurlijk organisme
de mens als een economisch organisme
de staatsdoelen voor het individu en de massa
de bestudering van loyaliteiten
het algemene onderwerp van gehoorzaamheid
de anatomie van de stimulus-respons mechanismen van de mens
degradatie, shock en weerstandsvermogen
de organisatie van campagnes voor de geestelijke gezondheid
het omgaan met een aanval
de verspreiding van het communisme via de psychopolitiek
gewelddadige remedies
het werven van psychopolitieke
handlangers
het verpletteren van religieuze groepen
voorstellen die vermeden moeten worden
samenvatting
quote:De kunst en wetenschap van het tot stand brengen en het in stand houden van de heerschappij over gedachten en loyaliteiten van individuen, ambtenaren, instanties en de massa en het teweegbrengen van de verovering van vijandige naties door middel van “geestelijke gezondheidszorg”.
Me amuseren om zinloze discussies? en jij?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:40 schreef Re het volgende:
maar goed, wat dioe je in Groningen?
ik zit niet in groningen... ik was alleen benieuwd wat je daar deed en bij welke afdeling je zitquote:Op donderdag 23 augustus 2007 09:45 schreef vero-legata het volgende:
[..]
Me amuseren om zinloze discussies? en jij?
Niet 100% hoor, xenu en zijn marsmannetjes vind ik niet zo boeiend net als hun organisatie. Maar voor die discussie over scientology en wat ik van ze vind en wat ze inhoudelijk zijn kun je terecht bij levensbeschouwing geloof ik. Hier de linkquote:Op donderdag 23 augustus 2007 11:59 schreef Herodus het volgende:
Opvallend dat iemand die 100% het Scientology gedachtegoed uitdraagt, beweert zelfstanding te denken.
Jaren terug, was er iets op tv over voetbalsupporters die bepaalde medicatie slikten in combinatie met drank en dan zeer gewelddadig werden...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 22:52 schreef vero-legata het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat je er niet aan snapt ritalin en adhd medicatie is qua chemische werking gelijk aan veel anti deprasiva... beide zorgen ervoor dat dopamine minder snel wordt opgenomen en langer in de synapsspleet blijft hangen. Dus anti adhd medicatie is wel degelijk uit dezelfde familie. Daarbij komt dat mensen die het niet nemen niet aan zelfmoorddachten. Maar als jij het goed vind dat 6 mensen opeens zelfmoord gaan overwegen geen bezwaar vind prima. Een onderzoek van 2 jaar oud is heeeel nieuw in de medicijnwereld gezien het gemiddelde ontwikkelingstraject van een medicijn gemiddelt 15 tot 20 jaar is.
maar hier nog een paar die aantonen dat anti deprasiva zelfmoord verhoogd, wat ook uit de nova uitzending blijkt.
http://www.medicalfacts.n(...)t-kans-op-zelfmoord/
http://www.refdag.nl/artikel/95360/
en een overzicht op
http://www.antidepressantsfacts.com/
maar neem ze vooral zou ik zeggen! je betaald mijn onderzoek er namelijk mee. maar kom niet bij mij klagen als het misgaat oke, zullen we die afspraak hier maken?
En de link over geweld door antidepresiva:
http://medicine.plosjournals.org/perlserv/?request=get-document&doi=10.1371/journal.pmed.0030372&ct=1
Vroeger...toen er oorlog was en de mensen niks te vreten hadden,geen geld en keihard moesten werken, en moesten overleven toen was er niemand depressief!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 23:01 schreef vero-legata het volgende:
[..]
Niet 100% hoor, xenu en zijn marsmannetjes vind ik niet zo boeiend net als hun organisatie. Maar voor die discussie over scientology en wat ik van ze vind en wat ze inhoudelijk zijn kun je terecht bij levensbeschouwing geloof ik. Hier de linkEn niet religies gaan bashen he, je weet hoe een goed juridisch team scientology heeft en ze zijn net door het europees hof voor de rechten van de mens officieel tot religie benoemd voor heel Europa. So choose your words carefully als je een potje scientology wilt lopen afzeiken.
Maar wil je dat, dan graag in dat topic.
Verder is zelfdeterminisme niet alleen scientology gedachtegoed, het is ook de kern van onder andere stromingen als liberalisme, anarchie, boeddhisme en o.a. Sartre, Kierkegaart en nog een heel stel filosofen.Zelf ben ik fries en die hebben ook de traditie/levensinstelling dat je vooral je eigen heft in handen moet nemen om je leven een beetje leuk te houden. En ik sta daar idd 100 % achter dat je verantwoordelijk bent voor je eigen leven en eigen geluk. Daar mag je het uiteraard geheel mee oneens zijn. Als jij je geluk denkt te halen bij de psychiatrie dan moet je dat vooral proberen lijkt me.
![]()
En tot slot ben ik zeker niet tegen psychiatrische medicatie, ik ben zelfs voor. Ik ben groot voorstander namelijk van sterkere selectiedruk hier in Nederland. Maar wat is jouw punt dan precies. Dat als je je down voelt je idd vooral anti-depresiva moet gaan slikken. En dat de pharmaceutische industrie niets om geld geeft maar vooral geintteresseerd is in het beter maken van mensen?![]()
Of bijna iedereen was depressief en het was toen dus normaal gedrag waardoor het niet op vielquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 23:24 schreef zhe-devilll het volgende:
[..]
Vroeger...toen er oorlog was en de mensen niks te vreten hadden,geen geld en keihard moesten werken, en moesten overleven toen was er niemand depressief!
Daar was geen tijd voor nml.
Tegenwoordig is men depressief om niks..
denk daar maar eens aan als je je kut voelt!
het kan nog erger allemaal...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |