Yvonne nog wakker dan??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
zit yvonne met de knopjes te spelen?![]()
Ik wil ook nog naar Bergen-Belsen (waar Anne Frank is overleden). Dachau wil ik ook nog wel zien, maar dat staat niet enorm hoog op mijn lijst. Was het te heftig voor je?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ben in Dachau geweest en dat was een moeilijke ervaring. Ik was ook snel weer weg.
Die zangeres kende ik nog niet!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
http://nl.youtube.com/watch?v=hFTVGP4lVZ0
32
quote:
Alleen al respect voor jou dat je er al bent geweestquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:16 schreef marbe het volgende:
[..]
Ben er een hele tijd geleden geweest. Heel bizar sfeertje daar. Moeilijk te omschrijven. Ben er wel dagen van slag van geweest. Je ziet dus in de barakken tientalen spullen van mensen liggen gerangschikt in wat het is zoals koffers, brillen, kledingstukken etc etc. Vreselijk luguber.
Ja klopt .. Ik ben eruit gelopen. Tuurlijk weet je wat voor gruwelijke dingen er zijn gebeurd maar als je daar dan alsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:18 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik wil ook nog naar Bergen-Belsen (waar Anne Frank is overleden). Dachau wil ik ook nog wel zien, maar dat staat niet enorm hoog op mijn lijst. Was het te heftig voor je?
Truste WJquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
ik ga te bed. veel plezier nog en truste leeters! hoihoi
Truste WJquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
Dag truste WJ en de volgende keer een beetje knappe clips postenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:21 schreef willem-jozef het volgende:
Ja verdomdquote:
Ging ik daar bijna ff de fout in... een vriendin noemt mij pesterig wel eens zo in een chatbox...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:25 schreef Lobasca het volgende:
Truste Minoes!
Ben je nu nog blauwerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:25 schreef Leandra het volgende:
Zo... volgens mij moet ik ook m'n nest in.... het Spa Blauw avondje liep een beetje anders enzo![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |