Idem hier..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:57 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
op de valreep toch 2 keer gehuild. je moet vaker komen, schoft![]()
Ja klopt maar die slijmsongquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]getver??? Alleen maar de meest boeiende en mooiste vrouw die ooit op aarde heeft rondgelopen.
En hoe jong ben jij in jaren?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Voel me nog jongen dacht dat ik het wel zou halen
![]()
Doe je toch wel boefquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:59 schreef Leandra het volgende:
Ik heb ff een on-topic vraagje: Moet ik morgen de vorige (en huidige) SC nog teruglezen of is het de moeite niet??
Gelukkig niet in het slootje, waar ik net in vielquote:
Candle in the wind een slijmsong??? Dat was het nummer voor Diane (zelfde melodie) misschien wel, maar ik vind Candle in the wind echt een magistrale ode aan Norma Jeanquote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:00 schreef scanman01 het volgende:
Youtube is echt wel geweldig. Iedere keer als ik daar een clipje kijk, zit ik uren lang door te klikken naar andere clips. Het is een soort van verslaving ofzo...
Had ze niet nodig ..Hij welquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 04:01 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Candle in the wind een slijmsong??? Dat was het nummer voor Diane (zelfde melodie) misschien wel, maar ik vind Candle in the wind echt een magistrale ode aan Norma Jean
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |