ty tyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:59 schreef Devilnl het volgende:
zondag om 22:00 komt er wel wat interesants voor.
en lekkere beelden.. mits Discovery Nederland het niet censuureerd...........
"The War Tapes"
Dat vind ik net een van de beste, hij duurt maar n minuut ofzo en is best grappig. Je hebt ook emostukken van 5 minuten en meer over zen ouwe moeder in de sneeuw enzo...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:57 schreef Koploperkopper het volgende:
En dan heb ik het nog niet gehad over het 'Spreek jij Choppers', wat een zielig zooitje zeg! "Dohndehr op, suckerl"
Inderdaad. Oninteressante shit allemaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:23 schreef Asmodean het volgende:
Discovery was een aantal jaar geleden nog best leuk, met goede documentaires enzo. Nu lijkt het alsof er alleen maar legerwerktuig en vervelende auto/motor programma's in de programmering zitten... echt helemaal geen hol meer aan...
Alle interessante docu's moet je nu voor gaan betalen (Discovery Science, Civilisation, etc).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:23 schreef Asmodean het volgende:
Discovery was een aantal jaar geleden nog best leuk, met goede documentaires enzo. Nu lijkt het alsof er alleen maar legerwerktuig en vervelende auto/motor programma's in de programmering zitten... echt helemaal geen hol meer aan...
Blijkbaar levertquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:30 schreef archgallo het volgende:
[..]
Alle interessante docu's moet je nu voor gaan betalen (Discovery Science, Civilisation, etc).
idd...ik vraag me ook echt af waarom ze dat hebben gedaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:23 schreef Asmodean het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |