ty tyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:59 schreef Devilnl het volgende:
zondag om 22:00 komt er wel wat interesants voor.
en lekkere beelden.. mits Discovery Nederland het niet censuureerd...........
"The War Tapes"
Dat vind ik net een van de beste, hij duurt maar n minuut ofzo en is best grappig. Je hebt ook emostukken van 5 minuten en meer over zen ouwe moeder in de sneeuw enzo...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:57 schreef Koploperkopper het volgende:
En dan heb ik het nog niet gehad over het 'Spreek jij Choppers', wat een zielig zooitje zeg! "Dohndehr op, suckerl"
Inderdaad. Oninteressante shit allemaal.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:23 schreef Asmodean het volgende:
Discovery was een aantal jaar geleden nog best leuk, met goede documentaires enzo. Nu lijkt het alsof er alleen maar legerwerktuig en vervelende auto/motor programma's in de programmering zitten... echt helemaal geen hol meer aan...
Alle interessante docu's moet je nu voor gaan betalen (Discovery Science, Civilisation, etc).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:23 schreef Asmodean het volgende:
Discovery was een aantal jaar geleden nog best leuk, met goede documentaires enzo. Nu lijkt het alsof er alleen maar legerwerktuig en vervelende auto/motor programma's in de programmering zitten... echt helemaal geen hol meer aan...
Blijkbaar levertquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:30 schreef archgallo het volgende:
[..]
Alle interessante docu's moet je nu voor gaan betalen (Discovery Science, Civilisation, etc).
idd...ik vraag me ook echt af waarom ze dat hebben gedaanquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:23 schreef Asmodean het volgende:
Gisteravond van 1 tot 2 had je seconds from disaster op NGC moeten kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:48 schreef Koploperkopper het volgende:
Ben ik verdeurie een programma aan het kijken, zit er ineens een dikke vette kut recht in m'n gezicht! En ik maar denken dat het het enige kanaal was waar ik dit niet zou aantreffen. Stomme webcamsex/teletekstsex weet ik veel wat gedoe.
NGC kan ik niet via TVPortal.nl kijken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:49 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Gisteravond van 1 tot 2 had je seconds from disaster op NGC moeten kijken.
Heb je dan geen normale tv?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:19 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
NGC kan ik niet via TVPortal.nl kijken.
Nee.quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:41 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
Nee.Niet dichtbij genoeg
Oja, ik zag eerst zo een Nederlands (!) visprogramma. Gingen ze in 1 of ander slootje bij Urk vissen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:42 schreef Urquhart het volgende:
Discovery = vis- en autoprogramma's![]()
Oja, Deadliest catch blijf ik ook wel voor wakker meestalquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:48 schreef Edie86 het volgende:
Discovery is best cool, inderdaad veel verhalingen maar toch regelmatig nieuwe programma's. Deadliest Catch bestaat nog niet zo lang, is wel leuk.
De meeste moter/auto programma's boeien me niet zoveel maar voor 's avonds te kijken vanuit bed met een brakke kop is dat best te doen![]()
Ik haat alleen die lange reclame's over zeemosselen, die gare chinese poppetjes reclame, dat duiken in het water, etc![]()
Mission Implausible is ook kutbovendien is het geluid bij die reclame een stuk harder dan de rest waardoor ik telkens flink irriteer als ie weer komt
![]()
Dat was inderdaad inderdaad vet. Wat ik ook leuk vond was 'Globetrekker', zaten paar leuke presentatoren bij en heel anders dan meeste reisprogramma's (yorin travelquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Junkyard Megawars (?) en Scrapheap challenge bedoel jeWas ook leuk idd..
was leuk. Op den duur zijn ze er te lang mee door gegaan..gingen ze er dingen bijverzinnenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:12 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Junkyard Megawars (?) en Scrapheap challenge bedoel jeWas ook leuk idd..
Was idd vet programma. Vooral als die kerel presenteerde was het interessant. Beetje humor erbij halen, leuk vertellen etc...mag van mij wel terugkomen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:45 schreef Smash-it het volgende:
[..]
Dat was inderdaad inderdaad vet. Wat ik ook leuk vond was 'Globetrekker', zaten paar leuke presentatoren bij en heel anders dan meeste reisprogramma's (yorin travel)
Sex Sense heeft zowaar ook nog inhoud en schroomt niet om gewapens met wetenschappelijke feiten inzichten tegen de dogma's die op het gebied van sex heersen aan te schoppen.quote:
Het was een reclame.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |