Dan hebben we een winnaar denk ik!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:19 schreef qonmann het volgende:
Agnes is haar voornaam
Heel goed !!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:20 schreef Wickedangel het volgende:
Van Aardenne!
Klopt, maar dat bewaarde ik voor de eventuele hintquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:27 schreef ElizabethR het volgende:
The black album
Maar dat is later nog wel uitgekomen hoor, veul later
Ik heb hem wel gekocjht een paar jaar geledenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:29 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat bewaarde ik voor de eventuele hint
Elizabeth +1![]()
Tussenstand deel 953
ElizabethR 2
Wickedangel 2
qonmann 1
oeoeoeoeoe!! Jij was van de bootlegs?? Een bandje??quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:33 schreef Wickedangel het volgende:
Ik heb 'm ergens op een bandje maar al jaren niet geluisterd. Ben de laatste tijd wel weer helemaal into Prince.
Gekregen van vriendjes die helemaal leip waren van Prince, geloof ik. Verder ben ik een brave vrouwquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:34 schreef ElizabethR het volgende:
oeoeoeoeoe!! Jij was van de bootlegs?? Een bandje??
Yepquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:34 schreef Conekiller het volgende:
Cindy Crawford
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:34 schreef Yurithemaster het volgende:
dali lama?
Okequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:36 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Gekregen van vriendjes die helemaal leip waren van Prince, geloof ik.
Net als ikquote:Verder ben ik een brave vrouw![]()
quote:
Show off!!!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:38 schreef Wickedangel het volgende:
Overigens heb ik Prince een keer of vier live gezien, maar dat geheel terzijde natuurlijk.
Ik deed bijdehandquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:43 schreef Conekiller het volgende:
Het is idd een koppensnellers volk. Zee-dajaks is een bijnaam. Daarom heb ik het er ook in laten staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |