hij is 23 en maagdquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef Corona1972 het volgende:
En anders zeg je tegen een meid,kom we gaan brommers kieken op den diek :d
f serieus,scoren is gelijk te zien.Een vrouw wil niet gescoord worden,ze wil veroverd worden door een man.wees lief,attent,praat niet teveel over jezelf,werk,whatever,maar wees geinteresseerd in haar.
Beste tip heeft hier gestaan,kijk op het viva forum hoe meiden/vrouwen in elkaar zitten.
Wat mij is opgevallen trouwens is dat vrouwen bijna hetzelfde denken als mannen tegenwoordig,de inhaalslag die ze maakten is nu wel zo'n beetje voorbij,ze denken en doen bijna hetzelfde als mannen,alleen zijn ze vele malen subtieler.
vb,een man zegt : neuken??een vrouw draait er omheen maar wil het eigelijk ook en zegt het net f iets minder banaal.
Aan de andere kant,er zijn natuurlijk ook vrouwen die willen scoren,we moeten natuurlijk niet alle mannen en vrouwen over dezelfde kam scheren.
@ts,je merkt vanzelf wel of een vrouw interesse heeft in jou.
Waarom doen ze zo moeilijk ?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:30 schreef Corona1972 het volgende:
vb,een man zegt : neuken??een vrouw draait er omheen maar wil het eigelijk ook en zegt het net f iets minder banaal.
Heeft veel met de mening van de omgeving te maken, kan je aanraden even het topic seksverleden van de vriendin te lezen oaquote:
Helemaal mee eens. Neuken is leuk: maar tis in een wip gebeurd :d. En mannen die overduidelijk uit zijn op een potje neuken, die komen van een koude kermis thuis. Doe je best en maak eens een praatje, en heb het dan niet alleen over je computer en je auto, vrouwen hebben echt meer dan de bekende 2 hersencellen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 15:00 schreef erodome het volgende:
[..]
Maar heeft ook te maken met aanbod, een gemiddelde vrouw heeft gewoon keuze zat, heeft de luxe hier en daar wat eisen te stellen en meer te willen als een opblaaspop zijn.
Waar het voor een man een droom is om eens goed gebruikt te worden kan het een vrouw als ze maar dom genoeg doet zowat iedere dag gebeuren.
Het is ook gewoon heel snel saai, serieus, weer een man die je wil komen versieren met neoverlichting op zijn hoofd met daarop neuken, neuken!
Het is overduidelijk en ontzettend niet boeiend...
Het is nooit genoeg, aanbod genoegquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 21:15 schreef MouzurX het volgende:
Dus ze willen niet meer neuken omdat ze het al te vaak doen... verwende kut wijven![]()
Nou doe eens een gokje!! Ben je wel eens een vent tegengekomen die die naam heeft????quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:13 schreef TubewayDigital het volgende:
is katja71 (m) of (v) ?
snel je profiel wijzigen hequote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:16 schreef Katja71 het volgende:
[..]
Nou doe eens een gokje!! Ben je wel eens een vent tegengekomen die die naam heeft????![]()
nee maar omdat in jou profiel stond (m) de vraag.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:25 schreef Katja71 het volgende:
hahahahhahahahaha, ja maar wees ns eerlijk, heeft er zich wel eens een vent aan je voorgesteld die die naam had?
nee, je was zo wicked om jezelf man te noemenquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 22:29 schreef Katja71 het volgende:
lolllll, jammer, ik was net effe sneller.
dat snap ik nie, maar voor de rest klinkt et een beetje bekendquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:52 schreef melanie_the_miss het volgende:
Als ze lachen hoofd beetje draaien en met grote ogen naar je omhoog kijken.
Als ze een glimlach geven hun schouders wat optrekken en hun ogen luiks knijpen en je zo aankijken.
Een man mag best vasthoudend zijn, als ie maar niet uit wanhoop vasthoudend is maar omdat ik zo waanzinnig once in a lifetime helemaal fantastisch leuk ben. Niet als ie gewoon iets in me wil steken en me verder een gaar wijf vind, of nog 4 andere projectjes heeft lopen. En hij moet zn eigenwaarde behouden. Dus niet als ik even een dag geen aandacht geef omdat ik het druk heb zo'n zielig puppysmoel dr tegenaan.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 00:36 schreef BladiN87 het volgende:
Hoe denken vrouwen daarover? Dat mannen een duidelijke keus nemen in wat ze willen, juist voor wat rustiger aan kiezen.
OT: omfg noob roflcopterquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef TheHamsterSlayer het volgende:
Hoi Beste Mede-Fokkers,
Deze kansloze 23 jarige mannelijke maagd vroeg zich af hoe je als man zijnde aan een vrouw kan zien dat ze graag geneukt wilt worden zin heeft in sex.
Ik heb het over vrij 'standaard' gelegenheden zoals een supermarkt, winkel, kroeg of discotheek waarbij men vrouwen kan tegenkomen. Aangezien ik al meer dan 10 jaar aan mn pik trek zonder een echte gleuf gehad te hebben musturbeer maar nooit echt sex heb gehad, vroeg ik mij of er bepaalde 'lichamelijke signalen' zijn dat de vrouw graag sexueel gemeenschap wilt hebben met iemand van het mannelijk geslacht.
Bij deze zou ik graag serieuze reacties willen ontvangen van Fokkers die al ervaring hiermee hebben. Dus hoe kan je bij een vrouw bepalen dat ze geil is en met je wilt neuken sex met je wilt? Ik hoop dat dit topic enigzins serieus genomen wordt. Ik ga nu slapen en lezen morgen wel de reacties.
Bij voorbaat dank!
Groeten, THS
Je denkt na over een strategie, over hoe je het beste kan doen om te kunnen scoren, FOUT....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 23:00 schreef TubewayDigital het volgende:
maar ero, leg ons eens uit, als wij eem leuk meisje zien. Mogen we dan kijken of betekent dat meteen dat we wanhopig zijn ?
he, ik ben HamsterSlayer nietquote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef erodome het volgende:
[..]
Je denkt na over een strategie, over hoe je het beste kan doen om te kunnen scoren, FOUT....
Doe nou gewoon lol maken, het zijn maar meisjes, die bijten (meestal) niet
Maak je nu gewoon niet zo druk.
En als ze bijten is 't juist ok!!!quote:Op donderdag 23 augustus 2007 08:52 schreef erodome het volgende:
Doe nou gewoon lol maken, het zijn maar meisjes, die bijten (meestal) niet
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |