quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:25 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Oke dank, ik heb die poorten nu goed ingesteld maar nu blijft hij maar vragen om mijn wachtwoord terwijl ik die constant goed invul :S
Het hokje voor het wachtwoord springt steeds weer in beeld.
Edit: dit laatste bericht ging even fout :S ik qoute mijn vorige bericht perongeluk ipv wijzig...hehe allemaal nieuw hier voor mequote:Er is een probleem opgetreden tijdens het aanmelden bij de e-mailserver. Uw wachtwoord is geweigerd. Account: 'pop.gmail.com', Server: 'pop.gmail.com', Protocol: POP3, Reactie van server: '-ERR [SYS/PERM] Your account is not enabled for POP access. Please visit your Gmail settings page and enable your account for POP access.', Poort: 995, Beveiligd(SSL): Ja, Serverfout: 0x800CCC90, Foutnummer: 0x800CCC92
Lijkt me duidelijkquote:Reactie van server: '-ERR [SYS/PERM] Your account is not enabled for POP access. Please visit your Gmail settings page and enable your account for POP access.'
Dat misschien?quote:Please visit your Gmail settings page and enable your account for POP access
Ik neem aan van wel. Die van gmail gebruik ik ook voor m'n andere non-gmail-emailaccountjes, dus ik neem aan dat het met andere smtp's ook moet lukken. Gewoon de smtp van compuserve settings bij je gmailaccount-settings in outlook express zetten en dan proberen.quote:Op zondag 26 augustus 2007 18:46 schreef LeipeShitOuwe het volgende:
Je kan dus de smtp van compuserve gebruiken voor het versturen van mailtjes vanuit een gmail account?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |