Oh nou de mensen junks die hun shot niet krijgen worden minder fijn om bij te zijn (ja ik heb ook gerookt en dan vliegveld op en dan 9 uur vliegen enzo) halve stuiterbal die niet vrolijk was.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:58 schreef shebeks het volgende:
[..]
Dat hangt meer van de persoon af, dan de gewoonte over het algemeen.
Ach, dronken in een discotheek is dat opeens veel minder een probleem. En als ik een halve dag niet rook is er niemand die het nog proeftquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:39 schreef shebeks het volgende:
Had niet verwacht dat er zo veel mensen tegen roken zijn.
Ik zorg er gewoon voor voldoende gerookt te hebben, alvorens ik mij op een plaats bevind waar dat niet kan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:08 schreef kless het volgende:
[..]
Oh nou de mensen junks die hun shot niet krijgen worden minder fijn om bij te zijn (ja ik heb ook gerookt en dan vliegveld op en dan 9 uur vliegen enzo) halve stuiterbal die niet vrolijk was.
Wat doe je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:22 schreef shebeks het volgende:
Ik zorg er gewoon voor voldoende gerookt te hebben, alvorens ik mij op een plaats bevind waar dat niet kan.
Buiten dat om rook ik ook niet graag binnen. Ik probeer voornamelijk buiten te roken.
Maar ik besteed waarschijnlijk meer tijd buiten dan de gemiddelde persoon.
Genoeg mensen die tachtig worden en ondertussen nog rustig door blijven roken.. Je kunt ook elke dag door een auto geschept worden. Het hangt er ook vanaf hoeveel je rookt. Al rook je een half tot heel pakje per dag snap ik je ergens wel, maar niet als je maar 1 a 2 pakjes per week rookt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:57 schreef Athmozz het volgende:
[..]
mij gaat het niet om de smaak, eerder om de gezondheidsrisico's. Ik heb mijn grootvader zien sterven aan longkanker (letterlijk, ik zat er bij toen hij ging) en die situatie WIL ik echt geen 2de keer meemaken, dus roken is voor mij direct "afgeschreven".
De mogelijkheid bestaat uiteraard ook dat je dezelfde longkanker door iets anders oploopt, maar het risico is véél kleiner. Verder is er nog een truck om het niet te merken, zelf gewoon roken & niet inhaleren. Dé truck om op kamp die vieze smaak niet in je mond te hebben en je toch niet te moeten beperkten tot die paar niet-rokende sletjes![]()
Klopt, alleen is de kans met roken groter, en is het écht een verschil of je door een auto geschept wordt of dat je longkanker hebt. De laatste 8 jaar van mijn grootvader zijn gewoon 1 ramp geweest voor hem, hij heeft het zelf nog gezegd als hij dicht bij het einde was dat als hij dat geweten had, hij zich 5 jaar ervoor met zijn auto rond een boom gevouwd had, zodat hij het niet hoefde mee te maken. Op dat moment kon hij het niet eens meer, rechtop zitten ging niet meer, laat staan dat hij nog een gaspedaal zou kunnen induwen (ademen kon hij enkel aan een machine).quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:49 schreef Shitonya het volgende:
Genoeg mensen die tachtig worden en ondertussen nog rustig door blijven roken.. Je kunt ook elke dag door een auto geschept worden. Het hangt er ook vanaf hoeveel je rookt. Al rook je een half tot heel pakje per dag snap ik je ergens wel, maar niet als je maar 1 a 2 pakjes per week rookt.
Onzin om er van uit te gaan een lange relatie te gaan hebben, voor er aan begonnen te zijnquote:Op maandag 27 augustus 2007 18:59 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Klopt, alleen is de kans met roken groter, en is het écht een verschil of je door een auto geschept wordt of dat je longkanker hebt. De laatste 8 jaar van mijn grootvader zijn gewoon 1 ramp geweest voor hem, hij heeft het zelf nog gezegd als hij dicht bij het einde was dat als hij dat geweten had, hij zich 5 jaar ervoor met zijn auto rond een boom gevouwd had, zodat hij het niet hoefde mee te maken. Op dat moment kon hij het niet eens meer, rechtop zitten ging niet meer, laat staan dat hij nog een gaspedaal zou kunnen induwen (ademen kon hij enkel aan een machine).
Als je dus door een auto geschept wordt & op slag dood bent is dat véél minder erg, die persoon heeft zo niet moeten afzien. Dat het ook anders kan aflopen (zware revalidatie / coma...) klopt, maar die kans is er voor zowel rokers als nietrokers hetzelfde.
Master conservering & restauratie.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:35 schreef Autoreply het volgende:
[..]
Wat doe je dan als ik vragen mag?
Ik heb nooit begrepen wat vrouwen nu bedoelen met 'ambitieus'. Het doet me altijd denken aan van die gladde managersquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef shebeks het volgende:
x Zit niet op fora / internet
x Vertoont geen metrosexuele trekken
x Liefst geen kinderwens
x Houdt van uitgaan, muziek
x Geen cliche romanticus
x Klaagt niet veel over uiterlijk/gewicht
x Humor
x Getalenteerd
x Ambitieus + gedreven
x Intelligent
x Gezellig
En jij mag hier wel lekker zitten? Dit is de grootste onzin "eis" die ik heb gelezen in dit topic.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:05 schreef shebeks het volgende:
Zit niet op fora / internet
You're kidding mequote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:21 schreef Shitonya het volgende:
Alsof een mens tegenwoordig nog verstand nodig heeft om een nutteloos beroep uit te oefenen..
En met ambitieus bedoelen ze meestal van die workaholics die thuis ook nog wat uren hun werk met hun vrouw gaan analyseren en altijs streven naar perfectionisme
Ik bedoel ambitie hebben in hetgeen waar hij getalenteerd in is.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:08 schreef katerwater het volgende:
[..]
Ik heb nooit begrepen wat vrouwen nu bedoelen met 'ambitieus'. Het doet me altijd denken aan van die gladde managers![]()
Idem voor dat 'getalenteerd'. Waarin moet hij dan talent hebbenBedoel je een kunstenaar of sportman ofzo? Want voor andere beroepen of dingen des levens heb je nu niet bepaald talent nodig, eerder verstand en werklust.
Ik heb inderdaad liever niet dat het zich frequent voordoet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:29 schreef Xeanor het volgende:
[..]
En jij mag hier wel lekker zitten? Dit is de grootste onzin "eis" die ik heb gelezen in dit topic.
En dan zelfs nog: iemand die niet op internet zit tegenwoordig, weet echt geen reet van wat er in de wereld gebeurd.Hello wereldvreemden.
Iedere keer dat ik tot nu toe een paar dagen geen internet/nieuws had gezien, voelde ik me al direct wereldvreemd. "Wat heb ik gemist?" "Wat is er allemaal gebeurd?" etc.
Dat ze op internet hangt is op z'n minst een vereiste voor mij.
Geen goede ervaringen mee gehad? Meer vriendjes zoeken die zich in fatsoenlijke discussies mengen op fora ipv de hele dag in de TMF chatbox zitten.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:38 schreef shebeks het volgende:
[..]
Ik heb inderdaad liever niet dat het zich frequent voordoet.
Geen goede ervaringen mee gehad, in het verleden![]()
Nou ja, ik kom hier ook toevallig voor het eerst in lange tijd.
Ik besteed mijn tijd gewoonlijk ook anders.
Nu kan ik het al meer in perspectief zetten. Ik ken dat wereldje ook van binnenuit en ambitie is daar inderdaad essentieel. Met een ambitieloze kunstenaar opgescheept zitten kan een last zijn.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:35 schreef shebeks het volgende:
[..]
Ik bedoel ambitie hebben in hetgeen waar hij getalenteerd in is.
Talent is aangeboren, maar zonder ambitie komt er ook weinig van.
Van het opgenoemde is niet alles een vereisde.
Het is wat ik graag heb, maar natuurlijk heb je niet volledig in de hand waar je verliefd op wordt.
En dat zou ik ook niet willen.
Het gaat er meer om dat ik mij in dat wereldje bevind.
Familie en vrienden bestaan voornamelijk uit kunstenaars/muzikanten.
In andere woorden: Iedereen heeft zo'n beetje hetzelfde "eisenlijstje".quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:43 schreef katerwater het volgende:
Maar inderdaad, verliefdheid brengt een mens helemaal ondersteboven. En dan zijn die zogenaamde eisen plots onbelangrijk.
quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:40 schreef Xeanor het volgende:
[..]
Geen goede ervaringen mee gehad? Meer vriendjes zoeken die zich in fatsoenlijke discussies mengen op fora ipv de hele dag in de TMF chatbox zitten.
Neem een ambitieloze (althans ambitie verloren, overkomt de beste) kunstenaar met buitensporig internet gedragquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:43 schreef katerwater het volgende:
[..]
Nu kan ik het al meer in perspectief zetten. Ik ken dat wereldje ook van binnenuit en ambitie is daar inderdaad essentieel. Met een ambitieloze kunstenaar opgescheept zitten kan een last zijn.
Maar inderdaad, verliefdheid brengt een mens helemaal ondersteboven. En dan zijn die zogenaamde eisen plots onbelangrijk. Voor hetzelfde geld ga je in zee met een trucker ipv een muzikant, shebeks![]()
![]()
Ach, internet is gewoon de opvolger van 't geschreven woord + tv. Waar ik vroeger een boek moest lezen om wat te weten te komen over de Feniciërs (net gelezen) kan ik dat nu in een kwartiertje door wat te surfen. En een hoop mensen kunnen (op vakantie) ook prima zonder internet.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:54 schreef shebeks het volgende:
Neem een ambitieloze (althans ambitie verloren, overkomt de beste) kunstenaar met buitensporig internet gedrag![]()
Ik sluit niets uit![]()
wow dat ben ik...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 00:54 schreef shebeks het volgende:
[..]
Neem een ambitieloze (althans ambitie verloren, overkomt de beste) kunstenaar met buitensporig internet gedrag![]()
Ik sluit niets uit![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |