Je neemt iemand toch niet voor wat hij naar verwachting zal wordenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 10:10 schreef Athmozz het volgende:
roken als ze aangeeft te willen stoppen, gewicht als ze aangeeft te willen vermageren tot in bovenstaande eis.
Eigenlijk wel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:19 schreef shebeks het volgende:
[..]
Je neemt iemand toch niet voor wat hij naar verwachting zal worden![]()
Dat heeft te maken met gezondheid, niet met eisen hoe zij naar verwachting zal worden. Of dat meisje rookt of niet, dat karakter zal er echt niet door gaan veranderen, dus je ként haar wel hoor.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:19 schreef shebeks het volgende:
Je neemt iemand toch niet voor wat hij naar verwachting zal worden![]()
Dit lijkt me het enige vereiste.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:51 schreef Yelena het volgende:
Voor een relatie moet ik wel verliefd zijn....
oude verslavingen overwinnen is een hele fijne. dat wilskracht gebeuren enzo. best belangerijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met gezondheid, niet met eisen hoe zij naar verwachting zal worden. Of dat meisje rookt of niet, dat karakter zal er echt niet door gaan veranderen, dus je ként haar wel hoor.
Maak jij eerst je school maar af, en heb een echte relatie..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:55 schreef Athmozz het volgende:
[..]
in zijn voor korte ongeplande plezierreisjes & citytrips
dit kan er eventueel uit, qua zakenreisjes zal ik al genoeg buitenland zien![]()
Natuurlijk kan een karakter wel veranderen door het afvallen / stoppen met roken.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:31 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dat heeft te maken met gezondheid, niet met eisen hoe zij naar verwachting zal worden. Of dat meisje rookt of niet, dat karakter zal er echt niet door gaan veranderen, dus je ként haar wel hoor.
P0wnedquote:Op maandag 27 augustus 2007 16:48 schreef shebeks het volgende:
[..]
Maak jij eerst je school maar af, en heb een echte relatie..
Met je 20 jaar![]()
zeg ik dat ik een echte relatie heb? Neen, ik zeg gewoon dat dat mijn eisen zijn. Ik heb nog liever dat ik single ben, dan dat ik iemand heb waarvan ik punten heb waar ik me aan erger. Ik heb al aangegeven dat kinderen voor mij er absoluut niet moeten zijn, evenals voor mij een relatie een misschien is, maar het is niet echt een doel of iets waar ik op zit te wachten. Ik mis niets in mijn leven, en zolang dat niet zo is is die relatie voor mij niet noodzakelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 16:48 schreef shebeks het volgende:
[..]
Maak jij eerst je school maar af, en heb een echte relatie..
Met je 20 jaar![]()
Je zegt te veel.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:17 schreef Athmozz het volgende:
[..]
zeg ik dat ik een echte relatie heb? Neen, ik zeg gewoon dat dat mijn eisen zijn. Ik heb nog liever dat ik single ben, dan dat ik iemand heb waarvan ik punten heb waar ik me aan erger. Ik heb al aangegeven dat kinderen voor mij er absoluut niet moeten zijn, evenals voor mij een relatie een misschien is, maar het is niet echt een doel of iets waar ik op zit te wachten. Ik mis niets in mijn leven, en zolang dat niet zo is is die relatie voor mij niet noodzakelijk.
Toekomst gerelateerd.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:39 schreef shebeks het volgende:
Had niet verwacht dat er zo veel mensen tegen roken zijn.
Bij mij is het meer omdat ik zelf niet rook. Ik heb een keer met een rookster gezoend en ik had het idee dat ik een asbak stond uit te lebberen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:40 schreef kless het volgende:
[..]
Toekomst gerelateerd.
kom je ergens, wordt je werderhelft sjacho omdat ze op al die locaties geen nicotine junk mag worden/zijn
Heb je dat wel es gedaan dan? Ik neem aan van niet.... hoe weet je dan hoe dat smaaktquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:42 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Bij mij is het meer omdat ik zelf niet rook. Ik heb een keer met een rookster gezoend en ik had het idee dat ik een asbak stond uit te lebberen.![]()
Ook al kauw je kauwgom als je net 5 mins ervoor gerookt hebt en de ander niet, dan proef/ruik/smaak je het alsnogquote:Op maandag 27 augustus 2007 17:47 schreef Shitonya het volgende:
Als mijn vriend er bezwaar tegen zou hebben, zou ik simpelweg even een moment niet roken als hij me zou willen zoenen of wat kaugum/pepermunt nemen.Die asbak vergelijking is altijd zo overdreven. Gewoon een beetje rekening houden met elkaar. Niets aan de hand.
mij gaat het niet om de smaak, eerder om de gezondheidsrisico's. Ik heb mijn grootvader zien sterven aan longkanker (letterlijk, ik zat er bij toen hij ging) en die situatie WIL ik echt geen 2de keer meemaken, dus roken is voor mij direct "afgeschreven".quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:47 schreef Shitonya het volgende:
Als mijn vriend er bezwaar tegen zou hebben, zou ik simpelweg even een moment niet roken als hij me zou willen zoenen of wat kaugum/pepermunt nemen.Die asbak vergelijking is altijd zo overdreven. Gewoon een beetje rekening houden met elkaar. Niets aan de hand.
Dat hangt meer van de persoon af, dan de gewoonte over het algemeen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:40 schreef kless het volgende:
[..]
Toekomst gerelateerd.
kom je ergens, wordt je werderhelft sjacho omdat ze op al die locaties geen nicotine junk mag worden/zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |