bepaalde dingen weet je toch echt op voorhand hoor, misschien niet alles, maar zowat 90% van wat ik in mijn lijstje gezet heb moet toch op voorhand duidelijk kunnen zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:31 schreef Slarioux het volgende:
Het jammere van dit soort lijstjes is altijd dat je nooit kan weten of het meisje / de jongen aan alle eisen voldoet totdat je daadwerkelijk een relatie hebt.
Ga jij ajb even geen commentaar geven op mijn lijstje voordat je zelf iets schrapt uit jouw lijst.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:50 schreef Athmozz het volgende:
[..]
ze/jij kan toch altijd verhuizen?
in zijn voor korte ongeplande plezierreisjes & citytripsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:53 schreef woutabest het volgende:
Ga jij ajb even geen commentaar geven op mijn lijstje voordat je zelf iets schrapt uit jouw lijst.
Samengevat;quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:09 schreef Cpt.Padraic het volgende:
• PC with 300 megahertz or higher processor clock speed recommended; 233 MHz minimum required (single or dual processor system);* Intel Pentium/Celeron family, or AMD K6/Athlon/Duron family, or compatible processor recommended
• 128 megabytes (MB) of RAM or higher recommended (64 MB minimum supported; may limit performance and some features)
• 1.5 gigabytes (GB) of available hard disk space*
• Super VGA (800 x 600) or higher-resolution video adapter and monitor
• CD-ROM or DVD drive
• Keyboard and Microsoft Mouse or compatible pointing device
De 2 bovenste uit mijn lijstje weten de dames altijd goed te verbergen de eerste periode.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:51 schreef Athmozz het volgende:
[..]
bepaalde dingen weet je toch echt op voorhand hoor, misschien niet alles, maar zowat 90% van wat ik in mijn lijstje gezet heb moet toch op voorhand duidelijk kunnen zijn.
De eerste zul je mij iig niet gauw horen zeggen, de tweede regelmatig, wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:56 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
En dan begint het: "Ik wil dat je hier blijft vanavond, waarom wil je eigenlijk naar dat stomme pokeren?" of "Ik vind niet dat je lief doet, ik weet niet waarom maar mickey mouse club bee boo bee boo-boo"
![]()
Omdat het jankgedrag is waar geen goed antwoord voor is.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:58 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
De eerste zul je mij iig niet gauw horen zeggen, de tweede regelmatig, wat is daar mis mee?![]()
![]()
![]()
Gewoon de mededeling 1X doen is voor mij zeker niet janken, maar als ze het effectief 5x herhaald terwijl ze zeker weet dat je het gehoord hebt, dan komt dat idd ook als zagen over. Begint ze daarboven nog effectief te janken, dan is het wel helemaal om zeep idd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:56 schreef Cracka-ass het volgende:
"Ik vind niet dat je lief doet, ik weet niet waarom maar mickey mouse club bee boo bee boo-boo"
Ik vind mickey mouse beeboo heel belangrjk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:02 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Omdat het jankgedrag is waar geen goed antwoord voor is.
Kortom, uit op gezeik en dan meestal als je net het pand wilt verlaten. Niks is zo hinderlijk als dat.
Maar jij bent vast heel lief.![]()
kan je eens nader toelichten wat dat is?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:03 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind mickey mouse beeboo heel belangrjk!
Ik heb geen idee, ik denk dat je dat aan kraakkont moet vragen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
kan je eens nader toelichten wat dat is?
Van dat kinderlijke gejank wat niet bij een volwassen vrouw past.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:04 schreef Athmozz het volgende:
[..]
kan je eens nader toelichten wat dat is?
Soms een keer lekker ruzie maken kan best fijn zijn!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:13 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Van dat kinderlijke gejank wat niet bij een volwassen vrouw past.
"Ik vind niet dat je lief doet, maar ik weet niet waarom....... En oja je was ook vergeten het licht uit te doen gisterenavond."![]()
Zo'n totaal nietszeggend conflict opzoeken, vooral met belachelijke 'argumenten' en eigenlijk zonder reden. Ik word daar zo moe van.
Met legitieme reden, ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:14 schreef JamesBrownie het volgende:
[..]
Soms een keer lekker ruzie maken kan best fijn zijn!
Het gaat dan ook om vereisten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:08 schreef draaijer het volgende:
[..]
Dat is de basis van een relatie.. Noem ik geen competentie
Dudequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:38 schreef AMDFreak het volgende:
Accepteren dat ze de eerste plaats moet delen met mijn auto
Een vrouw kan je ook berijden hoorquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:38 schreef AMDFreak het volgende:
moet realistisch zijn hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:38 schreef AMDFreak het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |