abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 augustus 2007 @ 16:06:05 #241
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_52530976
quote:
Op zondag 19 augustus 2007 22:43 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

omdat je federer fan bent!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_52533540
TS goedzo

Omdat iedereen zo paranoide loopt te doen krijg je zo'n paranoide klimaat dat niemand even vriendelijk behulpzaam kan doen hier. Het lijkt haast dat 9 op de 10 mannen pedofiel zou moeten zijn ofzo. Het was anders geweest als het kind een stuk jonger geweest was. Maar een 13 jarige jongen weet zelf denk ik wel of iemand betrouwbaar overkomt of niet.

Jammer van zo'n reactie van zo'n vader. Het kind zou vast ook op de kop gekregen hebben waarna die de volgende keer dus niets meer verteld.
pi_52533946
Respect voor de TS. Ik kan de reactie van die vader wel begrijpen, ook al is die enigszins overdreven. Hij kan zijn standpunt beter aan zijn zoontje uitleggen wat betreft de risico's e.d.
Inderdaad gaat de waarde die wij aan de mening van anderen hechten (...) in de regel bijna elke redelijke bedoeling te boven, zodat het als een soort algemeen verbreide of veeleer aangeboren manie kan worden beschouwd - Schopenhauer
  maandag 20 augustus 2007 @ 18:04:37 #244
138448 PeZu
Suspended animation
pi_52534452
quote:
Op maandag 20 augustus 2007 17:42 schreef Steeven het volgende:
Respect voor de TS. Ik kan de reactie van die vader wel begrijpen, ook al is die enigszins overdreven. Hij kan zijn standpunt beter aan zijn zoontje uitleggen wat betreft de risico's e.d.
ja en dan was TS zich van kwaad bewust, nog een keer gedaan bij iemand anders, die wordt goed van vetrouwen en de volgende keer bjj iemand anders wel verkracht
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_52534565
Viezerik. Je houd wel van strakke gleufjes en sterretjes hé?
pi_52535906
Als TS vrouw was geweest was er niks aan de hand geweest . Goede actie van TS, maar denk niet dat hij volgende x weer iemand binnenlaat.
Op dinsdag 22 september 2009 19:25 schreef Adelante het volgende:
Met jou als KLB vriend hebben we geen vijanden meer nodig nee :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')