Wat is daar 'dubies' aan? Die jongen had ook gewoon nee kunnen zeggen. Wat ik misschien nog wel eerder zou verwachten.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Ook zoeen dubies punt: je vraagt de jongen zelf naar binnen.
Het zou anders zijn als hij zou aankloppen en vroeg om te schuilen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:32 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Je mooie samentrekking van twee uitdrukkingen.
Ik bied hem aan even een droog plekje op te zoeken....een boom is ook niet alles als het hard regent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:36 schreef Gluckskafer het volgende:
Ook zoeen dubieus punt: je vraagt de jongen zelf naar binnen.
Het zou anders zijn als hij zou aankloppen en vroeg om te schuilen.
Leg mij eens waarom dat fout is?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef Gluckskafer het volgende:
Sorry maar ik vind je een rare mafkees dat je dat ook hebt gedaan.
Hoe haal je het in je hersens om zomaar een vreemd kind binnen te laten
Afijn, binnen laten oké, tot in het halletje bij de voordeur.
Maar ook nog eens in de huiskamer, en cola geven. ZO fout jongen.![]()
O mijn God, wat heeft dit er nou weer mee te makenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:46 schreef JoopK het volgende:
tsja, als in je land een kinderboot op Gaypride normaal geacht wordt, worden alle ouders paranoide :s
Hmmm, ik heb je post even gemist.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef Gluckskafer het volgende:
Sorry maar ik vind je een rare mafkees dat je dat ook hebt gedaan.
Hoe haal je het in je hersens om zomaar een vreemd kind binnen te laten
Afijn, binnen laten oké, tot in het halletje bij de voordeur.
Maar ook nog eens in de huiskamer, en cola geven. ZO fout jongen.![]()
ooh dondersquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:50 schreef admiraal_anaal het volgende:
Ik lok Pezu altijd met me glimlach naar binnen_!
Maar het lijkt erop dat je verlegen zit om bezoek ofzo?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:49 schreef Oldbie het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb je post even gemist.
Ik heb hem dus bij de voordeur moeten laten staan zodat ik weer fijn film kon gaan kijken?? Ja, dat is gastvriendelijk.
Ik begin echt blij te worden dat ik geen nederlander ben. Dan maar een racistische zuidafrikaan.
Je bent van harte welkom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:57 schreef WiXX het volgende:
Wanneer mag ik langskomen voor een gratis glas cola?
vind je het dan erg als ik 5 vrienden meeneem? Gaan we lekker chillen bij jou
Ik geloof dat ik je nu niet meer serieus kan nemenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:58 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Maar het lijkt erop dat je verlegen zit om bezoek ofzo?
Dat je zomaar lukraak mensen naar binnen trekt.
zeg maar jijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:08 schreef Chiwakka het volgende:
zegt meer over die andere mensen dan over u.
awww, boertje is geschrokken van het harde klimaat hierquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:28 schreef McKillem het volgende:
[..]
Het is toch een algemeen bekend feit dat je met aardig zijn nergens komt?
Dat is de 1 van de eerste lessen die ik heb geleerd toen ik van Enschede verhuisde naar dat klotetuig hier in de randstad.
met een D?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:14 schreef DaMook het volgende:
Hier bezorgd een meisje van een jaar of 15 de foldertjes![]()
Jij studeert "rechten@EU", volgens je profiel.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:15 schreef Flashwin het volgende:
en TS, ben je een kansloze oude rukker ofzo dat je je bekommert om een joch dat folders rondbrengtnet goed dat die tokkie pa ff verhaal kwam halen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |