quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:30 schreef ArendBarend het volgende:
lif = lifestyle, paar fora verderop
quote:
Echt waar?quote:
Tja, om daar ns op terug te komen. Stel dat bij iedere hoosbui al die krantenjochies gaan schuilen en afwachten of ze bij Jan en alleman binnen zouden kunnen wachten. Dan raakte je snel door al je cola heenquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:31 schreef BobbyB het volgende:
Heb niet het hele topic gelezen, ook geen zin in, maar kan mij de reactie van de vader zeker wel voorstellen, hoewel misschien overdreven. Ik had dan eerder dat kind verteld nooit bij vreemde mensen naar binnen te gaan.
Het is hetzelfde als dat ik niet een auto met pech ga helpen langs de snelweg. Er lopen gewoon teveel zieke mensen rond en door de media wordt je ook alleen maar bang gemaakt. Het beste was inderdaad gewoon geweest om dat jochie buiten te laten staan, hoe onmenselijk dat misschien ook klinkt.
Maar reageer dat in het vervolg dan op je zoontje af en niet op iemand die het goed bedoelt. Immers is jouw zoon bij iemand naar binnen gegaan. Mij is ook altijd geleerd nooit zomaar bij iemand naar binnen te gaan, en daar luisterde je gewoon naar. Daarbij, dat kind is 13 en zou beter moeten weten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:55 schreef Tyler..Durden het volgende:
Helemaal gelijk die pa. 13jarigen jongetjes hebben niks te zoeken in het huis van een vreemde volwassen man.
Ik zou ook boos zijn op mijn zoon en op ts, zo vreemd is dat toch niet? Ookal bedoel je het aardig, je blijft een vreemde, er lopen aardig wat gekken rond. Dat jij een goed hart hebt wil niet zeggen dat de volgende die hem een schuilplaats aanbied ook goedaardig is. Je laat je kinderen niet meegaan met een vreemde. Nooit.
En mischien was het slim geweest om ff te vragen of dat jongetje zijn huisnummer wist. Had je ff kunnen bellen. Lijkt mij een geslaagder plan dan een 13jarig jongetje die thuiskomt en tegen zijn pa zegt:,,was net bij een hele lieve man naarbinnen gegaan" ,,Nee, een onbekende".
quote:
ja en dan was TS zich van kwaad bewust, nog een keer gedaan bij iemand anders, die wordt goed van vetrouwen en de volgende keer bjj iemand anders wel verkrachtquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:42 schreef Steeven het volgende:
Respect voor de TS. Ik kan de reactie van die vader wel begrijpen, ook al is die enigszins overdreven. Hij kan zijn standpunt beter aan zijn zoontje uitleggen wat betreft de risico's e.d.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |