Die oude opels met RWD zijn supergaaf de rest is niet zo boeiendquote:Op zondag 19 augustus 2007 14:34 schreef Alexxxxx het volgende:
14de Internationale Treffen Opel Power Nederland te Sevenum
Ik denk dat ik dan naar de autocross van Hallum ga.. Wat is er in Assen dan?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef BoJo het volgende:
Kom je ook koekeloeren op Assen volgend weekend Lexie?
http://www.spettacolosportivo.eu/quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dan naar de autocross van Hallum ga.. Wat is er in Assen dan?
Als je champcar bedoeld moet je een weekendje later gaan hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:00 schreef BoJo het volgende:
Kom je ook koekeloeren op Assen volgend weekend Lexie?
Hm, ik heb na gister wel weer genoeg merken-evenementen gehad voor voorlopig denk ikquote:
Bo moet rondjes makenquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Hm, ik heb na gister wel weer genoeg merken-evenementen gehad voor voorlopig denk ikEn ik ben dit jaar door omstandigheden bij nog maar één autocross geweest, dus als het weer deze week meewerkt ga ik daar naar toe... Maar als jij wat fotos voor me wilt maken,graag
Ik ga misschien wel langs en wtf, mag je maar een half uurtje rijden Bo?quote:
ik rij sportklasse, register rijden en gruppo europa.quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ik ga misschien wel langs en wtf, mag je maar een half uurtje rijden Bo?
Ah, ik zag alleen de register 155 groep van 1130-1200 staanquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:21 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik rij sportklasse, register rijden en gruppo europa.
Fristi alleen met cameraquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:23 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Ah, ik zag alleen de register 155 groep van 1130-1200 staan
Ik hoor net van een alfa-fan dat we gaanDus ik sleep mijn camera wel mee voor wat leuke baankiekjes van Bo en Fristi in actie.
Een eng beest op je hoedenplank en een tatra sticker! En ongetwijfeld meer...quote:
Is dat gebeuren op Zandvoort niet wat voor je trouwens? 80 euro/2 uur+mogelijk vlaggen, 160 euro/4 uur. Ik kom dan net terug uit Noorwegen en moet de week erna voor de APK (quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef BoJo het volgende:
[..]
Fristi alleen met camera
Weet nog niet of ik in Gruppo Europa 1,2 of 3 zit.
Maar zaterdag minimaal 2 uur baan tijd. En zondag een uurtje. Dan nog ergens een half uurtje Gruppo Europa.
die strip aan de voorkant is neit meer zichtbaar doordat ie helemaal is ingetapet (woei er te vaak af)quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:26 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Een eng beest op je hoedenplank en een tatra sticker! En ongetwijfeld meer...
details?quote:Op zondag 19 augustus 2007 15:27 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Is dat gebeuren op Zandvoort niet wat voor je trouwens? 80 euro/2 uur+mogelijk vlaggen, 160 euro/4 uur. Ik kom dan net terug uit Noorwegen en moet de week erna voor de APK () dus ik ga niet...
They wishquote:Op zondag 19 augustus 2007 16:06 schreef Fugie het volgende:
zou er nou een binnen 10 jaar een gp in rotterdam komen ?
met dit soort evenementen solliciteer je er wel naar lijkt me
quote:
quote:
Grapjes op het niveau van een 10 jarigequote:Op zondag 19 augustus 2007 20:47 schreef ijsmeis het volgende:
Beterschappig.
En dat terwijl ik hem meendequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:01 schreef Xtreem het volgende:
[..]
Grapjes op het niveau van een 10 jarige
Doe die GTV nou, dit is voor over een jaar of 30 of voor 't vrouwtje.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:00 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti zucht eens diep![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Das niet erg beterschappelijk van jequote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat terwijl ik hem meende.
. Ik hoop dat je lang ziek blijft
.
Ik zal de komende maanden vaak genoeg flink aan de schijterij zijnquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:02 schreef ijsmeis het volgende:
[..]
En dat terwijl ik hem meende.
. Ik hoop dat je lang ziek blijft
.
Dit is wel een hele fijne GTVquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Doe die GTV nou, dit is voor over een jaar of 30 of voor 't vrouwtje.
Zegt iemand die een Passat rijdt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:05 schreef M5 het volgende:
[..]
Doe die GTV nou, dit is voor over een jaar of 30 of voor 't vrouwtje.
Zegt iemand die een Honda Accord diesel rijdtquote:Op zondag 19 augustus 2007 21:14 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Zegt iemand die een Passat rijdt.
Jij hebt er bewust voor gekozen om als _eigen auto_ in een van de meest saaie standaard burgerbakken rond te rijden en gaat dan andere mensen vertellen dat ze geen 'vrouwen'auto moeten halen?quote:Op zondag 19 augustus 2007 21:16 schreef M5 het volgende:
[..]
Zegt iemand die een Honda Accord diesel rijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |