quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:35 schreef Maartel het volgende:
Ik heb het even nagezocht... de compositie van beide nummers is van "Jack White", maar Jantjes nummer is van oorsprong een duits nummer.. misschien is het origineel minder fout![]()
When The Rain Begins To Fall is in de versie van Geer & Goorquote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:37 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
of minder Nederlands (op zijn Jans)
, wat erg gewoon
![]()
Naja, weet die Jack White misschien veel. Is eigenlijk best wel fout ook weer.
![]()
Neeee... !quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:39 schreef Maartel het volgende:
When The Rain Begins To Fall is in de versie van Geer & Goorook een stuk minder geslaagd
![]()
quote:Op donderdag 30 augustus 2007 17:48 schreef sweetgirly het volgende:
[..]
Neeee... !jeee..
Dit nummertje heb ik ook eens op single gekocht, vond ik wel een leuk, vrolijk nr..![]()
![]()
http://nl.youtube.com/watch?v=mL2UsAbI1hg
Ter compensatie
http://nl.youtube.com/watch?v=Jt_Q4HtNs1g
![]()
![]()
Het is wel zo dat KLF (de nog wat fund) een keer een miljoen dollar ofzo in de lucht hebben gegooid, als statement dat geld niet gelukkig maakt, das dan wel weer cool.
En welke ik heel gaaf vond was:
http://nl.youtube.com/watch?v=Nwc0shJ2aYc
respect
nu post ik maar even niks meer, want mijn collectie is te erg voor woorden volgens mij, maar U96
![]()
Maar ik ken geen Jantje Smit nr's enzoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 21:44 schreef Pie.cr het volgende:
![]()
KLF was fucking briljant. Je zou je moeten schamen dat je hun naam in dit soort verwerpelijke topics post.
Ik ken de groep niet, maar het klinkt als een slap aftreksel van Boyzone...(en die zijn al slecht genoegquote:
maya hiiiiiiiih, maya hoeeehhh, maya hoooooh, maya hahaaah.....quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:21 schreef hallodagg het volgende:
[..]
Ik ken de groep niet, maar het klinkt als een slap aftreksel van Boyzone...(en die zijn al slecht genoeg)
Voor Toto en Racoon zou ik me iig niet schamenquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:30 schreef hallodagg het volgende:
Toto - Can't stop loving you
Racoon - Laugh about it
Toto - Africa
Brainpower - Je moest waarschijnlijk gaan
En vast nog wel meer...
O die knakkers, ik probeer dat nummer te vergeten...quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:37 schreef harrypiel het volgende:
[..]
maya hiiiiiiiih, maya hoeeehhh, maya hoooooh, maya hahaaah.....![]()
![]()
Oooh, S Club 7 had een leuk liedje! Don't stop was het volgens mij. Werd er altijd bijzonder vrolijk vanquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Err..5ive, S Club 7 etc. beschamend genoeg?
Grappig dat je die nou net noemt, luisterde er gister (voor 't eerst sinds heeeel lang) weer eens naar, blijft een leuk nummerquote:Op zaterdag 1 september 2007 20:24 schreef Heroinjunk het volgende:
Err..5ive, S Club 7 etc. beschamend genoeg?
En ja, ik vind het geweldig om die muziek af en toe te luisteren.
Oh, en Katja - Wereldmeid.
http://www.youtube.com/watch?v=XbVnwmS8wPk
Ja, ik vind hem ook leuk, draaide hem op vakantie vet vaak.quote:Op zaterdag 1 september 2007 21:39 schreef Maartel het volgende:
[..]
Grappig dat je die nou net noemt, luisterde er gister (voor 't eerst sinds heeeel lang) weer eens naar, blijft een leuk nummer![]()
Da's nou niet om je te schamen als je ziet hoeveel sportpaleizen hij achtereen vol speelt... Ik moet zeggen dat ik Marco wel héél goed vind, volgende keer dat hij ergens in België / tegen België een concert geeft ga ik toch eens gaan.quote:Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef RobDrop het volgende:
Ik ben heel stiekem fan van Clouseau....![]()
Dank je voor de steun. ik ben blij dat er toch nog minimaal 1 gelijkgestemde hier rondwaart!quote:Op zondag 2 september 2007 14:16 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Da's nou niet om je te schamen als je ziet hoeveel sportpaleizen hij achtereen vol speelt... Ik moet zeggen dat ik Marco wel héél goed vind, volgende keer dat hij ergens in België / tegen België een concert geeft ga ik toch eens gaan.
*meld zich nog iemandquote:Op zondag 2 september 2007 14:24 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Dank je voor de steun. ik ben blij dat er toch nog minimaal 1 gelijkgestemde hier rondwaart!![]()
Inderdaad zo'n popnummertje wat je als man beter niet goed kan vinden omdat je dan weer voor gay wordt aangekeken. Maar ik vind 't een ontzettend goed, kloppend deuntje. De beste van de Spice Girls, zonder twijfelquote:
Hoho! Vergeet aub niet "1941 New York Mining Disaster" niet van de broeders Gibb!quote:Op zondag 2 september 2007 15:12 schreef Ice_Tea het volgende:
[..]
Inderdaad zo'n popnummertje wat je als man beter niet goed kan vinden omdat je dan weer voor gay wordt aangekeken. Maar ik vind 't een ontzettend goed, kloppend deuntje. De beste van de Spice Girls, zonder twijfel.
---
De Bee Gees hebben ook zoveel leuke popnummertjes gemaakt als Massachusettes, You Win Again en Nights on Broadway. Ik schaam me er een beetje voor, maar weet je, gewoon respect voor die gasten die zo hoog en zuiver kunnen zingen.
Daar hoef je je toch niet voor te schamenquote:Op zondag 2 september 2007 14:13 schreef RobDrop het volgende:
Ik ben heel stiekem fan van Clouseau....![]()
En de rest van foute maar o zo beschamend persoonlijke favorieten:
-Abel:Onderweg
-Hero:Toen Ik Je Zag
Check! Blijf ik toch mooi nummer vinden. Schaam ik me helemaal niet voor.quote:Op vrijdag 31 augustus 2007 14:30 schreef hallodagg het volgende:
Brainpower - Je moest waarschijnlijk gaan
Oh! Ik was verlíefd op dit nummer toen het uitkwam!quote:Op zaterdag 1 september 2007 23:45 schreef -moi- het volgende:
- Backstreet boys - I'll never break your heart..
etc etc
Over playbacken gesproken, ik heb een paar jaar geleden nog meegedaan op de camping van een vriend van me......quote:Op zondag 2 september 2007 22:34 schreef Athmozz het volgende:
Plastic Bertrand is nog steeds super! Op kamp playbackten wij dat altijd met van die kartonnen gitaartjes van 30cm lang![]()
aaaaaaaaargh jeugdsentiment komt boven...![]()
Das gewoon een goed nummer!!quote:Op dinsdag 4 september 2007 12:59 schreef Doodkapje het volgende:
Was Kylie van Akcent al langsgeweest trouwens?
wat zeg je dan van laura pausini (of zoiets) met 2 gasten met nijlons aan, kort rokje waar je boxershort nog onderuit steekt & na 1 minuut gewoon op onze bek gegaan omdat we niet op van die hoge hakjes kunnen staan...quote:Op maandag 3 september 2007 16:57 schreef RobDrop het volgende:
Dat is pas beschamend, en dat voor 250 man in de kantine..... :![]()
The Fray is blijkbaar één of ander pop-gospel-i love-jesus-and-i-go-to-church-every-sunday bandje; met andere woorden de idealeschoonzoonband. Ik vind ze goed en ze maken muziek recht uit het hart.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef FlyingFox het volgende:
TS, waarom schaam je je voor Anouk en the Fray?
Omdat Anouk een arrogant overrated kankerwijf is?quote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef FlyingFox het volgende:
Roflol!!!quote:Op woensdag 5 september 2007 09:38 schreef Athmozz het volgende:
[..]
wat zeg je dan van laura pausini (of zoiets) met 2 gasten met nijlons aan, kort rokje waar je boxershort nog onderuit steekt & na 1 minuut gewoon op onze bek gegaan omdat we niet op van die hoge hakjes kunnen staan...
Nog een geluk dat gsm's toen niet met camera's uitgerust waren![]()
Voor the Fray hoef je je denk ik niet te schamen.quote:Op woensdag 5 september 2007 09:44 schreef FlyingFox het volgende:
nice. Zal ook mooi wordenquote:Op woensdag 5 september 2007 19:35 schreef RobDrop het volgende:
[..]
Roflol!!!Ik heb trouwens weer een weddenschap voor volgend jaar staan, als Nancy Sinatra met These Boots Are Made For Walking.....
(in een jurk en MET motorlaarzen)
waarom heb ik het gevoel dat je dat alleen maar zegt om de zielige kijk-mij-eens-echte-muziekkennis-en-smaak-hebben-want-ik-luister-naar-het-ge-we-di-ge-haardcore-punkherrie-alto uit te hangen? Noem mij eens een hardcore "zanger"/gitaarverkrachter die Freddy Mercury eruit zingt resp. Slash/Satriani/May/Hammet eruit soleertquote:Op woensdag 5 september 2007 19:15 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Omdat Anouk een arrogant overrated kankerwijf is?
Hardcore gaat VEEL dieper dan mensen die denken dat het alleen "boem boem boem" is. Dat zijn onwetenden die graag meelopen met de menigte door te zeggen "wat een kut muziek" terwijl ze niet eens weten waar ze over praten. Bang voor het onbekende noemen ze dat wel ns.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef harrypiel het volgende:
[..]
waarom heb ik het gevoel dat je dat alleen maar zegt om de zielige kijk-mij-eens-echte-muziekkennis-en-smaak-hebben-want-ik-luister-naar-het-ge-we-di-ge-haardcore-punkherrie-alto uit te hangen? Noem mij eens een hardcore "zanger"/gitaarverkrachter die Freddy Mercury eruit zingt resp. Slash/Satriani/May/Hammet eruit soleert
mja, ik vind dat nog best meevallen (en ze mag er zelf idd wel zijn jaquote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef harrypiel het volgende:
Alizee - Moi Lolita
title says it all
Die 'hardcore' bedoelt ie niet, idioot.quote:Op zondag 9 september 2007 22:42 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Hardcore gaat VEEL dieper dan mensen die denken dat het alleen "boem boem boem" is. Dat zijn onwetenden die graag meelopen met de menigte door te zeggen "wat een kut muziek" terwijl ze niet eens weten waar ze over praten. Bang voor het onbekende noemen ze dat wel ns.
Dan noemt hij het verkeerd, daarnaast geldt dit ook voor hardrockquote:Op zondag 9 september 2007 22:57 schreef MahirBurekovic het volgende:
[..]
Die 'hardcore' bedoelt ie niet, idioot.
Dat is gewoon een goed nummer verdomme!quote:Op zondag 9 september 2007 22:38 schreef harrypiel het volgende:
Alizee - Moi Lolita
title says it all
Ik vind de hele cd van Twarres leukquote:Op maandag 10 september 2007 17:02 schreef RobDrop het volgende:
Zondag was op VH1 trouwens 90's weekend, om 12 uur kwam "90's worst videos"; Jawel met mijn stiekeme helden Vanilla Ice EN Color Me Badd!!!
Van Schaammuziek houden is ook een kunst vind ik!
*Gaat nog even Wer Bisto van Twarres downloaden*
Hardcore is zoveel meer dan jij denkt. Net alsof elke muziekant zo gay als Freddy Mercury wil zingen, of een solo weggeven(vind solo's 9/10 niet eens boeiend, maargoed dat is mijn mening). Echt, hardcore is meer dan dat en jij hebt er gewoon geen verstand van, dat blijkt.quote:Op donderdag 6 september 2007 23:45 schreef harrypiel het volgende:
[..]
waarom heb ik het gevoel dat je dat alleen maar zegt om de zielige kijk-mij-eens-echte-muziekkennis-en-smaak-hebben-want-ik-luister-naar-het-ge-we-di-ge-haardcore-punkherrie-alto uit te hangen? Noem mij eens een hardcore "zanger"/gitaarverkrachter die Freddy Mercury eruit zingt resp. Slash/Satriani/May/Hammet eruit soleert
Die is reuze leuk! En daar schaam ik me niet eens voor.quote:Op zondag 2 september 2007 20:26 schreef RobDrop het volgende:
Net nog geluisterd: Ca Plane Pour Moi van Plastic Betrand en Peter Schilling met Major Tom (Einen Deutschen Schalplatte!!!!! op zijn Gerard Ekdoms)
Ja hoorrrrrrrrquote:Op vrijdag 21 september 2007 17:19 schreef RobDrop het volgende:
Wel meezingen met een hete aardappel achterin je keel hé?![]()
Het tietenlied!quote:Op vrijdag 21 september 2007 17:06 schreef Urquhart het volgende:
Aantal nummers van Kinderen voor Kinderen, komen hier nog weleens voorbij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |