quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Doodsoorzaak: geschopt door potenrammers Darmkanker![]()
![]()
Jij bent echt nutteloos op Aardequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Doodsoorzaak: geschopt door potenrammers![]()
Zeg verneuk mijn quotes eens niet.quote:
Treinofiel zijn is dat wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:58 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Jij bent echt nutteloos op Aarde
Dat hij vandaag erg veel op tv gaat komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef ukga het volgende:
wat is de klacht nou precies?
Dat ie veel te vroeg aan een vreeselijke ziekte is overleden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef ukga het volgende:
wat is de klacht nou precies?
Mies bouwman enz enzquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:52 schreef Chowi het volgende:
Wie was die andere toppresentator dan? Majoor Bosshardt?
En dat kon niet in een van de twee andere topics die over ons Joske lopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:06 schreef Kreupelhout het volgende:
[..]
Dat ie veel te vroeg aan een vreeselijke ziekte is overleden...
een gtst fanboi met als onderschrift s.p.q.r.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Doodsoorzaak: geschopt door potenrammers![]()
Helaas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:11 schreef Tahiti het volgende:
[..]
een gtst fanboi met als onderschrift s.p.q.r.
http://www.spqr.nl/
de financiele detacheerder.![]()
Nee, want ik wou er even over klagen! Daar is deze sectie voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat kon niet in een van de twee andere topics die over ons Joske lopen?
laatste keer dat ik in Rome was stond er S.P.Q.R. boven de deur bij de Disney Storequote:
Rudi Carrellquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:52 schreef Chowi het volgende:
Wie was die andere toppresentator dan? Majoor Bosshardt?
Ja dat dacht ik ook, maar de laatste keer dat hij in het nieuws was werd er bekend gemaakt dat ie kk had...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:40 schreef Zwansen het volgende:
Uhm, hij was toch al een tijdje dood?
Darmkanker met uitzaaiingen in de Lymphe, longen en in een been.quote:
En? Ging ie allin?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:43 schreef Molluck het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook, maar de laatste keer dat hij in het nieuws was werd er bekend gemaakt dat ie kk had...
Ik vind jou een mongool.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij vandaag erg veel op tv gaat komen.
Wat ben jij een onsmakelijke man.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:05 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat hij vandaag erg veel op tv gaat komen.
Ik treur ook niet om Jos Brink hoorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef KnorrV het volgende:
Ach man, ik weet het het is kut. Maar al die andere duizenden mensen die per jaar dood gaan aan darmkanker, daar treur je niet om.
Nou weet ik dan dat je die mensen niet persoonlijk kent, en die zijn dan ook niet op tv geweest en beroemd zijn.
Maar toch...![]()
Ook dat ja.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Ik hoop echt dat ze een keer en medicijn uitvinden tegen die kanker-ziekte.
Voor al die mensen en nabestaande vind ik het ook heel erg. Maar als de moeder of vader van een vriend van jou doodgaat aan darmkanker, zeg je dan ook tegen hem "Ach man, ik weet het het is kut. Maar al die andere duizenden mensen die per jaar dood gaan aan darmkanker, daar treur je niet om."?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:31 schreef KnorrV het volgende:
Ach man, ik weet het het is kut. Maar al die andere duizenden mensen die per jaar dood gaan aan darmkanker, daar treur je niet om.
Nou weet ik dan dat je die mensen niet persoonlijk kent, en die zijn dan ook niet op tv geweest en beroemd zijn.
Maar toch...![]()
Ik zou daarentegen jouw brutale bakkes graag volpompen met stront..quote:
Zangzaad.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 03:06 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik zou daarentegen jouw brutale bakkes graag volpompen met stront..
Verder is dit natuurlijk geen KLB topic.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |