quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Doodsoorzaak: geschopt door potenrammers Darmkanker![]()
![]()
Jij bent echt nutteloos op Aardequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Doodsoorzaak: geschopt door potenrammers![]()
Zeg verneuk mijn quotes eens niet.quote:
Treinofiel zijn is dat wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:58 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Jij bent echt nutteloos op Aarde
Dat hij vandaag erg veel op tv gaat komen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef ukga het volgende:
wat is de klacht nou precies?
Dat ie veel te vroeg aan een vreeselijke ziekte is overleden...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:04 schreef ukga het volgende:
wat is de klacht nou precies?
Mies bouwman enz enzquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:52 schreef Chowi het volgende:
Wie was die andere toppresentator dan? Majoor Bosshardt?
En dat kon niet in een van de twee andere topics die over ons Joske lopen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:06 schreef Kreupelhout het volgende:
[..]
Dat ie veel te vroeg aan een vreeselijke ziekte is overleden...
een gtst fanboi met als onderschrift s.p.q.r.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:54 schreef LudoSanders het volgende:
Doodsoorzaak: geschopt door potenrammers![]()
Helaas.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:11 schreef Tahiti het volgende:
[..]
een gtst fanboi met als onderschrift s.p.q.r.
http://www.spqr.nl/
de financiele detacheerder.![]()
Nee, want ik wou er even over klagen! Daar is deze sectie voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dat kon niet in een van de twee andere topics die over ons Joske lopen?
laatste keer dat ik in Rome was stond er S.P.Q.R. boven de deur bij de Disney Storequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |