quote:Vanaf vandaag geen WoW meer voor mij, ik vind het niet leuk maar zal er toch aan moeten geloven. Het gebruikt te veel van mijn tijd die ik nu zwaar nodig heb. Ben gematched vioor een kickboksgala in Amsterdam op 22 september dus zal nu elke dag gaan trainen/ Trainen en WoW gaan 100% zeker niet bij elkaar dus er zal er eentje mkoeten afvallen. Jammer genoeg WoW. Maarja ik word niet zo'n klootzak die tegen andere wowers gaat zeiken dat ze moeten stoppen omdat ik ook gestopt ben. Ik wens jullie iniedergeval nog veel wow plezier.
Was toch juist mooi dat dat topic meteen dicht was. Wordt je ook niet hele tijd herinnert aan WoWquote:
Jep, en bij jij er een? Nee zeg je? Oprotten dan!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef thomaSe het volgende:
stop playing this,,,,,,, dit spel is voor verslaafde nerds
Je moeder!11!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:55 schreef thomaSe het volgende:
stop playing this,,,,,,, dit spel is voor verslaafde nerds
Dank u.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 19:57 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Was toch juist mooi dat dat topic meteen dicht was. Wordt je ook niet hele tijd herinnert aan WoWSucces met trainen iig!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef vogelkooi het volgende:
Owja, die Quest van allerian stronghold. wees eens wat creatiefer, kill 10 warp dit kill 10 peons, en ga zo maar door.
Is dit in nagrand, blade edge, shadowmoon en netherstorm net zo? questen om 70 te worden, en niet om te spelen voor de fun, lijkt nu wel een verplichting.
Maar we zullen doorgaan
welke addons zijn hier gebruikt dan? ziet er handig uit met al die tijd dingen enzo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:22 schreef vogelkooi het volgende:
Niet deleten hé over een jaar wil je weer spelen, en schaam je je haren uit je hoofd dat je het gedelet hebt en weer opniew moet beginnen.
Owja, die Quest van allerian stronghold. wees eens wat creatiefer, kill 10 warp dit kill 10 peons, en ga zo maar door.
Is dit in nagrand, blade edge, shadowmoon en netherstorm net zo? questen om 70 te worden, en niet om te spelen voor de fun, lijkt nu wel een verplichting.
Maar we zullen doorgaan
[afbeelding]
![]()
en tvp
enige gebieden die ik echt leuk vind in de outlands zijn nagrand en netherstorm, voor de rest vind ik het allemaal deprimerende kutlgebieden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:44 schreef Fir3fly het volgende:
Hellfire is dan ook geen ruk aan.
Ach, ik vind het allemaal wel leuk. Zoveel verschillen de quests nou ook weer niet per gebied. Maar Nagrand vind ik ook het leukst jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:47 schreef Stranger het volgende:
[..]
enige gebieden die ik echt leuk vind in de outlands zijn nagrand en netherstorm, voor de rest vind ik het allemaal deprimerende kutlgebieden.
Anyways, hellfire heb ik overgeslagen, ben mooi in Zangermarsh nu.
Die paniek in de /raid chat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:44 schreef Pharell het volgende:
[..]
welke addons zijn hier gebruikt dan? ziet er handig uit met al die tijd dingen enzo...
en ja me is wow n00b
ik hou t er op dat je de verkeerde quotequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Die paniek in de /raid chat.
oke dankuwel voor de infovoor de questjes
Waarom zit er een soulstone op die warriorquote:
Dat wordt nog wel anders, geloofquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:09 schreef Black-Hole het volgende:
Net mijn eerstje alt begonnen, een dranei shaman. Best leuk al heeft het veel weg van mijn druid.
Ja je zal het spel moeten kopen. Bij het spel zit namelijk een code, waarmee jij je account om kan zetten van een trial account, naar een "full" account. De game staat inderdaad al op je pc, dus je voelt je in principe klote omdat je al het geld betaald voor een code, en niet voor de installatie/cd-roms e.d die je gewoon in het doosje kan laten zittenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:39 schreef Tommmm het volgende:
oke....ik hep duz de demo gedownload he,,,en over 5 dagen ofzo is mn trial afgelope..moet ik dan ook nog naar de winkel om het hele spel te kopen? want de volledige game staat al op mn pc of kan ik gwoon meteen dokke met creditcard
Wtf 60 euro?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:53 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ja je zal het spel moeten kopen. Bij het spel zit namelijk een code, waarmee jij je account om kan zetten van een trial account, naar een "full" account. De game staat inderdaad al op je pc, dus je voelt je in principe klote omdat je al het geld betaald voor een code, en niet voor de installatie/cd-roms e.d die je gewoon in het doosje kan laten zitten... tenminste dat had ik
60 euro voor WoW (nu een stukje goedkoper!), om alleen even een code in te voeren..
ow, 50 euro dan ofzo.. gewoon de waarde van elk nieuw spel.. veel geld iigquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:59 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Wtf 60 euro?dat heb ik niet eens betaald toen het spel net uitkwam.
Staat op de Cd's hoesjes..quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:01 schreef Tommmm het volgende:
kan je de doos niet gwoon openmaken in de winkel...code opschijven en invoeren?:P
onzin. je kan gewoon een bank afschrijving laten doen.. betaal je alleen de maandelijkse kosten en klaarquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:53 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ja je zal het spel moeten kopen. Bij het spel zit namelijk een code, waarmee jij je account om kan zetten van een trial account, naar een "full" account. De game staat inderdaad al op je pc, dus je voelt je in principe klote omdat je al het geld betaald voor een code, en niet voor de installatie/cd-roms e.d die je gewoon in het doosje kan laten zitten... tenminste dat had ik
60 euro voor WoW (nu een stukje goedkoper!), om alleen even een code in te voeren..
Hoe triestquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:01 schreef Tommmm het volgende:
kan je de doos niet gwoon openmaken in de winkel...code opschijven en invoeren?:P
lange vakantiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:14 schreef Rahl het volgende:
Kom terug van vakantie, patsboem nieuwe addon aangekondigd
dat lijkt me onzin, dan kan je zonder het spel te kopen gewoon WoWen.. je download even de demo voor WoW & TBC, speelt de 10 dagen , en je koopt de maandelijkse kosten en je kan ineens full spelen, zonder het spel + uitbreiding te kopenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 08:13 schreef Pharell het volgende:
[..]
onzin. je kan gewoon een bank afschrijving laten doen.. betaal je alleen de maandelijkse kosten en klaar
3 wekenquote:
Werkt ook niet. Die code die erbij zit wordt aan je account gekoppeld en heeft niet zozeer met de software op de pc te maken. Als iemand een 10dagen trial draait en ik kom daar op bezoek, kan ik die client gewoon gebruiken voor mijn eigen char. Iemand die na 10 dagen verder wil spelen zal een code moeten invoeren op ze account page, waardoor het char weer beschikbaar is en je er de maandelijkse kosten voor kan betalen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:29 schreef Thrilled het volgende:
dat lijkt me onzin, dan kan je zonder het spel te kopen gewoon WoWen.. je download even de demo voor WoW & TBC, speelt de 10 dagen , en je koopt de maandelijkse kosten en je kan ineens full spelen, zonder het spel + uitbreiding te kopen
en voor die code kan je toch niks anders doen dan het originele spel kopen..?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:20 schreef Atreidez het volgende:
Ah, daar zette ik mijn eerste wow stapjes![]()
[..]
Werkt ook niet. Die code die erbij zit wordt aan je account gekoppeld en heeft niet zozeer met de software op de pc te maken. Als iemand een 10dagen trial draait en ik kom daar op bezoek, kan ik die client gewoon gebruiken voor mijn eigen char. Iemand die na 10 dagen verder wil spelen zal een code moeten invoeren op ze account page, waardoor het char weer beschikbaar is en je er de maandelijkse kosten voor kan betalen.
Misschien dat je het tegenwoordig online kan kopen, maar je betaald idd nog steeds een bepaald aankoopbedrag voor het spel (de code)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:50 schreef Thrilled het volgende:
en voor die code kan je toch niks anders doen dan het originele spel kopen..?
De feral set heeft +heal ja. Vraag het blizzard want ik heb geen idee.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:07 schreef tonks het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom een pvp feral druid +healing gear heeft? of is er maar een merciless gladiator set voor druids?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
...maar de enorme overkill aan hunters op Ghostlands zorgde ervoor dat, ter vergelijk, een nazi nog makkelijker een synagoge binnenkwam dan ik als hunter een PUG of guild.
Omdat een feral druid (zeker tijdens PVP) zichzelf ook wel eens healt? Dat maakt juist het verschil tussen een feral druid enerzijds en warriors of rogues anderzijds. Dit compenseert weer dat de feral druid op sommige gebieden weer wat minder goed is dan de warrior of rogue (denk aan gebrek aan vanquish).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:07 schreef muhahaha het volgende:
[..]
De feral set heeft +heal ja. Vraag het blizzard want ik heb geen idee.
Laag hp, te lage ap/crit verhouding.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:17 schreef Jimbo het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Dunemaul&n=Royalepiet
wat vind fok ervan ?
Ik vind t wel netjes hoor, afgezien van t feit dat je een stomme orc bentquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:17 schreef Jimbo het volgende:
http://armory.wow-europe.com/character-sheet.xml?r=Dunemaul&n=Royalepiet
wat vind fok ervan ?
Daar heb je een groot punt.. ik word scheitziek van alle noobs (voornamelijk warriors die niet kunnen tanken) die mij de huid vol schelden als ik ze niet heal. Een standaard (veeel!)voorkomende situatie: Warrior charged op een groepje mobs, uiteraard vallen ze eerst allemaal hem aan, en hij blijft maar op 1 mob inhakken.. de overige (laten we zeggen 3) staan gewoon die warrior te hitten, maar hij slaat niet terug.. health zakt, zakt nog meer.. en dan vinden ze het gek dat ik zo lang wacht met healen.. om toch maar te voorkomen dat ie dood gaat gooi ik er een heal op.. logischerwijs sta ik vervolgens omringd met 3 mobsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
de meest strontondankbare taak op me ga nemen, en da's healen. BE priestje gerolled en gaan met die healingbanaan.
Herkenbare situatie idd...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:08 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Daar heb je een groot punt.. ik word scheitziek van alle noobs (voornamelijk warriors die niet kunnen tanken) die mij de huid vol schelden als ik ze niet heal. Een standaard (veeel!)voorkomende situatie: Warrior charged op een groepje mobs, uiteraard vallen ze eerst allemaal hem aan, en hij blijft maar op 1 mob inhakken.. de overige (laten we zeggen 3) staan gewoon die warrior te hitten, maar hij slaat niet terug.. health zakt, zakt nog meer.. en dan vinden ze het gek dat ik zo lang wacht met healen.. om toch maar te voorkomen dat ie dood gaat gooi ik er een heal op.. logischerwijs sta ik vervolgens omringd met 3 mobspriest dood, warrior boos: "Noob healer, ffs!" en maar het hele aggro-verhaal niet snappen he
Oja, ook leuk als ze vinden dat ik mezelf niet moet healen, maar de rest eerst, want dat is belangrijker![]()
maar toch is priest zijn wel leuk hoor, ding 55 btw![]()
een foto van een guild memer, best oud al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:29 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Waarom zit er een soulstone op die warriorOf gewoon veel locks bij je?
Rejuvenation kan terwijl je loopt. Misschien is er verder nog ietsquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:36 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
btw kan een druid healen terwijl ie loopt?
owja daarom kan ik als hunter, schieten, tijdens het lopen. komt dus door die term ''instant cast''quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:41 schreef Thrilled het volgende:
alleen HoT's kunnen lopend , die instant casten dan.. alles wat een casting tijd nodig heeft kan je niet lopend doen..
Een arrow of een bullet afschieten is geen cast, daarom word het ook auto shoot genoemd en niet auto cast.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:12 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
owja daarom kan ik als hunter, schieten, tijdens het lopen. komt dus door die term ''instant cast''
Dat zijn toch spells en niet hetzelfde als het schieten van een kogel/arrow. misschien moet je "Casts" eens gaan vertalen en dan snap je het beter. Nu ga ik weer verder.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:39 schreef vogelkooi het volgende:
nou wat is: arcane shot, serpent shot, en shatter shot dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:45 schreef tonks het volgende:
Ik weet iets wat casting tijd nodig heeft en je lopend kunt doen.
Rara wat is het?Ik dacht, hij stopt er even een leuke grap achter, blijkt het ook nog een serieus antwoord te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Anyway, vandaag voor de 2e keer Sunken Temple gedaan en alweer niet de 'Altar of Hakkar' gevonden, laat staan dat de groep nog intact was toen ik die 2 Q's nog wilde gaan doen. Het is altijd zo'n mentaliteit dat men stopt zodra de ervaren persoon vindt dat de instance afgelopen is. In het geval van ST is dat zo'n dikke ghost-draak van lvl 55, dan is het ook binnen 1 sec. na het verdelen van de loot de hearthstone aanzetten en wegwezen, terwijl ik nog meerdere keren had gevraagd of men plz PLZ PLEASE (raidwarnings) wilde blijven enzo![]()
Nou ja, lvl 55 alweer, maar nu ik weer 4 keer Maraudon (zonder xp eigenlijk, alleen om de princess te verslaan, Q en drops, jeweets) en 2 keer ST heb gedaan ben ik m'n rogue main weer even zat en ga ik óf iets normaals doen met m'n tijd (ook al is m'n hoofd weer de hele dag naar WoW) óf lekker met m'n hunter, druid of mage klooien
![]()
Tering, WoW is echt by far het meest verslavende spel wat ik ken (en ook de meest verslavende bezigheid, daar ik me niet bezighoud met heroïne enzo). Vroeger, in den beginne, zonder al die lvl 60's in Orgrimmar, maar toen instances nog overbevolkt waren, toen was het overigens het allervetst! De tijd dat er nog zoveel gebreken in het spel zaten, men nog termen en afkortingen voor het spel moest bedenken en je niet kinderachtige gesprekken hoefde aan te horen over lui die opscheppen over de epics van hun main![]()
Beter een goede buur dan een slechte signatuur
ach wat, het is dodelijk, en daar houden we het bijquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 18:39 schreef vogelkooi het volgende:
nou wat is: arcane shot, serpent shot, en shatter shot dan?
Ja idd, 6 plateaus clearen, en dan in bepaalde volgorde die slangen aanklikken..khaat die instancequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 20:37 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
ach wat, het is dodelijk, en daar houden we het bij.
altar of hakkar is in het midden, in een waterplas, je moet eerst 6 mini bosses killen enzo, om het te laten verschijnen, dacht ikis ook al best lang geleden
Als je geen 2e monitor hebt, haal deze addon : http://wow.curse.com/downloads/details/5169/quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:44 schreef Thrilled het volgende:
[..]
Ja idd, 6 plateaus clearen, en dan in bepaalde volgorde die slangen aanklikken..khaat die instancenet terug van brd-run, niet helemaal, maar 3 quests gecomplete.. ik moet nu nog 70k exp grinden volgens de guide.. ik krijg echt een hekel aan die guide voor de horde.. alliance was zooveel beter..
kheb geen idee hoe ik mezelf ga motiveren om 70k te grinden
hardstikke bedankt!!!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:54 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Als je geen 2e monitor hebt, haal deze addon : http://wow.curse.com/downloads/details/5169/
Haal nu flink aantal series/films tevoorschijn, en plaats de mediaplayer van jouw keuze op het bureaublad op de plaats waar je het zwarte vlak van die addon hebt.
Maak een paar castsequence macro's, en voila...70k exp grinden is niet zo heel saai meer
nope, 3 sets maar alle sets (Merciless Gladiator's Sanctuary, Merciless Gladiator's Wildhide, Merciless Gladiator's Refuge) hebben +healing , same for season 1 en de warlord setquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:07 schreef tonks het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom een pvp feral druid +healing gear heeft? of is er maar een merciless gladiator set voor druids?
lifebloomquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Rejuvenation kan terwijl je loopt. Misschien is er verder nog iets?
/castsequence reset=6/ctrl/combat Mind Blast, Vampiric Touch, Shadow Word: Painquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 22:30 schreef Thrilled het volgende:
[..]
hardstikke bedankt!!!
alleen kan je ff uitleggen over die castsequence macro's?
mocht het helpen, ik cast: mind blast, vampiric touch, shadowword pain, mind flay x 2, mind blast en dan is ie wel dood
Mwa, alle druids die ik ken zijn toch wel blij met die +healing op de Gladiator sets.quote:Op zondag 19 augustus 2007 01:13 schreef Beckham het volgende:
[..]
nope, 3 sets maar alle sets (Merciless Gladiator's Sanctuary, Merciless Gladiator's Wildhide, Merciless Gladiator's Refuge) hebben +healing , same for season 1 en de warlord set
(btw http://www.wowwiki.com/Druid_set#PvP_Sets )
giev echte feral set
Het heeft imo weinig zin om dat te spelen wat je niet leuk vind. Het verschilt ook per server qua classes. Op 1 van de servers waar ik speel is 40% van de spelers een roguequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:10 schreef Mystikvm het volgende:
Geheel tegen mijn principes in een alt gemaakt op Lightbringer. Ik speelde Troll Hunter maar de enorme overkill aan hunters op Ghostlands zorgde ervoor dat, ter vergelijk, een nazi nog makkelijker een synagoge binnenkwam dan ik als hunter een PUG of guild.
Ik werd er zo schijtziek van dat ik de meest strontondankbare taak op me ga nemen, en da's healen. BE priestje gerolled en gaan met die healingbanaan. Je merkt gelijk dat je meer in trek bent als je wat HP in het rond kan strooien.
Kan niet wachten om eindelijk eens van nut te zijn als ik een instance loop, in plaats van 1 van de 3 hunters in de party te zijn.
quote:Op zondag 19 augustus 2007 11:49 schreef Drakul het volgende:
Fixed. Het schijnt dus dat je je realm uit de lijst moet kiezen na een fresh install.. Heb m'n character lijst weer terug. Nog nooit eerder een fresh install gedaan![]()
Lifebloom.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Rejuvenation kan terwijl je loopt. Misschien is er verder nog iets?
Priests vind ik geweldig, alleen het is kut dat je geen erkenning krijgt voor wat je doet in de game, of vaak niet. Het is niet alsof ik expres een party laat wipen, en het ik ook niet alsof ik niet weet hoe ik moet spelen. Soms is het gewoon een geval van domme pech, maar medespelers kankeren altijd eht eerst op de healer. Dat is het enige zure aan een class die echt geweldig speelt.quote:Op zondag 19 augustus 2007 10:56 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Het heeft imo weinig zin om dat te spelen wat je niet leuk vind. Het verschilt ook per server qua classes. Op 1 van de servers waar ik speel is 40% van de spelers een rogue. Die komen dus ook moeilijk aan de bak. Wat je kunt doen is rerollen. Op http://www.warcraftrealms.com/eu_realmstats.php kun je de statistieken een beetje bekijken, neptulon bv heeft behoorlijk veel night elves en ja, daarvan zijn veel rogues. Vergeet niet dat de stats qua classes verdeelt zijn over factions maar je zou hiermee vast wel iets kunnen.
Ik geef je volledig gelijk man, net ook weer een party, een warrior die elke keer begon te schreeuwen: "PRIEST, HEAL!!"quote:Op zondag 19 augustus 2007 12:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Priests vind ik geweldig, alleen het is kut dat je geen erkenning krijgt voor wat je doet in de game, of vaak niet. Het is niet alsof ik expres een party laat wipen, en het ik ook niet alsof ik niet weet hoe ik moet spelen. Soms is het gewoon een geval van domme pech, maar medespelers kankeren altijd eht eerst op de healer. Dat is het enige zure aan een class die echt geweldig speelt.
Ik heb Lightbringer gecheckt op die website voor ik ging spelen, het is de enige PVE server met een 50-50 verhouding wat betreft Alliance vs. Horde. Ik heb ook wat gewho'd toen ik net begon op de classes en priest is ook daar niet erg populair (alleen van pallies zijn er minder). Alleen kent Lightbringer weer een overkill aan warriors. Maar tanken is toch niet aan mij besteed dus een dergelijke class zou ik nooit nemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |