Kun je iig lekker boerenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Marc63 het volgende:
Ik kan alleen maar de colafles opendraaien. De koelkast is verder behoorlijk leeg.
Hij schijnt Onze Vader te zijnquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:03 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Als God mijn vader was kon ik dat ook wel
Das pas een tegenvaller op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:05 schreef Marc63 het volgende:
Ik kan alleen maar de colafles opendraaien. De koelkast is verder behoorlijk leeg.
Jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:12 schreef cosmick het volgende:
[..]
![]()
.
Lowlands niets voor jou trouwens?
Iek! Wij broer en zus!quote:
Dat was goed zeker?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
JaAlleen geen geld, ben in juni naar Pearl Jam in the park geweest al
![]()
Het wasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:16 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat was goed zeker?
Nou, ik ga graag naar concerten, maar ik hou niet van die massale toestanden. Wel veel leuke bandjes trouwens. Kameraden en ook collega's zijn er wel heen.
Stond je een beetje vooraan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:21 schreef purplerose het volgende:
FUCK YEAH!
Erm ze hadden de barrieres in een soort T-vorm geplaatst en ik stond aan het eind van het lange stuk met alleen een paar security voor me schnazequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:23 schreef cosmick het volgende:
[..]
Stond je een beetje vooraan?
Paar jaar geleden naar Liz Phair geweest die in die kleine zaal van Paradiso speelde.
Ik stond een halve meter van haar vandaan. Zo sweet
.
.
wat heb jij voor een neefjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:26 schreef Marc63 het volgende:
DAMN wat had ik dit graag vanmiddag live gehoord. Mn neefje stond er wel en die kende ze nog niet eens![]()
Dat vraag ik mij ook af. Fan van Muse, heeft met zn bandje eenmalig als voorprogramma van 16 Down opgetreden, maar 3FM luisterd ie nooitquote:
Backstage!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:27 schreef purplerose het volgende:
volgende keer wil ik gewoon aan de zijkant van het podium staan![]()
Ja! Kan ik gelijk foto's maken van de gigquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:42 schreef purplerose het volgende:
[..]
edit: en daarna in bed natuurlijk![]()
![]()
![]()
![]()
Samen met Eddie, me lekkere hobbitquote:
Ze is meerdere keren per week op NED3 te zien hoor (NOS Journaal op 3).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:02 schreef DaMook het volgende:
Ah Margriet dus.
Nooit geweten dat die er zo leuk uit zag.
En zoals ze daar kijkt is haar neutrale 'look'. Behalve dat kan ze haar wenkbrauwen wat optrekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:02 schreef DaMook het volgende:
Ah Margriet dus.
Nooit geweten dat die er zo leuk uit ziet.
Een NachteGiel en een Veenstra in de Nacht.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:07 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Is er vanavond ook weer een Nachtegiel op NL3?
Kijk ik nooitquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:05 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ze is meerdere keren per week op NED3 te zien hoor (NOS Journaal op 3).
Inderdaad, op zaterdag-op-zondagnacht van 0 tot 2 uur.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:12 schreef purplerose het volgende:
campingradio was dacht ik morgennacht?
Wil je er ook nog een lavalamp bij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik dacht tot vandaag dat Rihanna zong "shut up and die"/
O, wat zingt ze dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 00:46 schreef DaMook het volgende:
Ik dacht tot vandaag dat Rihanna zong "shut up and die"/
Die screenshot maakt ook meteen een hoop duidelijk over de inhoud van je harddisk...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:06 schreef DaMook het volgende:
Hehe ik zat op het verkeerde scherm. Ik wilde ook ancilla posten
.
Toad staat nu onder bij die studio gok ikquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:07 schreef purplerose het volgende:
Toad zit waar ancilla ook zit op LL
WATquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:09 schreef purplerose het volgende:
sorrie, maar dat was wel de grootste aandachtshoer actie zeg
He nee zeg ik dacht ik kom aangekleedt, hihi, toch vestje uit
Dat valt dus 100x meequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:09 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die screenshot maakt ook meteen een hoop duidelijk over de inhoud van je harddisk...
Hooguit op der slanke lijf!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:09 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
WAT!
Je bent gewoon jaloers !
Vind ik ook. En van die plastic tieten ben ik ook geen fan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:09 schreef purplerose het volgende:
sorrie, maar dat was wel de grootste aandachtshoer actie zeg
En die pony!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:36 schreef DaMook het volgende:
Alleen die beugel moet ze HEEL SNEL wegdoen.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:37 schreef Sirolf het volgende:
En deze hoort er natuurlijk ook nog bij.
[afbeelding]
Die mag ze houdenquote:
Die cap is echt legendarischquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:37 schreef Sirolf het volgende:
En deze hoort er natuurlijk ook nog bij.
[afbeelding]
Als een robot in the skyquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:40 schreef -Hans- het volgende:
Hij klinkt als een Transformer, de beller dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |