Gewoon ff je badeend laten piepen. Dan zou ze toch op zn minst wel ff willen weten of het een echte MetMichielinbadeend is. Heb je meteen een gespreksonderwerp.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:23 schreef Toad het volgende:
[..].
Ja, ik dacht dat ze niet zou komen. Naja, misschien dat ik d'r morgen zie.
Met Maricha stond ik dacht ik in de rij voor de kipsate vlak voor Ekstra Weekend, maar durfde d'r niet aan te spreken.

Nee zegquote:

Lieviepievie sexquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:29 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee zegen ook geen lieviepievie sex
Moet wel een beetje pit en oempf inzitten

Zonde, gewoon aanspreken. Vind ze leuk!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:23 schreef Toad het volgende:
[..]
.
Ja, ik dacht dat ze niet zou komen. Naja, misschien dat ik d'r morgen zie.
Met Maricha stond ik dacht ik in de rij voor de kipsate vlak voor Ekstra Weekend, maar durfde d'r niet aan te spreken.

Paul

Paul

jij gaat voor de lieviepievie?quote:

QF - Kan niet van die slette houwequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:34 schreef cosmick het volgende:
What the fuck is dit nu voor een muziek.

Paul

Paul

Wat versta je daar precies onder? Tussen de hardcore business door ff leker kuddelen en snuffelen vind ik namelijk erg coolquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:35 schreef purplerose het volgende:
[..]
jij gaat voor de lieviepievie?

JALOERS!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:37 schreef Toad het volgende:
SMSen gaat echt k*t daaro ja.
Gezien:
Just Jack een klein beetje.
Editors:
[afbeelding]
Stukje Calvins Harris.
Stuk Justice, die was goed bezig!
En daarna Mika / Damien Rice.
En The Killers:
[afbeelding]

Wel vette geluiden!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:36 schreef Sirolf het volgende:
[..]
QF - Kan niet van die slette houwe
'apart' plaatje inderdaad.

Paul

Paul

Was net ook al , dat is die man met gele trui die steeds vragen influisterd bij ancilliaquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:38 schreef Sirolf het volgende:
Hilarisch, net de regie door de utizending heen (die dat niet wisten): 'Hebben jullie iets kinky's voor voor de webcam?'
En even later zegt Giel hetzelfde.

Die heeft duidelijik niet door dat 'ie live on air te horen is...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:39 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Was net ook al , dat is die man met gele trui die steeds vragen influisterd bij ancillia

Paul

Paul

hehe idd, maar het was uur geleden ofzo ook al raar dat hij dat nog steeds niet weetquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die heeft duidelijik niet door dat 'ie live on air te horen is...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |