Doet ze ffquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:12 schreef purplerose het volgende:
[..]
JaHeb ze een paar geleden laten verkleinen van cup G/H naar Dtjes
Nee, is echt zo, mag de eneco 1000 euro geven in een betalingsregelingquote:
Nouja ff niet, heb ze 10 jaar rondgezeuld voor ik besloot het eraf te laten halenquote:
Achterstallig gedoe? Kloten is dat. Maar troost je, mijn auto wilde een grote beurt wat me nog meer kostte.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:14 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nee, is echt zo, mag de eneco 1000 euro geven in een betalingsregeling
OK, mooi geworden en bevalt het beter?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:15 schreef purplerose het volgende:
[..]
Nouja ff niet, heb ze 10 jaar rondgezeuld voor ik besloot het eraf te laten halen
Het ging. Was niet super idd. Mika was denk ik het drukste. Rice viel tegen (qua bezoekersaantal), vond ik zelf dan.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:15 schreef Marc63 het volgende:
Zou het nog druk geweest zijn bij AT? Lijkt me niet prettig om tegelijk met Damien Rice en Mika geprogrammeerd te zijn.
Hey Toadquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:19 schreef Toad het volgende:
[..]
Het ging. Was niet super idd. Mika was denk ik het drukste. Rice viel tegen (qua bezoekersaantal), vond ik zelf dan.
Jij begint!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:21 schreef paultjuhhh het volgende:
Zit je weer met je borsten te pronken purple !
Zelfs in het 3fm topic he
owowowow
Zolang je er idd beter bij voelt, kan ik mij (een beetje) voorstellen dat je de littekens voor lief neemt. Maar die trekken toch wel enigszins bij?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:20 schreef purplerose het volgende:
Als je moet kiezen, die 1.7 kilo er nog eens bij of met wat littekensde littekens won
"Gebruken jullie geestverruimende middelen?"quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
Ze is dus bij de Smartbar.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:21 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Hey Toad
Moet jij niet rond Ancilla hangen?
Watje!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:23 schreef Toad het volgende:
[..].
Ja, ik dacht dat ze niet zou komen. Naja, misschien dat ik d'r morgen zie.
Met Maricha stond ik dacht ik in de rij voor de kipsate vlak voor Ekstra Weekend, maar durfde d'r niet aan te spreken.
Ach, gezellig met kaarslicht is er helemaal niets aan de handquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:24 schreef purplerose het volgende:
Ja dat opzich wel, op foto's valt het ook niet echt op, mja een toekomstige partner zou het dan van dichtbij zien
preciesquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:25 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ach, gezellig met kaarslicht is er helemaal niets aan de hand.
O, je bent niet passief in bed?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 02:27 schreef purplerose het volgende:
[..]
precies
Komt goed, hoef iig geen 1.5 kilo per borst meer mee te zeulen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |