Maar het als "zekerheidje" noemen gaat echt helemaal nergens over.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:24 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Nee, jullie konden ook niet weten dat jullie die prutsers uit Tsjechie niet van de mat zouden spelen en toch riep iedereen het (weer). Daar is het een forum voor toch?
Perez heeft vaak genoeg bewezen een wedstrijd open te kunnen breken. Zeker tegen stugge tegenstanders.
Maar het team presteerde toch goed, ondanks dat? Dan is er op sociaal gebied binnen de groep misschien wat wrijving, maar Ajax is toch geen praatclubje? Ze moeten op het veld presteren en als ze dat doen is er dus geen probleem. Of Perez en Urby nou vriendjes zijn of niet.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Als jouw baas kankerchristenhond tegen je zegt, denk je dan dat je relatie met hem ooit nog helemaal goedkomt? Zeker als je je ook nog eens moeilijk gedraagt...?
Het is een verschil of je baas het zegt of een collega (zoals bij Perez het geval is), en het is ook nog een verschil of hij het direct tegen jou zegt of tegen iemand anders (zoals bij Perez).quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Als jouw baas kankerchristenhond tegen je zegt, denk je dan dat je relatie met hem ooit nog helemaal goedkomt? Zeker als je je ook nog eens moeilijk gedraagt...?
Kopenhagen anyone? Dat was nota bene zelfs nog met Sneijder......... En met Perez.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:26 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar het team presteerde toch goed, ondanks dat?
In die tijd na het incident waren de prestaties wel een stuk minder volgens mij hoor.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:26 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Maar het team presteerde toch goed, ondanks dat? Dan is er op sociaal gebied binnen de groep misschien wat wrijving, maar Ajax is toch geen praatclubje? Ze moeten op het veld presteren en als ze dat doen is er dus geen probleem. Of Perez en Urby nou vriendjes zijn of niet.
Er wordt hier 100 keer per dag met zekerheidjes gestrooid, dus ik zou me er niet zo druk over maken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Maar het als "zekerheidje" noemen gaat echt helemaal nergens over.
Voor hetzelfde geld kreeg ie in de 10de minuut een doodschop.
Echt, dit is zo kansloos speculeren.
True, maar het heeft in dit geval geen nut om er over te speculeren want je kan het nooit zeker weten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:29 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Er wordt hier 100 keer per dag met zekerheidjes gestrooid, dus ik zou me er niet zo druk over maken.
- Zonder Sneijder worden jullie geen kampioen
- Medunjanin wordt een miskoop
- Ajax wint met 3-0 van de Tsjechen
- Alves is een hype en moet je niet kopen
Allemaal speculaties...laat het lekker gaan
Nee, nuttig wil ik het ook niet noemenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:31 schreef Dr.Daggla het volgende:
True, maar het heeft in dit geval geen nut om er over te speculeren want je kan het nooit zeker weten.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:33 schreef BobbyHill het volgende:
Waarom zijn ze nog bezig met Defour?
Donderdagmiddag 13:00
'Met Steven Defour'
''Hallo met Ajax, wil je bij ons komen voetballen?
'Nee'
Zaterdagmiddag 13:00
'Met Steven Defour'
''Hallo met Ajax, wil je nu wel bij ons komen voetballen?
'Nee'
'Met Steven Defour'
'Nee'
'Met Steven Defour'
'Nee'
'Met Steven Defour'
'Neen'
'Met Steven Defour'
'Neen'
En treurig tegelijk ....quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:30 schreef BB-boy het volgende:
Ajax nog steeds bezig met Riera en Defour las ik. Zou mooi zijn.
True.... Ik denk dat MvG & co ook redelijk in panic mode zitten nu.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En treurig tegelijk ....
Ik vind het maar fameus klote dat we een bijna een week na de verkoop van Sneijder nog steeds geen aankopen hebben.
Ik gok op Veendamquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
BobbyHill, jij post altijd overal redelijk neutraal.
Voor welke club ben je nou eigenlijk, ik ben daar in al die jaren niet achtergekomen.
'Met Steven Defour'
'Nee'
'Met Steven Defour'
'Nee'
Zoals wij erover denken denken ook Ten Cate en van Geel erover, wie is een waardige vervanger voor Sneijder?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En treurig tegelijk ....
Ik vind het maar fameus klote dat we een bijna een week na de verkoop van Sneijder nog steeds geen aankopen hebben.
Dat was ook de bedoelingquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:41 schreef Dr.Daggla het volgende:
BobbyHill, jij post altijd overal redelijk neutraal.
Voor welke club ben je nou eigenlijk, ik ben daar in al die jaren niet achtergekomen.
Ik vond Defour, zeker met het oog op de toekomst, een zeer goede vervanger. Helaas komt die dus niet, dat is erg jammer. Dus ben benieuwd met wie ze nu komen, traditiegetrouw zal het wel een naam worden die in geen enkel gerucht is genoemd.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Zoals wij erover denken denken ook Ten Cate en van Geel erover, wie is een waardige vervanger voor Sneijder?
Alleen het mislopen van de CL is al voldoende.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:05 schreef devv05 het volgende:
Co mag het van mij proberen samen met van Geel. Mislopen CL en slechte seizoensstart = einde HTC wat mij betreft.
Tradities zijn meestal wat langer van aard dan alleen de voorbereiding op dit seizoen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond Defour, zeker met het oog op de toekomst, een zeer goede vervanger. Helaas komt die dus niet, dat is erg jammer. Dus ben benieuwd met wie ze nu komen, traditiegetrouw zal het wel een naam worden die in geen enkel gerucht is genoemd.
Idd, Blind heeft gewoon nog wel de CL gehaald.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:08 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Alleen het mislopen van de CL is al voldoende.
Defour is vorig jaar al een fout geweest.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:06 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik vond Defour, zeker met het oog op de toekomst, een zeer goede vervanger. Helaas komt die dus niet, dat is erg jammer. Dus ben benieuwd met wie ze nu komen, traditiegetrouw zal het wel een naam worden die in geen enkel gerucht is genoemd.
Wat mij betreft ook en laat hem collin meenemen. Elke mongool zag in Schotland dat hij niet kan voetballen maar Ten Cate moet hem er weer per see bij hebben.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:05 schreef devv05 het volgende:
Co mag het van mij proberen samen met van Geel. Mislopen CL en slechte seizoensstart = einde HTC wat mij betreft.
Vorige seizoen was dat eigenlijk ook wel het geval met alle aankopen, op Ogararu en Gabri na.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:09 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Tradities zijn meestal wat langer van aard dan alleen de voorbereiding op dit seizoen.
Dan nog vind ik het geen traditie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:10 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Vorige seizoen was dat eigenlijk ook wel het geval met alle aankopen, op Ogararu en Gabri na.
Ok, laten we er dan het Van Geel-tijdperk van maken, daarin is het wel een traditiequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:11 schreef Doezelhaar het volgende:
[..]
Dan nog vind ik het geen traditie.
En dat terwijl Vd Wiel zich wel redelijk bewezen heeft weer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:10 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Wat mij betreft ook en laat hem collin meenemen. Elke mongool zag in Schotland dat hij niet kan voetballen maar Ten Cate moet hem er weer per see bij hebben.
Een 5e keus halen zie ik al helemaal niet zitten.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:41 schreef zjroentje het volgende:
[..]
En treurig tegelijk ....
Daar gaat het toch op uitdraaien lijkt me ...quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Een 5e keus halen zie ik al helemaal niet zitten.
'Met Steven Defour'
'Nee'
'Met Steven Defour'
'Nee'
In de Stentor schijnt MvG gezegd te hebben dat als ze geen geschikte vervanger vinden ze wachten tot de winterstop.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:18 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Daar gaat het toch op uitdraaien lijkt me ...
Hij leeft ongetwijfeld in onmin met Juventus omdat Juventus hem slechts 4,5 miljoen betaalt in plaats van 5 miljoenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
Is Nedved niet te porren? Die leeft in onmin met Juve.
Als je al 2de divisie wil spelen, wil ie vast ook wel in Nederland spelen
Dan hebben we/ze een probleem denk ik.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:26 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
In de Stentor schijnt MvG gezegd te hebben dat als ze geen geschikte vervanger vinden ze wachten tot de winterstop.
Dan word het een kut seizoen. Ik had 2 weken geleden nog zo'n zin in dit seizoen nu is het allemaal weer kut.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:26 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
In de Stentor schijnt MvG gezegd te hebben dat als ze geen geschikte vervanger vinden ze wachten tot de winterstop.
Zit er in, maar goed. Eerst morgen maar afwachten, ik wil echt geen enkele twijfel zien morgen, gewoon dik winnen en over 1.5 week van Slavia winnen, anders is het idd al na 2 weken een kutseizoen.quote:
Dat denk ik ook, mochten we dan wederom een klote seizoen hebben, dan moet het voltallige bestuur zijn conclusies gaan trekken.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan hebben we/ze een probleem denk ik.
Dat kan je vergeten, die kunnen een prima bedrijfsresultaat laten zien dus zijn ze tevreden. Prijzen pakken zien ze echt alleen maar als een soort bonus op het resultaat, niet als hoofddoel blijkbaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:30 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, mochten we dan wederom een klote seizoen hebben, dan moet het voltallige bestuur zijn conclusies gaan trekken.
'Met Steven Defour'
'Nee'
'Met Steven Defour'
'Nee'
Verstandig. Nu een of andere kneus aankopen om maar wat te kopen zou helemaal een brevet van onvermogen zijn.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:26 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Dan hebben ze toch echt een probleem met de achterban die daar héél anders over denkt. Dat zal weer gezellig worden bij de hoofdingang dit seizoenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:32 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat kan je vergeten, die kunnen een prima bedrijfsresultaat laten zien dus zijn ze tevreden. Prijzen pakken zien ze echt alleen maar als een soort bonus op het resultaat, niet als hoofddoel blijkbaar.
Was 'ie ook niet, die gast verdient gewoon veel meer dan 1,5 miljoen per jaar.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:46 schreef jna het volgende:
Kanu weer een doelpunt en een assist in 1 helft (plus een afgekeurd doelpunt)
En nu gaan jullie me echt niet vertellen dat die niet haalbaar was.
Helemaal mee eens, de hele transfer periode horen we niks anders dan schaduwlijsten en vervangers enz, maar vervolgens is er nog niemand vervangen!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:44 schreef dantes_inferno86 het volgende:
Het betekend voornamelijk dat de spelers op de schaduwlijst niet haalbaar waren of dat er te weinig spelers op stonden. MvG loopt constant te pochen met zijn uitstekende schaduwlijst met spelers die haalbaar zijn. Is dat niet het geval heeft hij gefaald.
Lekker elke keer weer de ME voor de hoofdingangquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 14:53 schreef devv05 het volgende:
[..]
Dan hebben ze toch echt een probleem met de achterban die daar héél anders over denkt. Dat zal weer gezellig worden bij de hoofdingang dit seizoen
jorientjequote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:05 schreef BigFire het volgende:
heb net Real Football Factories International gezien.. de uitzending over Nederland (Ajax, feyenoord, Den Haag en Utrecht)zitten er hier nog gasten die eraan hebben meegewerkt?
hehe nee, er werden helaas geen feyenoorders geinterviewd, alleen F-side (vermomd) en Utrecht.. Den Haag belde af omdat ze met Ajacieden hadden gesprokenquote:
gedownload. is uitgezonden op Bravo (18 juni 2007)quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:24 schreef BonJovi het volgende:
Waar had je dat gezien?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:15 schreef Chivu het volgende:
[..]
Die valt makkelijk te herkennen, klik.
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:36 schreef Vale17 het volgende:
Waarschijnlijk wordt El Hamdaoui gehaald door Ajax..
En gaat hij dus niet naar Feyenoord..
hij had hardstikke veel moeite met zijn manquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:35 schreef Jajong het volgende:
Ik snap het gezeik op Colin niet zo. Hij doet waar hij voor gehaald is; zorgen dat zijn mannetje nooit voorbij 'm komt en hij heeft tegen Slavia meerdere malen een aanval in zijn eentje gestopt. Tja, hij kan niet opbouwen maar daar is hij ook niet voor vind ik.
bron?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:36 schreef Vale17 het volgende:
En een pass over tien meter mag ook gewoon in de voeten. Maar dat kan hij vast wel. Het zag er gewoon raar uit woensdag, alsof hij niet durfde. Gevalletje Anthony Lurling.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:37 schreef BigFire het volgende:
[..]
hij had hardstikke veel moeite met zijn man![]()
waar te downloaden dan?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:29 schreef BigFire het volgende:
[..]
gedownload. is uitgezonden op Bravo (18 juni 2007)
http://en.wikipedia.org/w(...)e_5:_The_Netherlands
zou ik niet verkeerd vinden. alleen we wachten nog op de GROTE aankoopquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:36 schreef Vale17 het volgende:
Dit is waarschijnlijk de GROTE aankoopquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:47 schreef BigFire het volgende:
[..]
zou ik niet verkeerd vinden. alleen we wachten nog op de GROTE aankoop
net lang genoegquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:45 schreef BigFire het volgende:
-mag niet-
Volgens mij heeft hij het van Ajax Netwerk vandaan, hier het bewuste stukje.quote:
Het zoveelste gevalletje van mijn schoonvader heeft een broer en daar een neef van die een medewerker van de Arena kent?quote:Normaliter heb ik geen bronnen en die wil ik ook niet, aangezien je hier toch afgebrand wordt. Terwijl wel iedereen erin op gaat en juist zit te hopen op dit soort geruchten. Maar ja...het is nooit goed! Dat is een Nederlandse eigenschap. Wij gaan ten onder aan onze eigen verwachtingen...
Kijk maar naar de namen die genoemd worden. Riquelme...hahahaha. Pure onzin!
Voor de mensen die wel zitten te wachten op een nieuwtje:
El Hamdaoui komt naar Ajax en schijnt, volgens mijn bron, op dit moment in verregaande onderhandelingen te zijn met Ajax. Vandaar dat hij ook niks mag zeggen en dat hij met een enorme smile staat op zijn gezicht voor de camera's van RTL. Iedereen heeft het mis dat hij naar Feyenoord gaat en daar moet hij wel om lachen...volgens mijn bron. Hij gaat nooit van z'n leven naar Feyenoord, want hij vindt zichzelf een echte Ajax-speler.
Mijn bron zal ik gelijk prijs geven...een familielid (Zie: neef) heeft dit tegen mij verteld een uur geleden op de voetbalclub. Niemand, maar dan ook niemand weet het nog...dus laten we dat ook zo houden voor ons aller Ajax. Alhoewel het af te vragen is hoelang dit geheim vanaf nu GEHEIM zal blijven!
Nogmaals ik ben normaliter geen insider, maar ik wilde dit jullie even laten weten!
Edit: Vraag me voor de rest niks, want ik weet niet meer dan dit!
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Volgens mij heeft hij het van Ajax Netwerk vandaan, hier het bewuste stukje.
[..]
Het zoveelste gevalletje van mijn schoonvader heeft een broer en daar een neef van die een medewerker van de Arena kent?
Zal ik het even gaan vragen?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
Het zoveelste gevalletje van mijn schoonvader heeft een broer en daar een neef van die een medewerker van de Arena kent?
Hij brengt het tenminste niet met volle overtuiging, maar houdt een slag om de arm. Dat valt te prijzen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:49 schreef Urquhart het volgende:
[..]
[..]
quote:op het feyenoord netwerk staat:
Gaat niet komen. Gaat naar alle waarschijnlijkheid voor 020 tekenen. Ook z'n reactie gister na de wedstrijden sprak boekdelen. Ik heb dit van een zeer betrouwbaar iemand, rond Mounir.
Hadden ze 'm niet moeten verkopen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:08 schreef F1Bas het volgende:
Is volgens mij best een aardige speler. En Devv05, hou er nu maar rekening mee dat toppers niet naar ons komen, zeker geen nieuwe Sneijder en zeker nu we wellicht geen CL halen al zie ik dat nog wel lukken.
nee, die speler komt ook niet meer.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:15 schreef Jasza het volgende:
Hamdaoui, tsja die gaat Ajax niet dragen hoor
Beetje een Van Persie-type. Kan aanvallend overal wel aardig uit de voeten maar is het best als 'tweede spits'.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:38 schreef F1Bas het volgende:
Welke plek speelt die Hamdaoui eigenlijk?
Perez is echt wel als middenvelder te gebruiken. Daar heb je meer aan hem dan in de voorste aanvalslinie.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:08 schreef dantes_inferno86 het volgende:
[..]
Perez is een aanvaller. Hij is absoluut niet geschikt als middenvelder.
Boeit me geen fuck. Geef mij maar een systeem dat werkt en waarmee je kampioen wordt, de rest doet niet ter zake.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:52 schreef Mindstate het volgende:
Wat is eigenlijk de mening van andere Ajax-supporters op het spelen van 442 of 433? Mijzelf lijkt 442 namelijk erg goed, aangezien je Suarez niet aan de vleugels moet gaan opstellen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |