Jij propt liever met de hand je drol door een smal pijpje ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:44 schreef Halinalle het volgende:
Wat een gezeik over die strontmolen.
het voordeel hiervan is wel dat ik nu een WC op het balkon kan neerzetten.. .de tuinslang eropaansluiten om door te spoelen en die molen erachter en gewoon op de regenpijp aansluiten!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:44 schreef Halinalle het volgende:
Wat een gezeik over die strontmolen.
Inderdaad, in deze wereld ontkomt men niet meer aan het gebruik van een Sanibroyeur. Het zijn machtig mooie apparaten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:56 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Jij propt liever met de hand je drol door een smal pijpje ?
schijtkloonquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:03 schreef SANIBROYEUR het volgende:
[..]
Inderdaad, in deze wereld ontkomt men niet meer aan het gebruik van een Sanibroyeur. Het zijn machtig mooie apparaten.
t mag alleen niet hequote:Op maandag 20 augustus 2007 12:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
het voordeel hiervan is wel dat ik nu een WC op het balkon kan neerzetten.. .de tuinslang eropaansluiten om door te spoelen en die molen erachter en gewoon op de regenpijp aansluiten!![]()
'Schijt', ik noem het liever fecaliën, worden vakkundig vermaald door Sanibroyeur!quote:
Ik heb nog zitten denken of ik de kloon 'Sanibroyeurreparateur' aan zou maken, maar ik heb er van afgezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:18 schreef SANIBROYEUR het volgende:
quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:03 schreef SANIBROYEUR het volgende:
[..]
Inderdaad, in deze wereld ontkomt men niet meer aan het gebruik van een Sanibroyeur. Het zijn machtig mooie apparaten.
Het spijt mij dit te moeten zeggen, maar u hebt duidelijk geen idee waar u over praat.quote:Op maandag 20 augustus 2007 13:30 schreef Ou-Tannu het volgende:
ik heb industriele geziendaar kan je een sanibroyeur nog in vermalen
Kut kloonquote:Op maandag 20 augustus 2007 13:34 schreef SANIBROYEUR het volgende:
[..]
Het spijt mij dit te moeten zeggen, maar u hebt duidelijk geen idee waar u over praat.
Ben het volkomen eens met je Limburg topicquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:28 schreef ErwinEHVNL het volgende:
[..]
het voordeel hiervan is wel dat ik nu een WC op het balkon kan neerzetten.. .de tuinslang eropaansluiten om door te spoelen en die molen erachter en gewoon op de regenpijp aansluiten!![]()
joppie!quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:01 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ben het volkomen eens met je Limburg topic![]()
![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:56 schreef dubidub het volgende:
Ik weet niet wat het is, maar ik schijt enorme drollen de laatste tijd. Met dank aan de SaniTop is alles okay!
Sanibroyeur, bedankt!
De trein is juist de plek om grote drollen te dumpen. Heb je zo'n trein-toilet wel eens bestudeerd? een rechte, open verbinding naar buiten, waar de drol uit elkaar spat of wegstuitert en dan tussen de wielen komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:59 schreef GateWayX het volgende:
[..]
![]()
Misschien dat een portable versie op batterijen wat voor jou zou zijn ? Ik bedoel met die grote drollen is het bijvoorbeeld moeilijk schijten in de trein ofzo.
Weet je wel hoe dat bonkt als de coupe dan over jouw drol heen denderd ? Het gevaar voor ontsporen nog niet meegenomen ! Al die boze gezichten van die mensen die hun koffie gemorst hebben door jouw drol.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:24 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
De trein is juist de plek om grote drollen te dumpen. Heb je zo'n trein-toilet wel eens bestudeerd? een rechte, open verbinding naar buiten, waar de drol uit elkaar spat of wegstuitert en dan tussen de wielen komt.
niet meer in alle treinen :-)quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:24 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
De trein is juist de plek om grote drollen te dumpen. Heb je zo'n trein-toilet wel eens bestudeerd? een rechte, open verbinding naar buiten, waar de drol uit elkaar spat of wegstuitert en dan tussen de wielen komt.
Het wordt pas problematisch als je een exemplaar weet te produceren van meer dan 25 cm doorsnede en/of meer dan anderhalve meter lang. In dat geval zou het alsnog een ballentikker zijn. Maar goed, als het je lukt om een drol van de genoemde afmetingen te produceren, dan is dat laatste vermoedelijk een van de mindere problemen die je hebt.
Ik denk dat als je dat smalle pijpje van een Sanibroyeur loskoppelt als ie in bedrijf is, je poep ook wel flink ver komt.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:29 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
niet meer in alle treinen :-)
maar die ouwe diesel stelletjes hadden echt een rechte pijp![]()
meestal zijn ze een stukje gebogen aan het einde zodat t aan de binnenkant van de spoorstaven beland :p
maar idd. zeiken of scheiten met 140km/h is best apart
je drol uitgesmeert over enkele kilometers ( als je een goede hebt :p ) en je zeik over nog meer kilometers
moauwquote:Op dinsdag 21 augustus 2007 16:20 schreef GateWayX het volgende:
[..]
Ik denk dat als je dat smalle pijpje van een Sanibroyeur loskoppelt als ie in bedrijf is, je poep ook wel flink ver komt.
Leuk om die vervelende buurman eens terug te pakken![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |