HEYquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef Sok41 het volgende:
bullet je sig is nog niet af, er hoort nog achter te staan. Divided we fall. dasdasdasdasdas topic
Liever niet, maar toch bedankt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef Sok41 het volgende:
bullet je sig is nog niet af, er hoort nog achter te staan. Divided we fall. dasdasdasdasdas topic
WAAR IS DIE EEKHOORN WTF ?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:37 schreef Koploperkopper het volgende:
[..]
HEY
Tuig
Opgetieft of ontopic.
Hemeauquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:38 schreef Little_Meanie het volgende:
Flikker op met je Tosti, het is Croque Monsieur!!!
Een GTST fan.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Flodder, is dat nog op tv?
Yep! Iedere dag om20.00 uur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:39 schreef Bullet-tooth het volgende:
Flodder, is dat nog op tv?
Een ei zei iets.quote:
Dat is heel normaal hoor, je kan ze zo laten praten.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:49 schreef GebakkenEi het volgende:
[..]
Dat is heel normaal hoor, je kan ze zo laten praten.
Veeg me op voordat m'n dooier ontploftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Op woensdag 4 februari 2009 20:58 schreef Hoi_Piepeloi het volgende:
Ik dacht altijd dat jij een extreme kutuser was, maar je bent best grappig :+
rtl 5quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:42 schreef -moppie- het volgende:
Yep! Iedere dag om20.00 uur.
Vraag me niet welke zender...
Komt ook om 20 uur.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 15:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
WTF?
Waar pwn je dat vandaan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |